PYH!Tomi sanoi:Mauttomin. Koru. Ikinä.
Minkään muunlaista korua en pitäis kaulalla, mutta makunsa kaikilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PYH!Tomi sanoi:Mauttomin. Koru. Ikinä.
Tomi sanoi:Mauttomin. Koru. Ikinä.
BS1 sanoi:Tollasessa ketjussa on se hyvä puoli että ihan kaikilla ei kuitenkaan noita tule näkymään. Siitä pitää huolen hinta.
IronMind sanoi:No itse en ainakaan erota kahta kultaista panssariketjua, joista toinen on vain päällystetty halvimmalla romukullalla mitä löytyy ja toinen on sitten hintaluokkaa 2000 eur.
Ja kyllä, panssariketju ja leijonariipus todellakin näkyy ihan jokaisella lähiökuppiloiden kantapeikolla - erityisesti 50+ ikä ja pönäkkä ulkoasu tuntuvat lisäävän todennäköisyyttä.
Tomi sanoi:Mauttomin. Koru. Ikinä.
jalat sanoi:nyt kun mode uskalsi haukkua, niin oma korsi kekoon.
Paitsi tuo kulta, mikä kaulassasi on, rokkaa aina!IsoDino sanoi:Kaikki kultaiset(kelta) on mauttomia. 80-luvun meininkiä!!
Njaa, jos joku tosissaan haluu tollasen ketjun (tai vaikka minidv kameran tms ~1500e hintaluokkaa) ni kyllä ihan perus opiskelijakin pystyy kesätöistä tollasen summan lohkasemaan.Quadzilla sanoi:Noh noh, älkääs kiusatko kaveria. Kaikilla on omat makunsa ja mieltymyksensä. Tosin hinnan laittamisella tänne oli selkeesti tarkoitus kertoa että hänellä, tai vanhemmillaan on kohtalainen elintaso.
Quadzilla sanoi:Paitsi tuo kulta, mikä kaulassasi on, rokkaa aina!
Tästähän nyt varsinainen keskustelu syntyiIronMind sanoi:Edit. Itse asiassa nyt jos sattuisin tietämään kuka nimimerkki Saapas todellisuudessa on ja olisin hänen kanssaan samaa 19v. ikäluokkaa niin kiusaus riuhtaista hyvän hintainen ketju parempaan talteen jossain pussikaljan kyllästämällä raitilla alkaisi olla aika ylivoimainen. Eli mitä tekee kalliilla ketjulla, kun sen hinnastakin kannattaa olla hyshys?
Tuo on ihan totta. Ja sen onton ketjun kyllä huomaa. Väitän, että tunnistan kadulla onton ja täyskultaisen. Ontto on kevyempi, joten se kilisee ja pomppii kaulalla. Täysketju pysyy rintaa vasten eikä kilkata. Lisäksi ontto ketju kuluu puhki ajan myötä.BS1 sanoi:Heh, mutta tärkeäähän onkin että itse tietää sen arvon. Sama juttu kuin aidosa Rolexissa, se että se on aito lisää kummasti sitä fiilistä itselle. Vituttais kantaa jotain thaimaan paskaa vaikka aidolta näyttäiskin. Ja kyllä, loppujen lopuksi ainakin itse ostan arvoesineitä itselleni vaikka ne muillekkin näkyvät.
Joo, tuo hinnan laitto oli aika tyhmää, myönnän. Mutta olin innoissani. :DQuadzilla sanoi:Noh noh, älkääs kiusatko kaveria. Kaikilla on omat makunsa ja mieltymyksensä. Tosin hinnan laittamisella tänne oli selkeesti tarkoitus kertoa että hänellä, tai vanhemmillaan on kohtalainen elintaso.
Ystävän mieheltä oli yritetty viedä ranteesta ravintolan hälyssä sellanen tyyliin "etusormensormen paksuinen" täyskultainen ketju pihtien/leikkurin avulla. Ei ollut onnistunut, mutta koruun oli jäänyt ikävät jäljet. Eli kovasti tuntuu moiset helyt rosmoja kiinnostavan.Saapas sanoi:Tähän väitteeseen: Tällainen ketju ei lähde riuhtaisulla irti, se on testattu.
Yhdellä sukulaisellani on saman tyylinen. Hänen ohitse oli baarissa juostu ja napattu vauhdissa kiinni ketjusta.
Lopputulos: Ketju pysyi kaulassa, äijä rämähti lattialle ja varas jatkoi rivakkaa juoksuaan.
Aion tosin käydä vahvistamassa tänään lukkoa.