Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säädettävä penkki olis jees Prkl, oon kyllä kateellinen kaikille joilla on kotona power rack, tekis niin mieli itekki myydä kaikki omat romut pois ja hommata kunnon kamat...
Olisko suosituksia selkä/vatsapenkiksi? Jätin siis tuon Bodycraftin ostamatta... Tällainen näyttäisi ihan hyvältä:
http://www.sport-tiedje.com/fi/hoist/bauchtrainer/hf4263_pl.htm
Hyvällä säädettävällä penkillä jossa saa telineet kyykky korkeudelle ja mahdollisesti sisältää irroitettavan reiden koukistus ja suoristus vehkeen, riittävällä tilalla, säädettävillä käsipainoilla ja leuanveto tangolla + lisäpaino virityksillä, saa kyllä tehtyä halutessaan vaikka liiankin monipuolisen treenin.
Itse ainakin olen saanut treenattua huomattavasti tehokkaammin kotona kuin yleisella salilla. Muutama syy miksi:
1. Ei odotusta laitteisiin (pienellä salilla tärkein pointti)
2. Saa itse valita musiikin (ilman että on napit korvissa)
3. Voi kesällä treenata vaikka ilman paitaa
4. Ei huolta painoilla egoilusta, eikä häpeää pienistä
5. Halvempi pidemmän päälle
Tosin olettaen että tekniikka on kunnossa liikkeissä, ei tarvita avustajia teenissä.
Tietysti itsekkin kävin tosin ekat puoli vuotta julkisella ja sain apua esim. kyykyn tekniikkaan. Ja näin miten mikäkin toimii. Ja pitää kyllä olla varma että intoa riittää kun kummiskin rahaa palaa aluksi laitteisiin ja etenkin painoihin. Jos ekasta ½ vuodesta selviää, niin yleensä mennään pitkälle...
Jotain pohje vehjettä, ja ehkä scott hauiskääntöä tosin kaipaisin, ne tosin saisi parilla sadalla.
http://www.simpleproducts.de/produc...2/cPath/1_6/power-racks/bt536-power-cage.html
Tuollaisen ostin tuolta. Ja sitten on tietysti painoja ja tankoja. Edellisen telineen laitoin myyntiin satasella tänne pakkikselle ;)
Ottivat muuten toimituskuluja noin 87€, maksoin tilisiirrolla, toimitus kesti noin kolme viikkoa ja koti ovelle toivat.
Että yksinkertainen kotisali mulla, mutta ainahan sitä voi salilla käydä jos vaihtelua haluaa... eipä oo pahemmin tullu käytyä
Kuinka korkea häkki on? Näyttää ihan pätevältä laitteelta eikä hinta ainakaan huimaa...
Monella näyttää kotisalina olevan tuollainen perus Räkki-Penkki-Tanko yhdistelmä
Mistäs saisi hankitua kohtuullisen hintaisia peilejä kotisalille?