Kootut selitykset punttisalilta

Big Evil sanoi:
Imo kokeisiin lukeminen on kymmenen kertaa fiksumpaa kuin koripalloharkat. Todella urpo valmentaja, jos ei nykyyhteiskunnasta ton enempää ymmärrä. Jotkut oikeasti lukevat enemmän kuin 1,5 h illassa. Jos sä käytät siitä kahdeksasta tunnista 4 h korisharkkoihin, (2 h harkat, suihku, siirtyminen, ym. toiset 2 h) niin vitun hienoa, kun ei voi mitään muuta enää tehdä kuin lukea sen 4 h mikä ei edes kaikille riitä.

Lukemisen tehokkuus kärsii, varsinkin jos takana on sitä koulua kuusi tuntia. Olen samaa mieltä korisvalmentajan kanssa. Jos ei lue ajoissa kokeisiin ja opiskele aihetta koulussa, niin itseään vain voi syyttää. Suunnitellaan sitä omaa ajankäyttöä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nyt liity punttisaliin, mutta koulussa oli ketteryystesti. No olin tietenkin nopein ja eräs liikuntaryhmästäni selitteli kankeuttaan ''kävin just ennen suoritust paskal, joten mul oli vähä eufoorinen olo'':D

Joo tällanen selitys, et oon antibioottikuurilla ja en voi reenata vielä muutamaan päivään kun antibiootit vie vastustuskyvyn enkä halua mitään sairauksia sen takia. Siis vittu mitä paskaa, ei Arska tai Ronnie mitään fakin jälkitauteja pelannyt/pelkää, vaan reeni päälle, jos kerran pystyt jotenkin salille käveleen. Voittajat reenaa sillon kun muut jää kotiin valitteleen vaivojaan.

farmiankka sanoi:
vaan reeni päälle, jos kerran pystyt jotenkin salille käveleen. Voittajat reenaa sillon kun muut jää kotiin valitteleen vaivojaan.

ja voittajat saa siitä hyvästä helposti esim. sydänlihastulehduksen.

farmiankka sanoi:
Joo tällanen selitys, et oon antibioottikuurilla ja en voi reenata vielä muutamaan päivään kun antibiootit vie vastustuskyvyn enkä halua mitään sairauksia sen takia. Siis vittu mitä paskaa, ei Arska tai Ronnie mitään fakin jälkitauteja pelannyt/pelkää, vaan reeni päälle, jos kerran pystyt jotenkin salille käveleen. Voittajat reenaa sillon kun muut jää kotiin valitteleen vaivojaan.

Turhaanhan ne lääkärit niitä liikuntakieltoja määrää. Tosimies/voittaja treenaa kyykkyä vaikka olisi molemmat jalat poikki :david:

"-Kyllähän mäkin jaksaisin nostaa oman painoni penkistä jos mulla olis yhtä lyhyet kädet kun sulla."

Big Evil sanoi:
Imo kokeisiin lukeminen on kymmenen kertaa fiksumpaa kuin koripalloharkat. Todella urpo valmentaja, jos ei nyky-yhteiskunnasta ton enempää ymmärrä. Jotkut oikeasti lukevat enemmän kuin 1,5 h illassa. Jos sä käytät siitä kahdeksasta tunnista 4 h korisharkkoihin, (2 h harkat, suihku, siirtyminen, ym. toiset 2 h) niin vitun hienoa, kun ei voi mitään muuta enää tehdä kuin lukea sen 4 h mikä ei edes kaikille riitä.
Ja kouluuki menee matkoineen useimmiten n.8h. :david:

Sehän on tosiasia ettei sitä kummiskaan tule luettua koko iltaa joten ois sama mennä niihin reeneihin.Mutta toisaalta koko illan kokeisiin lukemiselle pyhittänyt on paljon vahvemmilla mitä illan reeneissä ollut.Ja mitä tuohon ajankäyton suunnitteluun tulee,meikäläisestä se nyt vaan on helpointa ja yksinkertaisinta lukea kokeisiin edeltävän iltana niin asiat on tuoreena muistissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom