Kootut selitykset punttisalilta

Tyhmä kysyy: Mikä liike on "heinätalkoiden leikkiminen"? :confused:

Noista dipeistä oli jo aika moni ehtinytkin kommentoida, mutta liitynpä minäkin kuoroon piipittämään - kyllä aika voimakkaasti on nyt sellainen mieliala, että meikäläisen dipit on dipattu, ja vastaisuudessa ojentajia treenataan ihan vain käsipainoilla ja taljassa. Ja tämä siis olkapäävaivojen takia (ylläripylläri). Ja Ehrmannille tiedoksi, ennen pakkotaukoa tein dippejä parhammillaan 8-10 toiston sarjoja 10 kg lisäpainolla, että kylläpä tuo mielestäni ihan mukavasti onnistui... Jos itselläsi ei olkapäävaivoja ole, niin senkun vaan dippaat menemään, hyvä liikehän se on, mutta älä hyvä mies tee niitä "pohjaan asti", 90 asteen kulma on täysin riittävä. Tämä siis olkapäiden säästämiseksi. ÄLÄ ole tyhmä, niinkuin minä (ja moni muukin täällä...) on ollut, vaan kuuntele ja ota opiksesi!

Pahoittelen offtopicia, mutta pakko oli avautua taas kerran ajankohtaisesta aiheesta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus aikanaan ku kävin yhel salilla niin siel oli sellanen vähän reilu 65kg jätkä joka oli menossa kaikkina viikonloppuina kilpailuihin.Aina sama juttu se heilu penkissä 70kg kanssa ja joka noston jälkeen piti mainita et ens viikonloppuna on kisat.

Kato nyt jumalavita vaikka tuota siguas, hyvä mies!!!

9/10'stä on kyse siitä, ettei syödä tai nukuta riittävästi

- Art Atwood

Ja sitten
Käytähän nyt järkees. "toiminu mulle parhaiten...."... Mitä helvettiä?! Sä painat 110 kiloa, pystyt tekemään epäpuhtaasti kyykkyjä 105 kilolla, olet treenannut "tunnin verran mikä toimii sulle parhaiten" muutaman vuoden.

Jos on vuosia treenannut eikä ole saanu kummoisiakaan tuloksia, niin voitko sanoa, että kyseisellä henkilöllä on mikään toiminut hyvin? Voitko? Eikö täten ole mahdollista, että "tunnin treenit ja paljon lepoa" on toiminut hänellä parhaiten, vaikkakaan sekään ei hirveän hyvin?

Ja sitäpaitsi tuo viimeisen postisi QUOTE "ja sitten helvetin typerä kärjistys", ei liittynyt millään tavalla tuohon vastaukseesi.

yks mun ikänen kaveri joka on yli 2m pitkä ja painaa 120-130kg ja on ollut aina iso ja vahva (pienestä asti ollut aina ikäisiään isompi ja vahvempi), jos mä meen kysyy et miten sä treenaat ku saat 150kg penkist ni se sanoo et käyn kerran viikos salil ja teen sitä sun tätä.
niin sen treenit ei mulle sillon samaa tee. ehrmann ja kumppanit.......

o_virta sanoi:
OMAT SELITYKSET:
-Kiristelen sitten kun painan 95... 100... 110.

Ehrmann sanoi:
"kannattaa treenata vain tunti kerralla ja lepää enemmän, se on toimunu mulle parhaiten" - Sanoo äijä joka painaa 110kg ja kyykkää 105kg 6 toistoo hyväähuomenta tyyliin, ja penkkaa oman painon 9 kertaa, leikkii heinätalkoota 15kg käsipainoilla.........

Kuka huomaa yhteyden? :D

EDIT: Piti boldada nuo avainsanat (-luvut), että Ehrmannikin tajuaa.

o_virta sanoi:
Kuka huomaa yhteyden? :D

EDIT: Piti boldada nuo avainsanat (-luvut), että Ehrmannikin tajuaa.

tajusin.

Joka tapauksessa, henkilö jota nyt käytetään tässä väittelyssä ei ole keskonen eikä minkään sortin kehitysvammainen, joten, hänellä ei ole voinut tulla lihaa paljoakaan vuodessa, jos hän painaa 110kg ja oma paino penkissä nousee alle 10 toistoa hikisesti, ja kyykyssä 105kg epäpuhtaasti hikisesti alle 10 toistoa.

tietysti, jos joku haluaa kehittyä mahdollisimman hitaasti.................

Keskonen tai kehari? Wtf? Oonko ainoa täysin kujalla?

No monestikko ehrmannilla nousee oma paino? entä nouseeko 110kg 9 kertaa? :) älä nyt ala toista solvaamaan jos omat meriitit ei riitä. Se siitä suurin äijä -> parhaat neuvot logiikasta..

Miksei kukaan muu kuin 10000000" kädet omaava roinamies voi tietää mitään treenaamisesta? Mitä jos vaikka joku rillipää(kyllä, rillit tekevät automaattisesti heikon ja nörtin) on sattunut vaikkapa ottamaan asioista selvää? Esimerkiksi hänelle rakkaassa tietokoneessa saattaa olla internet-yhteys. Ja esimerkiksi internetistä voi ottaa asioista selvää...

Varsin hyviä selityksiä olette tänne keräilleet! :lol2:

Boheema sanoi:
No monestikko ehrmannilla nousee oma paino? entä nouseeko 110kg 9 kertaa? :) älä nyt ala toista solvaamaan jos omat meriitit ei riitä. Se siitä suurin äijä -> parhaat neuvot logiikasta..

? tota noin... mä painan 71kg, huntti nousee 5 kertaa penkissä. Suhde on parempi kuin 110kg ukko nostaa oman painon hikiseen 9 kertaa. Tiedän saavani oman painon enemmän kuin 9 kertaa penkissä.

PS: Mun sigussa ei ole mitään vikaa, se on virallinen quottaus art atwoodin sanoista :D

Ehrmann sanoi:
? tota noin... mä painan 71kg, huntti nousee 5 kertaa penkissä. Suhde on parempi kuin 110kg ukko nostaa oman painon hikiseen 9 kertaa. Tiedän saavani oman painon enemmän kuin 9 kertaa penkissä.

:rolleyes:

Nii-in sehän että painaa enemmän tarkoittaa että pitäisi olla heti vahvempi (siis lähtötaso ilman treenausta). Ei ole mitään väliä rasvaprosentilla eikä sillä että lihaksen voima kasvaa suhteessa sen poikkileikattuun pinta-alaan ja paino kasvaa suhteessa sen volyymiin. Eli voima kasvaa suhteessa x^2 ja paino x^3 jos x on lihaksen pituus.

Jub sanoi:
:rolleyes:

Nii-in sehän että painaa enemmän tarkoittaa että pitäisi olla heti vahvempi (siis lähtötaso ilman treenausta). Ei ole mitään väliä rasvaprosentilla eikä sillä että lihaksen voima kasvaa suhteessa sen poikkileikattuun pinta-alaan ja paino kasvaa suhteessa sen volyymiin. Eli voima kasvaa suhteessa x^2 ja paino x^3 jos x on lihaksen pituus.

Totta tuokin. Otetaan rasvat häneltä pois, sanotaan, että jätkä painaa sitten 85kg...... hmm... no joo, onhan se mua sitten vahvempi penkissä... Mutta se äijä on kuitenkin 36v ja treenannut muutaman vuoden muakin enemmän, luulis nyt olevan hiljaa "neuvojensa suhteessa tuloksiinsa" puheillaan.

Ei muuta. Palattais nyt tähän "super hauskoihin selityksiin salilta" juttuun.

Tänään eräs poika sanoi kaverilleen: "kyl mä pystyisin nostaa, mutku emmä ny jaksa". :lol2: :lol2: :lol2: .....jooo............ :jahas:

Mniska sanoi:
ehrmann - entäs sen selkä sitten (rasvat pois vertailussa).......

Rasvat pois? On sillä varmaan parempi selkä. mulla on parempi maastaveto ja ylätalja kuin sillä, mutta se on parempi kulmasoudussa käsipainon kanssa ja kulmasoutulaitteessakin on mua parempi.
Ikäeroon nähden tosin, mua ei haittaa.

joo ja mun kaveri sano, että kävis kyllä muuten salilla, mutta sitten joutus heti ostaan uudet ja isommat vaatteet. :hyper:

big gun sanoi:
ei ehkä ehrmann kannata paljo haukkua tai arvostella muitten treenituloksia,jos omat meriitit on tota luokkaa :david:

siis TÄH?!!

jos äijä on mua heikompi kyykyssä luvullisesti, jossa mä kyykkään pohjaan asti ilman vyötä lyhyilläkin sarjoilla, parempi maastaveto luvullisesti ja parempi ylätalja luvullisesti, jos se äijä on vielä treenannut muutaman vuoden mua pidempään, mä haukun sen kun se tulee mulle puhumaan ikään kuin olisi itse Lee Priest the second. Puhumattakaan sen "olen yli 30v treenannut muutaman vuoden ja heijailen 15kg punnukset läsissä" jutusta.

eli mitkä meriitit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom