Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
250kg atg kyykky shortsit + sandaalit jalassa, ilman vyötä tai mtn, ja parin sekunnin stoppi pohjissa ja ylös. ( ton tekijä on SM kehari + 835kg yt tehny RAW ) sit jotain 170kg pumppailu penkkejä. Ja 202,5kg maastavedon.. Eli ei oike mitään..

Oon pari kertaa nähnyt kovia kyykkyjä, mutta koska en muista tarkkaan kilomääriä niin en niitä nyt postaa. Sen sijaan kerran näin pystypunnerruksen istaaltaan: 90kg (sarjaa teki). Olin vähän :eek: :eek: WTF meiningillä.
Ja kerran näin seisaaltaan hauiskääntöä 80kg:lla. Hirveä heijari oli alhaalta lähtiessä mutta liikku sen verran nopean näköisesti tanko ylös että katsoin senkin suorituksen vaativan sen verran paljon räjähtävää voimaa ja maksimivoimaa, että pidän kohtuullisena haukkatuloksena.

Kyykky: 410kg
Penkki: 200-220kg
Veto: 310-330kg

Kaikki raakana paitsi kyykyssä vyö ja polvisiteet (mitäs siteitä sillon 80-luvulla oli?)

Itse en ole ollut näkemässä paitsi kyykyn. Taisin olla 2 vuotias sillon :lol2:

Kyykky: 410kg
Penkki: 200-220kg
Veto: 310-330kg

Kaikki raakana paitsi kyykyssä vyö ja polvisiteet (mitäs siteitä sillon 80-luvulla oli?)

Itse en ole ollut näkemässä paitsi kyykyn. Taisin olla 2 vuotias sillon :lol2:

tuo kyykky on kyllä semmonen jo että alkaa varmistajiakin pelottamaan varmaan kevyesti.

Oon pari kertaa nähnyt kovia kyykkyjä, mutta koska en muista tarkkaan kilomääriä niin en niitä nyt postaa. Sen sijaan kerran näin pystypunnerruksen istaaltaan: 90kg (sarjaa teki). Olin vähän :eek: :eek: WTF meiningillä.

Oliko selkänojaa? Kannattaa aina se mainita, koska tuosta ei noin vain voi päätellä vielä yhtään mitään.

e. ilman selkänojaahan tuo on tosi kova tulos, ainakin mun mielestä.

Oliko selkänojaa? Kannattaa aina se mainita, koska tuosta ei noin vain voi päätellä vielä yhtään mitään.

e. ilman selkänojaahan tuo on tosi kova tulos, ainakin mun mielestä.

Oli selkänoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
82,5kiloinen voimannostojunioreihin ikänsä puolesta mahtuva kaveri otti 207,5kg penkiltä salin kisoissa. Nosto kuitenkin kisasäännöillä hylättiin,lähti rinnalta asti,tuli suorille käsille mutta nosto turhan vinossa. Kunnioitettava rauta silti tuon painoiselle kaverille. Paidan kanssa mutta silti. Salilla on myös vähäisestä käyttäjäkunnastaan huolimatta alle ysikympin bodykisaajia jotka ovat 200 tai yli ottaneet raakana penkiltä.

Mä en ole oikein nähnyt mitään. Kovin on meidän kellarista mun näkemänä, ja nekin videolta eli taisi olla Jylli81:n boxkyykkyvitosia 205:lla ja Sepsiksen Takakyykkyä 175:lla. Suurin osa kaikista muista kyykyistä on kuitenkin niin vajaita ettei tarvitse edes puhua.
Penkiltä joku jannu otti joskus 160 nätisti ja kapealla otteella. Vedossa kovin taisi olla 220x4 sumolla. Työnnössä sitten joku kevyen sarjan nostaja otti 140.

5x230kg syväkyykky
215 penkki ykkönen, 8x160kg kapea ote, jalat penkillä
kyykky 260kgx3 kyseessä 50v noin 75kg mies. omistaa suomen ennätyksen 50vuotiaiden kyykyssä .

leuanveto 70kg lisäpainolla

varusteina noissa polvisiteet, vyö yms. ei penkkipaitaa tai muuta.

ainiin ja ite varmistamassa ku mun ikäenn sälli otti 275 kg kyykyssä kolmosen. tosin kyykyt ei ollu kisasyvyyksiä mutta hyvin lähellä. Aivan sairas mies.

pari tuli vielä mieleen:

kapea penkki 2x75, jalat penkillä (nainen n. 60kg)
pystypunnerrus kp:lla yli 6 toistoa noin 50kg:lla

Entiseltä salilta nähtyä:
- raw-kyykky 250kg (voimanostosyvyys)
- salipenkki 180kg
- dippi 1x100kg lisäpainoilla

Henkilö, joka nämä tulokset teki, otti salikavereiden mukaan +300kg hyvää huomenta - liikkeessä, kyseessä varmaan aikalailla lyhyt liikerata. Melkoiset raudat kuitenkin liikkeessä muihin tuloksiin nähden.

Ex-sali nro.2
- tukkipunnerrus 140kg (kyseinen kaveri ottanut kyllä paljon kovempiakin rautoja kyseisessä liikkeessä), tuokin tulos silti vaikuttava.

Laittakaapa jatkossa myös millä salilla ja missä kaupungissa/kylässä kyseiset uroteot on tehty.

Selkeyttää aika paljon ja voi äkkiseltään päätellä missä se voima oikein piileskelee..

Suositut

Back
Ylös Bottom