Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ei sen noin paljon pitäs vaikuttaa, mutta yllättävän vittumaista kaksmetriselle vetää leukoja sellases mehupillissä, joka on rinnan korkuudella... Sais saleilla olla paremmat tangot.. Tai ehkä se on vaan tän salin vika.rafael30 sanoi:Eräs kaveri väitti vetävänsä ainakin 25 leukaa. Tuli sitten eräänä päivänä leuanvetotanko vastaan, niin siinä ei saanut kahta enempää. Kuulemma väärän paksuinen, ettei saa otetta kunnolla.
Korovski sanoi:-- Ei pysty kyykkäämään kun kädet ei taivu tankoon.
Itse tiedän kans yhden tosi ison ukon joka ei voi kyykätä kun käet ei taivu tangon alle, liekkö sitten kovalla penkkaamisella ja venyttämättömyydellä ollut syynsä siihen, se on kyllä muutenkin aivan saakelin jäykkä ukko, autoon istuminen ja sieltä ylösnouseminenkin on jo niin vaikeen näköstä :Dleoko sanoi:Omalla kohdalla tämä on ihan totta. Kädet ei todellakaan taivu tangon alle. .
Tää oli kyllä paras!!Musiikki liian hiljaa, oma hengitys häiritsee.
Korovski sanoi:- Ei voi ottaa täysillä ilman rannesiteitä.
Raven sanoi:Ei tämä ole välttämättä mikään turha selitys. Jos itsellä jää rannesiteet kotiin, niin siitä kerrasta tulee kevyt ja en edes lähde yrittämään kovaa.
alwhifi sanoi:"Ranne sattuu jalkakyykyssä."
Jos itse pistän kunnolla itseni pakettiin ilman siteitä, niin joskus käy sama.
Mulla ainakin ottaa, sen takia en enää dippejä tee.Ehrmann sanoi:- mä en pysty tekee dippejä, se ottaa olkapäih
Ehrmann sanoi:- mä en pysty tekee dippejä, se ottaa olkapäihin
Ehrmann sanoi:- mä en pysty tekee dippejä, se ottaa olkapäihin
- Tein 20 dippiä lämppäriksi rintatreenipäivänä, sit kuuluu takaa; "älä hyvä ihminen tee noin syviä dippejä, ei mitään hyötyy, menee vaan olkapäät rikki".
Korovski sanoi:- Teen kotona loput.
Timba79 sanoi:Eipä paljon dippailla meikäläisenkään olkapäillä, varmaan tekosyy vaan.
Ja syvät dipit on todellakin paha homma olkapäille, eli ihan järkevä neuvo.