Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Iso-Riku ovat nöyryyttäneet rautaa tavalla, josta nakkikopin legendoja syntyy. Tarvitaan silminnäkijä, koska en viitsi threadiin laittaa kuulemiani tuloksia.
ironteme on ainakin jotain ollut joskus todistamassa.

ite oon kuullu että riku ois penkannu salilla aikoinaan 312,5kg.mutta kuulopuheitahan tänne ei laiteta, mutta laitoinpa silti :D:david:
Lenegdaarisella Helsingin Gold'silla kävi vahvoja jamppoja. Jopa podarit oli vahvoja (Savolaisen Make tietty aivan järkkyvahva). Riku Kiri veteli maasta helppoja "lämmpärikolmosen näköisiä" sarjoja 330-340 kilolla. Joskus Riku pyysi hentoista parikymppistä varmistamaan kyykyssä, kun siinä oli sellaisen lähemmäs 300. Halusi vain että "joku on takana", eihän se mitään varmistamista ollut:D . Sitten puikkasi ehkä ei aivan pohjasta, mutta helpon 3-5 vajaalla 3 huntilla, ja kapealla bodiasennolla (jäi varmaan lähes 10 toistoa varaa).

Kerran tein käsipainovinopenkkiä jollain 36-38:n hantteleilla, ja penkin jälkeen painoi perkeleesti. Riku parkkeerasi pystyssä olevaan penkkiin 63 tai 68- kiloisten kanssa, ja teki pystypunnerruksessa mukavan 8:n vasaraotteella ja aivan rinnan tasalta. Tais mutista mennessään, että: "painopa perkele":D . Meinasi lopettaa treenin siihen.

e: Rikun en nähnyt enää silloin tekevän penkkiykkösiä voimamiesaikoinaan, mutta joksus paukutteli vinopenkistä jollain 2 markalla aika räjähtävän näköisiä lyhyitä sarjoja..

)

se on selvää että riku on tehnyt joka liikkeesssä aikoinaan varmasti kauheilla romuilla. siis jos enkka sarjoja ruvettaisiin penkomaan.

Penkissä joku jätkä(n27v.) teki140kg 6 toistoo (oli 5. sarja)
Tuttu (21v) veti kanssa penkissä 140kg 6toistoa
Pari päivää sitten 35-40vuotias mies veti penkin vikat sarjat 120kg 2toistoo,
em. miehen oon nähny tekevän alataljaa 120kg 10toistoa ja tänään smithissä pumppaili kyykkyä 140kg kevyitä 6..
3kk on tällä salilla nyt käyny.

Niin ja kaikki oli raweja.

On Riku ainakin kyykännyt 380 kiloa. Jossain voimanosto kisoissa hänen sarjansa oli 380 - 270 - 380. Uskoisin, että on penannu 312,5 salilla, kun kisoissa tuli helpohko 302,5. Olisi ehkä jopa voinu penkata aikoinaan 320 kunnon runkulla, mutta paras suomalainen penkkaaja se on silti ollu ja on. Ja aikoinaan ihmeteltiin joukolla melojaa joka penkkasi 170 kiloa, ja tämä kaveri oli Ilkka Nummisto:D Ile on penkannut raakana 240 kiloa kisoissa ja salilla. Kyykky tulos 370 kiloa, ei kuulemma ikinä oppinut kunnon tekniikkaa. Vetokin taisi olla 380 kiloa. Ja molemmat jätkät oli aina RAW.

En mä noita nostoja ole nähnyt, mutta jostain olen lukenut.

Tää nyt ei o kovimpia tuloksia, mutta aika siistiä silti. Kohta mut kai bannataan koko foorumista ku menee ihan vinoon nää viestit...

Mutta siis tossa eräänä aamuna kun olin treenailemassa, näin miehen joka teki penkissä toistoja sadalla kilolla. Ei muuta, mutta papparainen oli n.70-v., sellanen eläkeläis-neuletakki päällänsä ja perus kävelykengät, muovipusseilla suojattuna, jalassa, housut tosin oli urheilulliset suomiverkkareiden kaltaiset. Mutisi vaan kaverilleen jotain että oli se ihan eri treenata sillon viiskymppisenä.

Muistaakseni Kirin 302,5 oli "vain" näytöksessä tehty, ei ihan kisapuhdas.

No,tääläl korvessa nähty:
Joku jannu veteli 3*8X150kg penkissä,perse kyllä nousi aika muhevasti,mutta meni ihan hyvin
Sitten eräs toinen mies veteli jossain ihme hartiapunnerruslaitteessa (davidc40) 60kg kummassakin kädessä,10 sarjoja. Sen jälkeen veteli vielä niskantakaa 142.5 kg x8,oli aika liikettä.

Kiri on kautta aikain Suomen vahvin mies. Yli 300 penkki ilman paitaa. Ei ota ketään muu suomalainen, eikä koskaan ottanut. Nuori mies oli kun teki yli tonnin ja ne ei ollut mitään varustepelleilyjä mitä nykyään.

Harmi, että Nummisto- Suonenvirta piti huolen, ettei miestä päästetty vahvimmillaan Maailman vahvinmies kisoihin. Oli aikanaan varmasti maailman vahvin mies. :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
mutta riki ottaa suunnilleen joka videossa runkkupenkkiä mitä oon nähny

Empä nyt sanois:) Se on ihan sama vaikka ne munat ois katossa, jos penaa 312,5 kiloa T-paidalla. Pakkotoiston vähättely asiamiehet taas vauhdissa:rolleyes: Jos Kirillä äässi nousee joku 5-10 senttiä niin ei se ole paljon mitään, ainakaan jos puhutaan kunnon runkusta.

Nämä henkilöt saavat täältä suunnasta aina kuvitteellisen hatunnoston!

"Mutta siis tossa eräänä aamuna kun olin treenailemassa, näin miehen joka teki penkissä toistoja sadalla kilolla. Ei muuta, mutta papparainen oli n.70-v., sellanen eläkeläis-neuletakki päällänsä ja perus kävelykengät, muovipusseilla suojattuna, jalassa, housut tosin oli urheilulliset suomiverkkareiden kaltaiset. Mutisi vaan kaverilleen jotain että oli se ihan eri treenata sillon viiskymppisenä."

Sali missä käyn ei oo kuitenkaan mikään hc-treenaajien lempipaikka, mutta yks hc-painoja käyttävä on bongattu. Kyseinen herra latas scott-tankoon 50 kiloa eli pumppas siinä sitten 60 kilolla hauispenkissä hauista muutaman sarjan ja siirtyi sen jälkeen tekemään 25 kilon käsipainoilla muutaman sarjan lisää :D

penkki kapeella otteella 5x200kg
mave 240kg
molemmat raw, pirkkolan hikihelvetti :)

:D Onks toi penkki iso selän tekemä ??

Ja ite oon nähny pikessä että Masa vetää 260 ja se yks 86 ikänen korsto 270 :hyper: Ja ainii, se yks portsari otti boxi kyykystä 300x2, sillee että sen 50kg muija varmisti sitä :worship:

Tämän unohdin mainita! n.60v. harjoittelija treenasi kyykkyjä pallon päältä n.10kg käsipainot käsissä :eek: Silloin tuli katsottua joka helvetin sarja mitä pappa veti. Se oli todellinen WTF tilanne ja fiilis. Itse vetäisin 100 varma kuperkeikkaa lattialla kun edes yrittäisin kiivetä sen pallon päälle. Samainen kaveri treenasi hauberia kanssa pallon päältä, hän oli polviltaan pallon päällä ja veteli siinä jotain 6-8 toiston sarjoja n.10kg käsipainoilla :) Tahdon olla vanhana ukkona ihan samanlainen! Kaverin fyysiikasta näki selkeästi että sitä on treenattu koko ikä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom