Koruja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Valkokultainen sormus
-Swarovski-kristallikorvakorut ja napakoru
-Hopeinen ketju ja iso ristiriipus
-Metallin värinen korukello/sykemittari
Käytän kaulaketjuja lähinnä viikonloppuisin, ja tilanteen mukaan vaihtelen. Mutta tässkin asiassa 'less is more'

Joo minkäänlaisia koruja en pidä en edes kelloja, tuntuu että olis kokoajan tiellä ja kadottaakin turhan helposti.
Mutta sellaasta suomileijona-kaulakorua oon joskus kattellu mutta kun niitä nykyään roikkuu jokaisen ohikulkian kaulas niin ehkä joskus hankin jotain persoonallisempaa...

Tomi sanoi:
Mauttomin. Koru. Ikinä.

Tollasessa ketjussa on se hyvä puoli että ihan kaikilla ei kuitenkaan noita tule näkymään. Siitä pitää huolen hinta. Musta toi on aina tyylikäs valinta. Ajan mielipide nyt vain ainakin tällä palstalla tietyillä on että tuo olisi :david: -valinta :rolleyes: Eikä tollasen hintakaan nyt pahasti tipu ;)

BS1 sanoi:
Tollasessa ketjussa on se hyvä puoli että ihan kaikilla ei kuitenkaan noita tule näkymään. Siitä pitää huolen hinta.

No itse en ainakaan erota kahta kultaista panssariketjua, joista toinen on vain päällystetty halvimmalla romukullalla mitä löytyy ja toinen on sitten hintaluokkaa 2000 eur.

Ja kyllä, panssariketju ja leijonariipus todellakin näkyy ihan jokaisella lähiökuppiloiden kantapeikolla - erityisesti 50+ ikä ja pönäkkä ulkoasu tuntuvat lisäävän todennäköisyyttä. Ei tietoa onko ostettu torilta vai kultakaupasta.

Tyylin kruunuksi voi vielä hankkia lysyn perunanenän, viinan turvottaman punakan naaman, kaljamahan, verkkarit ja muutaman mauttomuuden rajat koollaan ylittävän kantasormuksen, niin sitten voi alkaa kertoa repeatilla mielikuvitustarinoita olemattomilta legioona- ja linnavuosilta karaokeruusujen iloksi.

Edit. Itse asiassa nyt jos sattuisin tietämään kuka nimimerkki Saapas todellisuudessa on ja olisin hänen kanssaan samaa 19v. ikäluokkaa niin kiusaus riuhtaista hyvän hintainen ketju parempaan talteen jossain pussikaljan kyllästämällä raitilla alkaisi olla aika ylivoimainen. Eli mitä tekee kalliilla ketjulla, kun sen hinnastakin kannattaa olla hyshys?

IronMind sanoi:
No itse en ainakaan erota kahta kultaista panssariketjua, joista toinen on vain päällystetty halvimmalla romukullalla mitä löytyy ja toinen on sitten hintaluokkaa 2000 eur.

Heh, mutta tärkeäähän onkin että itse tietää sen arvon. Sama juttu kuin aidosa Rolexissa, se että se on aito lisää kummasti sitä fiilistä itselle. Vituttais kantaa jotain thaimaan paskaa vaikka aidolta näyttäiskin. Ja kyllä, loppujen lopuksi ainakin itse ostan arvoesineitä itselleni vaikka ne muillekkin näkyvät.

Ja kyllä, panssariketju ja leijonariipus todellakin näkyy ihan jokaisella lähiökuppiloiden kantapeikolla - erityisesti 50+ ikä ja pönäkkä ulkoasu tuntuvat lisäävän todennäköisyyttä.

Ei siis kovin monella sittenkään. Ja mä en baareissa liiku niin aivansama muutenkin :D

Tomi sanoi:
Mauttomin. Koru. Ikinä.

nyt kun mode uskalsi haukkua, niin oma korsi kekoon.
voin kuvitella ton ketjun johonkin 90 luvun ensimmäisiin
baywatch sarjoihin herra :david: :n päälle heilumaan hidastetussa
rantajuoksukohtauksessa jossa juostaan pelastamaan
hukkuvaa neitokaista.

(saattaisi muuten herra david upota tuo kaulassa)

--
ai niin itellä ei mitään, paitti että eilen hain sokoksesta
sellaisen ruskean helminauhatyyppisen (ei helmiä, vaan jotain
muita palasia) jonka heitin diskoteekkaan ehtoosti.
Ja tuli positiva kommenttia naisilta :)
(ja ei. sitten en herännyt)

Noh noh, älkääs kiusatko kaveria. Kaikilla on omat makunsa ja mieltymyksensä. Tosin hinnan laittamisella tänne oli selkeesti tarkoitus kertoa että hänellä, tai vanhemmillaan on kohtalainen elintaso.

Quadzilla sanoi:
Noh noh, älkääs kiusatko kaveria. Kaikilla on omat makunsa ja mieltymyksensä. Tosin hinnan laittamisella tänne oli selkeesti tarkoitus kertoa että hänellä, tai vanhemmillaan on kohtalainen elintaso.
Njaa, jos joku tosissaan haluu tollasen ketjun (tai vaikka minidv kameran tms ~1500e hintaluokkaa) ni kyllä ihan perus opiskelijakin pystyy kesätöistä tollasen summan lohkasemaan.

Quadzilla sanoi:
Paitsi tuo kulta, mikä kaulassasi on, rokkaa aina!
:rock:

Niin joo, tuossa tapauksessa ottaa mielellään "kultaa" kaulaan, mutta taitaapi olla jotain muuta kuin kultaa. Ei uskalla purra, ettei mee rikki. :hyper:

Korvissa 3+1 kultaista rengasta. Sormissa tällä hetkellä 2 kultaista sormusta, joista toinen äitini vihkisormus (hieno koru, ja lisäksi paljon tunnearvoa). Ranteessa yleensä korukello, treenatessa treenikello. Näin kesällä nilkassa kullanvärinen rihkamaketju. Ei viitsi mitään kallista käyttää, kun noilla on taipumusta katkeilla.

IronMind sanoi:
Edit. Itse asiassa nyt jos sattuisin tietämään kuka nimimerkki Saapas todellisuudessa on ja olisin hänen kanssaan samaa 19v. ikäluokkaa niin kiusaus riuhtaista hyvän hintainen ketju parempaan talteen jossain pussikaljan kyllästämällä raitilla alkaisi olla aika ylivoimainen. Eli mitä tekee kalliilla ketjulla, kun sen hinnastakin kannattaa olla hyshys?
Tästähän nyt varsinainen keskustelu syntyi :)
Tähän väitteeseen: Tällainen ketju ei lähde riuhtaisulla irti, se on testattu.
Yhdellä sukulaisellani on saman tyylinen. Hänen ohitse oli baarissa juostu ja napattu vauhdissa kiinni ketjusta.
Lopputulos: Ketju pysyi kaulassa, äijä rämähti lattialle ja varas jatkoi rivakkaa juoksuaan.
Aion tosin käydä vahvistamassa tänään lukkoa.
BS1 sanoi:
Heh, mutta tärkeäähän onkin että itse tietää sen arvon. Sama juttu kuin aidosa Rolexissa, se että se on aito lisää kummasti sitä fiilistä itselle. Vituttais kantaa jotain thaimaan paskaa vaikka aidolta näyttäiskin. Ja kyllä, loppujen lopuksi ainakin itse ostan arvoesineitä itselleni vaikka ne muillekkin näkyvät.
Tuo on ihan totta. Ja sen onton ketjun kyllä huomaa. Väitän, että tunnistan kadulla onton ja täyskultaisen. Ontto on kevyempi, joten se kilisee ja pomppii kaulalla. Täysketju pysyy rintaa vasten eikä kilkata. Lisäksi ontto ketju kuluu puhki ajan myötä.
Quadzilla sanoi:
Joo, tuo hinnan laitto oli aika tyhmää, myönnän. Mutta olin innoissani. :D
Ja elintasoa ei kyllä ainakaan minun tapauksessani voi päätellä ketjun perusteella. Ostin ketjun ylioppilasrahoilla. Lisäksi olen töissä tammikuuhun asti (armeija alkaa) ja menoja ei ole, joten rahalle ei pakkomenoja ole.
Olisin kuitenkin tuhlannut ne johonkin, niin miksi en sijoittaisi johonkin pysyvämpään, joka periytyy vielä omille lapsillekin?

Saapas sanoi:
Tähän väitteeseen: Tällainen ketju ei lähde riuhtaisulla irti, se on testattu.
Yhdellä sukulaisellani on saman tyylinen. Hänen ohitse oli baarissa juostu ja napattu vauhdissa kiinni ketjusta.
Lopputulos: Ketju pysyi kaulassa, äijä rämähti lattialle ja varas jatkoi rivakkaa juoksuaan.
Aion tosin käydä vahvistamassa tänään lukkoa.
:offtopic: Ystävän mieheltä oli yritetty viedä ranteesta ravintolan hälyssä sellanen tyyliin "etusormensormen paksuinen" täyskultainen ketju pihtien/leikkurin avulla. Ei ollut onnistunut, mutta koruun oli jäänyt ikävät jäljet. Eli kovasti tuntuu moiset helyt rosmoja kiinnostavan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom