Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
MXM

Onko se romaani nyrkkeilijä ja saatanan täynnä itteään????
Onkohan sama mies??

Ei taida olla sama jamppa. Se reenaa muistaakseni voimamieskisoihin tai vastaaviin.

Saivartelen...

Toi oli huomattavan hienoa jos se ei laskenut tankoa takas rinnalle vaan nousi penkiltä ylös tanko suorilla käsillä! Toisaalta 170kg etukyykky pysäytyksellä,mikä tossa on väkisin mukana,on kova tulos sekin!

Heh, hyvin saivarreltu. ;) Toki Tomi tangon takaisin alas laski penkillä istuessaan. Kokonaissuorituksena aika vaikuttava temppu.

Sama kaveri on ottanut hauiskääntöä 45kg:n käsipainoilla. Tekniikka oli niin helvetistä, että melkein tuli revettyä kun katoin vierestä.

:D

Se heppu on kyllä legendaarinen. Ei sillä, kyllä se on tainnut jonkun 270 vetää pyöreällä selällä maasta kun olen ollut salilla. Ja penkissäkin ottaa ihan kohtuullisia sarjoja jollain 150-160 kilolla.

Muuten aika :david: tyyppi.

Kovin tulos, minkä ite oon nähnyt oli +50v ukkelilta, joka veti maasta 260. Treenasi ikämiesten voimakisoihin ja on vissiin voittanut Pohjoismaiden mestaruudenkin.

Nostosta sen verran, että varusteena vyö ja nosto oli toooosi piukka. Pelkäsin, et se ukko saa slaakin ennen, kun painot on ylhäällä:lol2:

Sotkamon "dynamossa" näkee aina kovia treenejä kun siellä käy, junnut varsinkin alkaa olla kuosissa.

"Vanhat" mestarit (tämäkin sitaateissa) toki treenaa: MUSTA LESKI leukoja 47.5kg:llä!:rock:
Fist Blood tekee kans isoilla painoilla, mutta viina vie liikaa miestä...muuten ois varmaan SM-mitaleilla...voimailun Matti Nykänen:rock:

Rovaniemellä varmaan tuo Hiltunen tekee niitä kovimpia rautoja, en ole tosin koskaan jaksanut kytätä niitä kiloja. Paljon enivei:rock:

Kuopiossa joskus 90-luvulla kädenvääntäjä J.Ruotsalainen kantoi 50kg:n kiekkoa yhdellä kädellä reunasta pitäen ja pysähtyi veljen kanssa vielä juttelemaan...olin hieman äimänä!Luulin ensin sitä sellaseksi vihreäksi 10kg:n kiekoksi:worship:

:lol2: salilla missä käyn ei näy mestareita, uusia tai vanhoja: siksi hallitsen paikan kyykkyä 120kg sarjoilla:rolleyes: , muiden en ole edes nähnyt kyykkyä koittaneen

Aika pieniä tuloksia eri saleilla tehty missä olen itse käynyt, vaikka kehokisaajaa onkin joskus silloin tällöin ollut tekemässä treenejään. Seinällä tosin on kuvia ikivanhoista kellarikisoista, jossa on jonkin sortin ennätyksiä tehty.

pystypunnerrus 3x10
selkänojapenkillä 60kg käsipainoilla.

Ex-salilla tuli nähtyä kun 60+ äijä penkkasi kalsaripaidassa 200kg. Katsoin ensin, että nyt käy pappalle heikosti. Ei käynyt. Hyvä niin, koska olin varmistamassa. Enkä varmana olisi jaksanut nostaa jos olisi rinnalle jäänyt :D En vaan kehdannut sedälle sanoa, vaan nuoren miehen uholla totta kai varmistamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Meidän salin tulostaso on kehnohko, mutta se ei yllätä...

1x155 penkki (raw), treenikaverin tekemänä.
5x205 kyykky ass-to-grass (samoin raw, ainoa ok tulos)
1x200 mave (raw) by minä itse (muiden en ole nähnyt kovia rautoja vetelevän)

Muutama tyyppi saisi nuo kyllä rikottua, mutta nuo on nähty.

Jengillä eksyy taas juttu näihin tuttavien tekemiin.

Laittakaa ne tuttavien tulokset vain jos on ollut paikan päällä todistamassa kyseistä suoritusta, niin saadaan suurimmat legendat karsittua pois.

Loistoketju muuten. :thumbs:

Meidän salilla ei pahemmin isoja painoja näy. Jotain ~150kg penkkejä ja ehkä muutama lähemmäs 200kg kyykky (molemmat karkeita arvioita, ei tuollaisiin vielä pahemmin kiinnitä huomiota). Kyllä sen sitten huomaa ja laskee painot, jos ja kun siellä oikeat möröt treenaa. :D

Edit. tarkennetaan vielä siis, että tuo kyykky oli vain kyykyn irvikuva ja penkki munat katossa tyylinen. Sen takia ne eivät ole minusta niin "kovia" vielä.

omalta salilta mainittavaa oikeestaan on olankohautukset tangolla ja rautaa oli se 320 kg :hyper: tämän kaverin massat lähenteli kyllä sitä 130 kg luokkaa. varmaan löytyy muualtakin näitä tuloksia?

60 Kilonen äijä nosti penkistä 145kg..
1x200kg+ mave ( en oo varma painosta)
6x185kg kyykky ( en oo tässäkään aivan varma painosta :D)

45-50 vuotias mies boxi kyykkyä, siis oikein istahti siihen laatikon päälle että koko paino siinä oli ja jalat oli ehkä jopa alle 90 asteen kulmassa about 220-240kg ja toistoja varmaan 5-10 heleposti. Vetoa mies tekee helposti sarjoja lähemmäks 250kg .

Keskitetyn hauiskäännön teko 45kg:n käsipainolla jäi aika hyvin mieleen. Kuitenkin kuulantyöntäjän kyseessä ollessa ei toistoja ollut kuin yksi...

Jengillä eksyy taas juttu näihin tuttavien tekemiin.

Laittakaa ne tuttavien tulokset vain jos on ollut paikan päällä todistamassa kyseistä suoritusta,.

just näin. ja tässähän vielä oli että saliltasi eli se paikka jossa reenaat. voisinhan minäkin tänne ladella vaikka minkälaisia tuloksia jos vapaasti voisi laitella :). idea käsittääkseni oli että tulokset saliltasi(eli se sali missä pääasiassa reenaa) eikä se mitkä ovat kovimmat suoritukset mitkä olet jonkun tyypin jossain nähnyt tekevän :)

ei muuta....

ehkä vois vielä yhden tuloksen laittaa omalta salilta jonka aikoinaan näin. mies +60v 220kg mave, helppo. mun mielestä kunnioitettava paino tuon ikäiselle. omaa painoa noin 85kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom