Koruja

vilma-liina sanoi:
:offtopic: Ystävän mieheltä oli yritetty viedä ranteesta ravintolan hälyssä sellanen tyyliin "etusormensormen paksuinen" täyskultainen ketju pihtien/leikkurin avulla. Ei ollut onnistunut, mutta koruun oli jäänyt ikävät jäljet. Eli kovasti tuntuu moiset helyt rosmoja kiinnostavan.
Tuohan kuulostaa jo aika "järjestäytyneeltä rikollisuudelta" :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
"Seilorit", elikkäs purjehduskengät.

kuva%20front%20FR90.jpg

Ja vielä suomeksi: jos pidät yllä olevassa kuvassa olevia kenkiä, olet joko:

- yli 35-vuotias
- huonoin pukeutuja ikinä
- amis
- juuttunut vuoteen 1992
- nörtti, jolle äippä valitsee vaatteet

Valitse vaihtoehdoista sopivin ja sitten vaan reipas urhonhyppy parvekkeelta johonkin kovalle pinnalle.

No onhan taas määritelmä.
Itse purkkareita käyttäneenä kysyisinkin, että minkälaiset kengät on kesällä sitten niin saatana paljon paremmat ja komeammat ?

Tomi sanoi:
Valitse vaihtoehdoista sopivin ja sitten vaan reipas urhonhyppy parvekkeelta johonkin kovalle pinnalle.
Totaalinen repeäminen!
:lol2: :lol2:
Mistä sä noita heittoja oikein vedät??! :lol2:

Tissien välissä roikkuu risti ja vihkisormus on sormessa. Kaikki kultaa, mikä ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Alun perin minulla oli pieni hopeinen risti lyhyehkössä hopeisessa ketjussa. Sitten sain lahjaksi kultaisen ristin. Sitten sain lahjaksi pitkän kultaisen ketjun. Eikä vaimokaan suostunut hopeiseen kihlasormukseen. Selittelyä joo, mutta en silti näitä taida vaihtaa.

Ei korun korua, jotenkin näkisin et noi koru/sormus & helmihommat menee jollekkin toiselle osastolle, kuin mitä itse edustan. :lol2:

edit: ihmeen kovan tuomion sai tuo panssariketju tms, vaikka luulin että ne on edelleen kovassa suosiossa bodarien ja voimailioiden keskuudessa. :rolleyes:

Löytyypi sormus, kaulakoru silloin tällöin, nenäkoru, korvissa useita, kielikoru ja napakoru.. korut :rock:

rahkanaama sanoi:
edit: ihmeen kovan tuomion sai tuo panssariketju tms, vaikka luulin että ne on edelleen kovassa suosiossa bodarien ja voimailioiden keskuudessa. :rolleyes:

Niin on vyölaukutkin mutta.. :lol2:

samana päivänä kun sain ilmatteeks jonkun hopeanvärisen panssariketjun ja leijailin ilmassa niin täällä sitten lyötiin maahan takas..prkl.. No eikai tää pakkis mikään paikka ookkaan missä muodit luodaan.

JMS- sanoi:
ettei nyt yhtään näkyis kateus läpi...
Joo. Ostin just ton korun hintaisen tietokoneen. Olisin voinut ostaa korun, mutta jostain syystä ostin tietokoneen. Tyhmä minä. :)

Vihkisormus jossa 3 "raitaa" ja ne ovat kulta, valkokulta ja keltakulta.
Korviksia (4) ja nenälävistys lähti inttiin mennessä pois ja eivät ole tulleet takaisin, paitsi jos tässä yhden korviksen hankkisi takaisin.

Nuo suomileijona Amiskorut on aika played put. Varsinkin pilotin ja paskasten verkkareiden/lenkkareiden kanssa. Yrittäkää keksiä jo jotain muuta..

Nipsu sanoi:
Nuo suomileijona Amiskorut on aika played put. Varsinkin pilotin ja paskasten verkkareiden/lenkkareiden kanssa. Yrittäkää keksiä jo jotain muuta..

Yksi mies aloitti tämän koko yli-isänmaallisen hössötyksen eli sotaveteraaneista joka käänteessä puhumisen ja suomileijonan joka paikkaan tunkemisen.
Se oli Tony Halme, joka osas sanoo just oikeat sanat; "mutakuonot vittuun suomesta"

Ja kaikki 17 vuotiaat potarit oli niin kyynelsilmin veteraanien puolesta että pahaa teki niitten puolesta ja paitana oli tietenkin pinkeä hihaton potari paita missä oli suomileijonan kuva.
No se on tämän ajan kuva.

Niin minulla ei ole koruja, kihlasormus jossain vaiheessa tulee, mutta yritän vältellä sitä mahdollisimman kauan.

Kaulassa sormus ketjussa; traguksessa + neljässä muussa korvan rustossa lävistyskoru; nänneissä tapit. Mitään en ota pois enkä mitään lisää.

Kultaset panssariketjut ja muut vastaavat kilistimet äijien kaulassa on niin spedeilyä ettei voi tajuta :urjo:
Kaikkein urpoimman näkösiä on nää poolopaidan päällä heiluvat kaulaketjut.
Aika paljon pitäisi mulle pistää pätäkkää pöytään että käyttäisin esim. nimimerkki Saappaan telaketjua.
Kuten todettua, makunsa kullakin.

Niin, kuten jotkut ovat täälläkin huomanneet, puuhelmet on kevyet, käytännölliset ja vasta TULOSSA muotiin... :whip: :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom