Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Salilla missä treenasin ennen ja nykyään käyn vieläkin siellä treenailemassa niin näin 340kg kyykyn, reilun 300 vedon ja +250kg penkin(kyseessä oli salin kisat)

Vaikuttavaa, ellei jopa hämmästyttävää oli myös se kun tuolla samaisella salilla eräs köykänen kaveri teki dippiä 70kg lisäpainolla ja kaveri tuskin painaa edes sitä seitsemääkymmentä kiloa. Sama kaveri veti myös kolme kappaletta yhden käden leukoja.

Sanotteko vielä että onko kyseessä raw vai varustetulos?

Meidän salillamme käy suht kovia penkkaajia, ja olen bongannut 200+ raw penkin muutaman kerran ja eräs mies teki useita helppoja kymppejä 170 ja 180 kilolla. Huhujen mukaan joku olisi ottanut 230-240 kg raakapenkin...

Leuoissa johdan kuitenkin minä. 30*op ja 8*30 kg tuloksella. :D Varmasti löytyy joku parempikin, mutta en ole onnistunut vielä näkemään.

kyykky 300 (vyö ja sukkasilteen :D )
veto 330 (vyö)
penkki ei tietoo (varmaan mun oma 190:D, epäilen kyll:jahas: )

Nuo kyykky ja mave on kuulo puheita. En ole nähnyt, mutta tiedän kaverin joka ne on tehnyt.
Nämä siis sielt uudelta salilta.

Leuoissa johdan kuitenkin minä. 30*op ja 8*30 kg tuloksella. :D Varmasti löytyy joku parempikin, mutta en ole onnistunut vielä näkemään.

omia tuloksia ei hyväksytä tähän keskusteluun. joku "kyylä" voi sitten laittaa ne sinun puolestasi:D:lol2:

eräs mies teki useita helppoja kymppejä 170 ja 180 kilolla.
tuo 170-180 raaka penkki ja 10toistoa ja useita sarjoja on jotain ällistyttävää kyllä :rock:. tollasia ani harvoin jos koskaan pääsee livenä todistaan.

kiitti salomaa linkeistä! ei perhana ku on kevyttä ja tyyli aivan huippu siisti, lykkii ku tyhjää vain, uskomatonta :worship:. huh huh....varmaan varastoon jäi vielä toisetkin 7toistoa :)

edit:
Lenegdaarisella Helsingin Gold'silla ..........................

mahtavaa juttua kerrassaan. olisi mahtavaa kun esimerkiksi lalli innostuisi muistelemaan nuita "vanhoja hyviä aikoja". luulisin että sieltä tulis aika ällistyttäviä suoritteita(lue:painoja) erilAisista liikkeistä niin lallilta itseltään kuin muilta hänen tuttaviltaan kenelle hän on suorituksia ollut varmistamassa jne.....

Lenegdaarisella Helsingin Gold'silla kävi vahvoja jamppoja. Jopa podarit oli vahvoja (Savolaisen Make tietty aivan järkkyvahva). Riku Kiri veteli maasta helppoja "lämmpärikolmosen näköisiä" sarjoja 330-340 kilolla. Joskus Riku pyysi hentoista parikymppistä varmistamaan kyykyssä, kun siinä oli sellaisen lähemmäs 300. Halusi vain että "joku on takana", eihän se mitään varmistamista ollut:D . Sitten puikkasi ehkä ei aivan pohjasta, mutta helpon 3-5 vajaalla 3 huntilla, ja kapealla bodiasennolla (jäi varmaan lähes 10 toistoa varaa).

Kerran tein käsipainovinopenkkiä jollain 36-38:n hantteleilla, ja penkin jälkeen painoi perkeleesti. Riku parkkeerasi pystyssä olevaan penkkiin 63 tai 68- kiloisten kanssa, ja teki pystypunnerruksessa mukavan 8:n vasaraotteella ja aivan rinnan tasalta. Tais mutista mennessään, että: "painopa perkele":D . Meinasi lopettaa treenin siihen.

Kerran sellainen vajaa 100-kiloinen helvetin tiukka vankilakundin näköinen jamppa pyysi mua varmistamaan penkissä kun siihen oli ladattu oli 260-270 (pikaisen laskun mukaan). Kysyin, että "eikö tarvii toista varmistajaa", johon kaveri vastasi että: "pitäs tulla helppo kakkonen. Mä yritän kisoissa nostaa 300". Sitten kaveri pukkas mukavan kakkosen, jos oikein haluaa pilkkua nusasta, niin persiettä vähän nosti:D . Mutta helvetti raakana 2x 260 tai 270 alle satakiloselta mieheltä:eek: (näin kun kaveri kävi joksus siinä Gold'sin tavaravaa'assa, ja korkeintaan 95 painoi).

e: Rikun en nähnyt enää silloin tekevän penkkiykkösiä voimamiesaikoinaan, mutta joksus paukutteli vinopenkistä jollain 2 markalla aika räjähtävän näköisiä lyhyitä sarjoja..

Nykyisin Mayorsilla ei näe kuin Hulkin etukyykkyykkösen 180-kilolla:D tai Termiksen huikeita penkkailuja (Koskisen Niko nyt teki joskus pystypunnerussarjoja 60 hantteleilla)

Kerran sellainen vajaa 100-kiloinen helvetin tiukka vankilakundin näköinen jamppa pyysi mua varmistamaan penkissä kun siihen oli ladattu oli 260-270 (pikaisen laskun mukaan). Kysyin, että "eikö tarvii toista varmistajaa", johon kaveri vastasi että: "pitäs tulla helppo kakkonen. Mä yritän kisoissa nostaa 300". Sitten kaveri pukkas mukavan kakkosen, jos oikein haluaa pilkkua nusasta, niin persiettä vähän nosti:D . Mutta helvetti raakana 2x 260 tai 270 alle satakiloselta mieheltä:eek: (näin kun kaveri kävi joksus siinä Gold'sin tavaravaa'assa, ja korkeintaan 95 painoi).
jos tämä on totta, niin aika hyvin kyllä. :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Vaasan Sports Gymillä tuli todistettua säännöllisesti Vilposen Timpan suorituksia, joista hurjimman näköisiä taisivat olla 200+ kilolla tehdyt ylätaljasarjat.

Kuitenkin suurimman vaikutuksen minuun teki eräs kaljupäinen vaari, joka sattui penkkipäivänä samaan aikaan salille. Otettiin sarjat vuorotellen ja tämä lupsakka pappa pukkasi 110 kilolla siistin kasin. Siinä vaiheessa en voinut olla kysymättä miehen ikää. "68 tuli syksyllä mittariin", oli vastaus. Utelin vähän treenihistoriasta ja äijä sanoi aloittaneensa punttaamisen vasta joskus kolmikymppisenä. "Enkä sen jälkeen älynnyt ikinä lopettaa."

:thumbs:

Takavuosina näin salillamme varustekyykyn 2*360. :eek: Ei siihen tankoon enemmän ois tainnu mahtuakkaan... 310 muistelen olevan kovin vetosuoritus, ilman trikoita. Tosikovia penkkituloksia en ole koskaan edes todistanut...

Mut minäpä oon nostanu 120kg!!!1! :hyper:

Jeesus mä olin lukenut väärin tuon otsikon. Aloin ihmettelemään kun joka toisella jampalla on 200 penkki, sitten hiffasin, ettei kyse ollut omista tuloksista.
Muistelinkin niiden olleen juuri äijän omia tuloksia :D

Pohkeet istuen 10x~120kg(en tiiä mitä se teline painaa mutta levyjä 120kg verran.) Ihan ite tehty suoritus :) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom