Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei toi kreatiini oikeen vaikuta mitenkään, mikä on mielestäni aika kumma juttu, kun yleensä oon aika herkkä kaikelle ja muutenki voi olla vähän nestepöhötystä.

Aluksi luulin, että olin saanut väärää tavaraa, kun täällä oltiin kerrottu, että on ihan paskan makuista. Mun mielestä taas ei maistunut juuri miltään ja mä oon hullu nirso.

Sitten myös ihmetytti, kun sanottiin että saattaa aluksi tulla tankkausjaksolla mahakipuja varsinkin jos ei juo tarpeeksi. Mulla on ollu aina herkkä vatsa mutta mitään ei tapahtunut. Sitten yritin oikeen pakolla saada mahaa kipeäksi kaksin tai kolmikertaisilla annoksilla (ja viimeisissä kokeiluissa myös vähällä vedellä), mutta en saanut mitään aikaiseksi. Pöhötystäkään ei tullut tai painon nousua. Myöskään treenipainot eivät nousseet tavallista paremmin. Ja tein ihan täällä annettujen ohjeiden mukaan aluksi aika pitkään, mutta sitten aloitin omat testini, kun en mitään huomannut.

Noh nykyään käytän sitä välillä, placebo-hakuisesti.:david: :D

Monella tuntuu toimivan, mutta mulla ei jostain syystä...:jahas:

Pakkikselta hankin, ettei pitäis kamassa mitään kummaa olla.

mitä kreaa vedit?

määristä

ei jaksanut koko ketjua kahlata läpi mutta heräsi kysymys. miten mittaisin tarkiten sen esim. 5g kreaa? teelusikallinen, tiedän, mutta kukkurainen vai ihan tasainen? minkään näköstä keittiö vaakaa ei löydy.

ei jaksanut koko ketjua kahlata läpi mutta heräsi kysymys. miten mittaisin tarkiten sen esim. 5g kreaa? teelusikallinen, tiedän, mutta kukkurainen vai ihan tasainen? minkään näköstä keittiö vaakaa ei löydy.
Vaa'alla, muuten se on aina vain arvio... Hommaa vaaka.

ainakin ite päädyin tälläiseen tulokseen: otin oikee mitan mihin mahtuu se 5grammaa. kippasin ne siitä lusikkaan ja ihan hiukan meni kukkuralle. en sitten tiedä onko tämäkään luotettava. vaakakin kyllä löytyis multa. ja teeluskoitakin on erikokoisia :D

Ei se oo niin nuukaa. Pari n. kukkurallista teelusikallista päivässä vetäsee niin pitäs toimia jos on toimiakseen. Ite en juurikaan oo hyötyä huomannu, mutta vedän silti ihan placebo-mielessä:D

Onko olemassa mitään apua siihen jos vatsa ei meinaa kestää krean syömistä päivittäin (5g palkkarin/välipalaprotskun seassa)? Nyt ollut 2 viikkoa syömättä ja ei mitään ongelmia vatsan toiminnan kanssa ja sitä ennen kun söi 3 vko niin vatsan toiminta todella epäsäännöllistä ja satunnaista kipuakin oli. Vai pitääkö mun vain jättää krean käyttö pois?

Onko olemassa mitään apua siihen jos vatsa ei meinaa kestää krean syömistä päivittäin (5g palkkarin/välipalaprotskun seassa)? Nyt ollut 2 viikkoa syömättä ja ei mitään ongelmia vatsan toiminnan kanssa ja sitä ennen kun söi 3 vko niin vatsan toiminta todella epäsäännöllistä ja satunnaista kipuakin oli. Vai pitääkö mun vain jättää krean käyttö pois?

Yleensä maalaisjärjellä kyllä pärjää, eli jos enemmän haittaa kuin hyötyä niin kannattaa jo harkita ottaa käytöstä pois. Ja yleensäkin jos tulee jonkinlaisia ongelmia niin ei ole pakko väkisin ottaa sentään.

Aiheuttaako kreatiinin käyttö lisääntynyttä virtsaamisen tarvetta? Ja huom. Selvästi lisääntynyttä.
Varsinkin tankkausjakso?

Aiheuttaako kreatiinin käyttö lisääntynyttä virtsaamisen tarvetta? Ja huom. Selvästi lisääntynyttä.
Varsinkin tankkausjakso?

Puhutaanko monohydraatista? Se ainakin, kun nestettä kertyy ja yleensä juodaankin sitä enemmän, niin tietysti virtsaakin erittyy enemmän.

Varsinkin tankkausjakso?

Kyllä itse huomasin tankkausjaksolla että selvästi useammin joutui vessassa käymään. Nyt kun vedän sen 5-10g päivässä niin kusemis tarve on palautunut normaaliksi.

Onko kreatiinin kaytöstä haittaa munuaisille? onko jollain kokemusta? että jos käyttää kreaa niin meneekö munuaisarvot koholle?:nolo: :nolo: :wall: :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom