Koruja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä ole koruja tullu harrastettua. Rannekelloa pidin viimeks kädessä ekalla luokalla. Kännykkä ajaa saman asian, vaikka pidänkin taskussa.

Bloody Arse sanoi:
Millasia koruja teillä on?
Rippiristi,kihlasormus vai 10 kiloinen $-kaulaketju :D ? Korvis?
Itselläni on vain rippiristi

Ei nykyään mitään. Vuosia sitten tuli käytettyä vaikka minkälaista killutinta. Kellon kumminkin hukkaan ja muut on vain haittoina. Sormusta ei voi laittaa sormeen, jo pelkkä ajatuskin ahdistaa ja mulla ainakin rippirististä tulee haitallisia palovammoja.

RikHard sanoi:
Kihlasormus, pirunnyrkkisormus, kultainen kaulaketju jossa kultainen mjolnir-riipus.

ois ppitäny vissiin lukee kaikki läpi ekana :)
kyllä hammeri on tosimiesten "koru" :rock:
eikä sitten ikinä niitä rippiristejä tai :david: puuhelmiä!

RikHard sanoi:
Kihlasormus, pirunnyrkkisormus, kultainen kaulaketju jossa kultainen mjolnir-riipus.

ois ppitäny vissiin lukee kaikki läpi ekana :)
kyllä hammeri on tosimiesten "koru" :rock:
eikä sitten ikinä niitä rippiristejä tai :david: puuhelmiä!

Kultaa on kaulassa niin että niskat kipeenä :D No ei vaan, tollanen paksuhko kultanen panssari kaulassa, lisäksi roikkuu siinä tavan ketjussa umpinainen kulta sydän, jonka olen saanut ihmiseltä,joka on minulle tärkein ikinä. Lisäksi löytyy kaulasta rottweiler koru ja jspw minipiikki,kultaa nekin :D

Viimeksi muokattu:
Itelläni on vain rippikello eli kello, jonka sain rippilahjaksi. Minullakin on mielipide puuhelmikaulakoruista, mutta jätämpä sanomatta. ;)

-hopeinen kaulakoru

-kultainen sormus, ohut, (pinky ring - meissä jokaisessa asuu pieni homo)

-hopeinen sormus, ei ihan kantasormuksen kokoa

Mietiskellyt josko korviin jotain koruja, mutta jos aloitan vapaaottelun treenit, saa korvikset jäädä.

Vähillä mennään, käytän ainoastaan valkokultaista kihlasormusta, jossa on 7 timanttia.

Kelloja (arki ja pyhä sellaisia), ja Polarin sykemittari löytyy kyllä, mutta kaikista on patterit tyhjinä, eikä oo vaan tullu hommattua uusia tilalle. Ilmankin pärjää. Jotain lahjaksi saatuja korujakin on, mutta en vaan osaa pitää niitä.

Paitsi joo, napakorua käytin yhdessä vaiheessa ja tykkäsin kovasti.

Ja nuorille ja vanhemmillekin miehille tiedoksi: kaikilla naisilla ei ole reijitettyjä korvan lehtiä.

nim. korvikset joululahjaksi ekana yhteisenä jouluna :D

Tällä hetkellä ainoastaan hopeinen Kalevala-kaulakoru, usein myös korvikset ja näin kesäisin nilkkaketju. Sormuksia en käytä, paitsi että joskus tulevaisuudessa toivottavasti kihla- ja vihkisellaista :) Kulma- tai napalävistystä olen joskus harkinnut, ehkä jonain päivänä...

Keltakullasta en niin välitä, hopea ja valkokulta :worship: Mitään rihkamakoruja en nikkeliallergian vuoksi pysty käyttämään.

Rannekelloa ei ole ollut enää pariin vuoteen, kännykän kello riittää (ilmankos mä aina myöhästelenkin joka paikasta/juoksen viime minuutilla henki kurkussa) :D

Tomi sanoi:
"Seilorit", elikkäs purjehduskengät.

kuva%20front%20FR90.jpg

Ja vielä suomeksi: jos pidät yllä olevassa kuvassa olevia kenkiä, olet joko:

- yli 35-vuotias
- huonoin pukeutuja ikinä
- amis
- juuttunut vuoteen 1992
- nörtti, jolle äippä valitsee vaatteet

Valitse vaihtoehdoista sopivin ja sitten vaan reipas urhonhyppy parvekkeelta johonkin kovalle pinnalle.

Tuosta unohtui vielä se, että olet todennäköisesti suomenruotsalainen purjehduksesta pitävä pellavapää ja humalassa haluat ehdottomasti laulaa ruotsinkielisiä typeriä juomalauluja...

Kalevala-Hirvenpää/kultanen panssari kaulassa,
kultanen pirunnyrkki+kultanen kantasormus sormissa,
12mm Blackline FleshTunnels+3,2mm Kirurginteräs
renkaat korvissa, 2kpl nännilävistyksiä,
kielilävistys(19mm) tappi, tatuointi tulossa.

Kalevalan vihkisormus (metsäpirtin sormus), kantasormus jollain kivellä ja joskus Ko Samuilta ostettu "helminauha".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom