Koruja

rahkanaama sanoi:
Ei korun korua, jotenkin näkisin et noi koru/sormus & helmihommat menee jollekkin toiselle osastolle, kuin mitä itse edustan. :lol2:

Sama vika. Kihlasormus ja armeijan tuntolevy on ainoat helistimet mitä olen kantanut. Toisille sopii koristeet, toisille ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaulassa kaksi keskipaksua korua: yksi hopeinen ja yksi kultainen koru med rippiristi. Ranteessa puuhelmet :D , jotka ovat olleet siinä jo 2v. Kaverin kanssa lyötiin pari vuotta sitten vetoa 100€, että pidänkö noita helmiä 3 vuotta. No kun näin pitkällä ollaan niin loppuun asti mennään! :rock:

kello, paksu ketju kaulassa, korvakoruja molemmissa...

Monia arpia lukuunottamatta ei mitään koruja tällä hetkellä.

Saapas sanoi:
Nonni, tuli sitten ostettua 10mm paksu, 50cm pitkä panssariketju, umpikultainen. :)
Hinta ovh 3500€ ja tarjouksessa 1600€, rajun tingin jälkeen sain omakseni sen vaivaisella 1500 eurolla. :D

Samanlainen mutta mulla on vaan 8mm paksu ketju :itku:
Ja kädessä titaaninen kello ja joskus joku sormus jos jaksaa laittaa.

VVX sanoi:
Niin, kuten jotkut ovat täälläkin huomanneet, puuhelmet on kevyet, käytännölliset ja vasta TULOSSA muotiin... :whip: :love:

Anteeksi nyt vaan, mutta mie yhdistän puuhelmet jostain kumman syystä Antti Tuiskuun :lol2:

Mut joo... miulla on hopeinen kihlasormus, yhteensä kolme korvakorua, kaksi kaulakorua, jotka olen saanut kahdelta elämäni tärkeimmiltä ihmisiltä (oma muori ja ukkokulta) ja sit yksi tatulaatio jos sitä nyt koruksi voi luokita.

Jewgeni sanoi:
No onhan taas määritelmä.
Itse purkkareita käyttäneenä kysyisinkin, että minkälaiset kengät on kesällä sitten niin saatana paljon paremmat ja komeammat ?

Tollaset.
M15.jpg

Saapas:Toi ketju on oikeesti hyvän näköinen,älä luovu siitä.
Porukka nyt arvostelee mitä milloinkin.
Jos sulla on kallis ässä mersu niin sä oot ärsyttävä mulkku.
Jos sulla on poikkeuksellisen lihaksikas kroppa niin sä olet omaa egoasi pönkittävä paska.
Jos sulla on helvetin kallis kultaketju niin...onhan tässä näitä kommentteja...Ja joka toinen on sanomassa,että "mä olisin saanut ihan samanlaisen irti mut päätinpähän ostaa silläkin rahalla Corollan".

Olisin mäkin voinut ostaa asunnon sijasta saman hintaisen mersun,mutta missäs mä sitten punkkaisin,siellä mersussa vai?Homman nimi nyt vaan on se ettei mulla ole mahdollisuutta ostaa sen kaltaista autoa.
Samalla tavalla joku muu joutuu ostamaan ketjun sijasta sen corollan päästäkseen duuniin.
Tosiasiat on tosiasioita ja puheet puheita.

Multa löytyy pirunnyrkki ja panssariketju.Molemmat kultaa ja ostin ne tilaisuuden tullen edullisesti,en siis liikkeestä.

Jarek sanoi:
Saapas:Toi ketju on oikeesti hyvän näköinen,älä luovu siitä.
Porukka nyt arvostelee mitä milloinkin.
Jos sulla on kallis ässä mersu niin sä oot ärsyttävä mulkku.
Jos sulla on poikkeuksellisen lihaksikas kroppa niin sä olet omaa egoasi pönkittävä paska.
Jos sulla on helvetin kallis kultaketju niin...onhan tässä näitä kommentteja...
Hahahaha, ihan miten vaan. Käypäs lukemassa tuo "Pakkotoistolaisten autoja" -niminen viestiketju. Kuinka moni on haukkunut esim. Rikua ärsyttäväksi mulkuksi 4,2-litraisen A6:n takia tai BoyRaceria uudehkon M3:n takia? Ei kukaan! Ooh, lisäksi Rikulla on kova fysiikka, mikä tekee varmastikin hänestä supermulkun meidän Jarekin mukaan? Entäs se jannu, joka oli juuri tilannut vm. 2004 SLK-Mercedeksen? Mulkku jätkä? Ei, vaan varakas, ja helvetin hyvän tyylitajun omaava jätkä. Mauttomat, turvalukon ketjua muistuttavat homoja ja mustalaisia houkuttelevat Tony Halme -pelleketjut on asia erikseen, koska ne ovat mauttomia! Saapas ei ole siis ärsyttävä mulkku, vaan ainoastaan mieleltään jossain 80-luvun ja Miami Vicen välimaastossa. :)

God damn it, Tubbs! Saunan taakse kaikki tyylittömät ja mauttomasti pukeutuvat ihmiset! Tyylitaju on ulkonäön ohella ihmisen tärkein ominaisuus ja niillä joilla noi osa-alueet kanittaa, ei yksinkertaisesti ole mitään annettavaa ihmiskunnalle! Ihan sama mitä teet, mutta opetelkaa hyvät ihmiset seuraamaan trendejä ja jos on purjehduskengät jalassa ei enää auta kuin itsemurha! :hyper: :rolleyes:

...tai ehkä kukin tyylillään.

Koska vaikuttaa hiukan pinnalliselta ryöpyttää toista, jonkun korun tai purjehduskenkien takia.

Lasketaanko silmälasit? Ne on titaania. Tatuointi ja titaaninen rannekello. Kihlasormus on ollut kohta kymmenen vuotta enkä vieläkään ole tottunut. Otan aina pois kun teen... no, melkein mitä vaan. Ei vaan tunnu mukavalta.

Mulla on purkkarit mutta olenkin yli 35.

Välillä on kausia jolloin tulee pidettyä enemmän koruja, kuten sormuksia, rannekoruja jne. Ikinä en ole kuitenkaan ollut kauhean koristautuvaa sorttia. Vaihtarivuoden aikana sain useampaan otteeseen kuulla host-mamalta kuinka "ymmärrät timanttien päälle, kun olet vanhempi ja timanttisi ansainnut". Hoh.

Nyt ei ole hetkeen ollut muuta kuin sirot kultaiset korvikset, kaulakoru meni rikki enkä ole hankkinut uutta. Jonain päivänä vasemmasta nimettömästä toivottavasti löytyy valkokultainen sormus tai kaksi.

Tuli noista sormuksista mieleen mun vanhemmat, jotka ovat olleet 25 vuotta naimisissa ja vain yhtenä päivänä pitäneet sormuksiaane eli hääpäivänä. Tapansa kullakin :rolleyes:

Hopeinen suomileijona kaulassa ja hopeinen korvis löytyy multa.

valko-/keltakultainen vihkisormus+oikeassa etusormessa harjattua terästä (?) oleva sormus ja oikeassa nimettömässä joku mukamas-cool-kahden-euron-H&M-kelttisolmu-hässäkkä-sormus....

mattibodari sanoi:
No nykyiset muotikengät on aika lailla ton näköiset...
en mitään skeittikenkiä pidä.
Niin onkin. Melkein ostin sellaiset mutta ei sitten löytynytkään juuri sitä silmää miellyttävää..

Tomi sanoi:
-- Saapas ei ole siis ärsyttävä mulkku, vaan ainoastaan mieleltään jossain 80-luvun ja Miami Vicen välimaastossa. :)
JEE! Tuollaista kuvausta mä en olekaan itsestäni kuullutkaan, eli kiitoksia vaan Tomi. :love:

Ja muuten, ihan :anssi:

Tomi sanoi:
"Seilorit", elikkäs purjehduskengät.

kuva%20front%20FR90.jpg

Ja vielä suomeksi: jos pidät yllä olevassa kuvassa olevia kenkiä, olet joko:

- yli 35-vuotias
- huonoin pukeutuja ikinä
- amis
- juuttunut vuoteen 1992
- nörtti, jolle äippä valitsee vaatteet

Valitse vaihtoehdoista sopivin ja sitten vaan reipas urhonhyppy parvekkeelta johonkin kovalle pinnalle.

TOMILLA ON ENÄÄ 9 -VUOTTA ELINAIKAA!!

Kun kerran hänen mielestä yli 35 -vuoden ikä, on yksi valittavista syistä joiden takia pitää suorittaa reipas urhonhyppy parvekkeelta johonkin kovalle pinnalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom