Tarvii.
Miks tarvii?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvii.
Proteiini on se millä se liha kasvaa, lihaksen rakennusaine käytetään kehossa myös lihaksen korjaamiseen.
Of koors, mut tarkotin et miksei kreatiinia vois ilman proteiinia vetää?
Tietty järkevintä on sekottaa kreat palkkariin, mut kai sitä voi käyttää erikseenkin jos mielii ja vaikutukset pysyvät samana?
Kerää nestettä lihaksiin, eli saattaa painoa tulla lisää.onko kreatiinista haittaa diettikaudella?
Onko kellää krea pistäny pakkia sekasin? itse huomasin latauskaudella ainakin kun otti yli 10g satsi, että vatta ei tyksiny. muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Kreahan (fastin monoa) kerää nestettä kroppaan, right? Onko tää nyt sitten diettaavalle hyvä idea käyttää, kun samalla tulee reenattua salillakin? Alotin tossa reilu viikko sitten kunnolla liikunnan kun huomasin miten kunto menny paskaks jos vertaa vuos sitten intissä olleenna, ja paino noussu kotiutumisen jälkeen syksystä tähän päivään 82-->96kg.
Viime ma aamulla oli paino 94kg ja nyt tänään aamulla 96.6kg eli wtf? Vedän yhtenä päivänä 1½h aerobista (juoksua 180sykkeellä n. 50min loput vauhdikasta kävelyä 140sykkeellä), ja seuraavana salireeni ja sama homma toistuu päivästä toiseen.
Safkan oon muuttanu lähes mahdollisiman terveelliseksi kuin suinkaan pystyy ite antamaan periksi entisten tottumusten jälkeen (paljon vihreätä ja protskua). Ehkä n. 1000-1500kcal/pv tulee mussutettua ja paino vaan alkanu nousee vaikka 2kk ajan se on pyöriny tuossa 94kg tuntumassa kauhealla ruokavaliolla?
Pitäskö nytten tuo krea jättää pois vai mitä teen väärin? :wtf:
Miten tulisi käyttää kreatiinia? Tankkausjakso niin kuinka paljon kreatiinia tulisi ottaa päivässä ja kuinka pitkän ajan??
ite käytin nyt n. vko kreaa dietillä, niin paino noussut vaikka kuntoillut joka pvä + syönyt kun pupu. Jätän itse ainakin nyt kreatiinit väliin. Painot kyllä noussut liikkeissä myös.
Nyt pari vko ilman kreatiinia niin katsotaan.
Onko ok, jos vetää välipäivinä 5g aamupalan jälkeen ja treenipäivinä 5g ennen treeniä?
Ja kunhan nyt kysäsen täs samalla et eikös 5g oo ~½ tl ?