Kootut selitykset punttisalilta

No niin, takaisin aiheeseen.

Oltiin isommalla porukalla salilla ja yhdellä meistä, olkoon vaikka Matti, oli autossa ruokaostokset. Sen kun oli pitänyt käydä kaupassa ennen treenejä. Treenaamaan ei sitten ehtinytkään kuin n. vartin, koska maito uhkasi lämmetä autossa. Näin syntyi Maito-Matti. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
o_virta sanoi:
YHTEENVETO
Eli siis voit treenata paremmin kuin Ronnie, mutta kehityt kuin :david: jos ruokailu ja lepo on perseellään. Tätä ajattelin Art Atwoodinkin sanoillaan tarkoittavan, eli en ole hänen sanomisiaan haukkunut. Tajusitko nyt? Vai pitääkö vielä vääntää.

Ollaan oltu samaa mieltä koko ajan. En pistänyt tota mun sigua sen takia, että tajusin atwoodin jutun tyyliin PÄINVASTOIN.

okei... mitä? takaisin aiheeseen? JES!

no... oke vielä yhden kerran. PERIAATTEESSA, ei voi treenata paremmin kuin ronie. Voi sanoa, että voit treenata samalla tavalla kuin ronnie, mutta kehityt kuin :david: , jos ruoka ja lepo on päin persettä.
No eix toi nyt sano, että ollaan samaa mieltä. Kyllä sanoo.

Vois melkein lisätä huonoihin selityksiin itseni aikoinaan käyttämät, ettei voi treenata jalkoja, kun maantiepyöräilee. Myöhemmin se, ettei voi treenata jalkoja niin paljoa, kun pyöräilee. Samaan kastiin kuuluisi tuo, ettei voi treenata lihasryhmiä kolmeen kertaan viikossa ilman aineita. Hyvin onnistuu varsinkin, jos on kuusi treenikertaa käytettävissä. Itse teen sen neljään kertaan. Keho palautuu, kun sen laittaa palautumaan. Pikkuhiljaa lyhensin kiertoa.

-Ei kehtaa treenata SJMV:tä kun siinä pitää pyllistellä

Ässäkommentti! :D

Mun mielestä aika hyvä kommentti kysymykseen: Tarviitsä näitä? (lukot)
- Ei, en mä käytä.

Ja sitä suojaamatonta pa...inonnostoa näyttää melko moni tosiaan harjoittavan. Yhden levypainon olen jo saanut melkein varpailleni yhden älypään vedettyä ranskalaista punnerrusta tangolla ilman lukkoja. Hyvä, ettei nenäänsä murskannut.

Yksi tuttu tyttö heitti hyvän läpän, kun neuvoin sille jotain liikkeitä ja olisin nostanut painoja (siis lisännyt sen painoja), kun se veteli niin löysästi.
- En mä haluu, et lihakset on huomenna kipeet. :rock:

Vaimo veteli kerran leukoja salilla ja huomasin miten pari mimmiä kyttäs sitä aika tiukkaan. Kun leuanveto tanko sitten vapautui, menivät nämä kaksi kokeilemaan omia voimiaan. Kovasta yrityksestä, ähinästä ja puhinasta huolimatta leuka ei sitten noussutkaan sinne tankoon asti.

Tähän toinen tokaisi: "Kyllä multa voimaa löytyy, mutta kun en vaan osaa koukistaa näitä käsiä":jahas:

Rufus sanoi:
Vaimo veteli kerran leukoja salilla ja huomasin miten pari mimmiä kyttäs sitä aika tiukkaan. Kun leuanveto tanko sitten vapautui, menivät nämä kaksi kokeilemaan omia voimiaan. Kovasta yrityksestä, ähinästä ja puhinasta huolimatta leuka ei sitten noussutkaan sinne tankoon asti.

Tähän toinen tokaisi: "Kyllä multa voimaa löytyy, mutta kun en vaan osaa koukistaa näitä käsiä":jahas:

:lol2: ei voi olla! ei taas aatella ollenkaan... :D

-On tullu syötyy niin saaterin huonosti
-On tullu nukuttuu niin saaterin huonsoti

Molemmat omia lähiaikojen syitä. Omasta mielestä ihka oikei asyitä, mutta hei, kaikki on kuitenkin sisusta kiinni. Vaikkei maksimeita irti saisikaan niin voihan sitä ottaa vaihtelun vuoksi voimailija vaikk akunnon pumpin.

Mutta kun on tullut tosiaa nukuttu aja syötyä huonosti:D

Joskus kuulin tälläisen selityksen eräällä ilmaissalilla, kun eräs jäbä katteli ulkovaatteet päällä vieressä kaverinsa tehdessä: "Mun on turha reenata, kun ei oo rahaa ruokaan." "Ei oo mitään hyötyä." Ihan totisena siis se selitti eli ei ollut mikään läppä. :rolleyes:

Kaveri selitti, ettei voi aloittaa treenaamista koska kaikki treenimetodit / -ohjelmat tähtää nopeaan lihaskasvuun. Ja sitten kun häneltä loppuisi treenimotivaatio parin kuukauden päästä, niin välitön kutistuminen olisi edessä. :hyper:

Yritin valistaa heppua, mutta piti lähinnä Testo & Raudo juttuina!

Sama tyyppi kertoili jostain sukulaismiehestä, joka on treenannut "oikein" (ei siis nopean lihaskasvun metodeilla :D ), joskus 80-luvun alkupuolella. Äijällä tulokset eivät ole tippuneet yhtään vaikka ei ole salilla käynyt enää 20 vuoteen.

"Toi etukyykky on hyvä liike, mut jos laittaa paljon painoa niin sieltä on jotenkin vittumainen tulla ylös."

Indeed.:kippis1:

Miksi ei voi jotain tehdä:
-ei voi tehdä liikkeitä jotka kohdistuu rintalihaksiin..tissit pienentyy.

Miksi ei mennä salille:
-paikat kipeänä edellisestä treenistä (no treena muita lihaksia gaad dääm)
-väsyttää

"Ei mun tarvii treenata jalkoja, koska käyn pelaa sulkista". :D

-Meen lukee ylppäreihin / kokeisiin / whuteva.

Korisvalmentaja sano parivuotta sitten että se ei hyväksy kokeisiin lukemista syyksi jättää koripalloharkkoja väliin. Ymmärrän täysin.
24h josta makaat sängyssä 8h, syöt ja paskot 2h, koulu 6h.
Tämä tekee 16h joten jäljellä on vielä 8h lukemiseen, urheiluun, jumitteluun, siirtymiseen, telkkariin, jne.
Ei voi ymmärtää.

Minä eilen eräälle mallikaverilleni: Sun pitäs tehä punttitreeniä!

Hän: No en mä voi kun mun jalkalihakset kasvaa..

:rolleyes:

SAnoin että ei ne lihakset nyt nopeasti noin vaan kasva hetkessä.

Hän: No mulla kasvaa.

:lol2:

Dreamer sanoi:
-Kapee penkki ja muut ojentajaliikkeet pistää kyynärpään naksuun

No mulla ainakin joissain ojentajaliikkeissä naksuu todella inhottavasti ja siksi en tee niitä liikkeitä. Se naksahtelee ja muljahtelee inhottavasti, eipä kuules tunnu mukavalta. Tosin se ei tarkoita sitä etteikö voisi tehdä jotain korvaavaa liikettä.:david:

Meah sanoi:
No mulla ainakin joissain ojentajaliikkeissä naksuu todella inhottavasti ja siksi en tee niitä liikkeitä. Se naksahtelee ja muljahtelee inhottavasti, eipä kuules tunnu mukavalta. Tosin se ei tarkoita sitä etteikö voisi tehdä jotain korvaavaa liikettä.:david:

Tiedän, se olikin oma selitykseni :)
(monet muut laittamastani listasta myös)

Rufus sanoi:
"Kyllä multa voimaa löytyy, mutta kun en vaan osaa koukistaa näitä käsiä"
:lol2: Tätä mä alan käyttää! Ja kyykyssä "en vaan osaa suoristaa näitä jalkoja!"

Seuraavat kovaan ääneen, että kaikki kuulee:
-Ei viiti tehdä kovia vetoja, kun kesällä pitäis mennä omalle raksalle muuraamaan... (niin kuin joka vuosi?)
-Nää tangot on sellasta lakua, että kun laittaa 2 markkaa päihin, niin ei niillä enää pysty kyykkäämään... (no mitäs se sua haittaa, kun et yli 80kg mene?)

Gangst3ri sanoi:
-Meen lukee ylppäreihin / kokeisiin / whuteva.

Korisvalmentaja sano parivuotta sitten että se ei hyväksy kokeisiin lukemista syyksi jättää koripalloharkkoja väliin. Ymmärrän täysin.
24h josta makaat sängyssä 8h, syöt ja paskot 2h, koulu 6h.
Tämä tekee 16h joten jäljellä on vielä 8h lukemiseen, urheiluun, jumitteluun, siirtymiseen, telkkariin, jne.
Ei voi ymmärtää.

Imo kokeisiin lukeminen on kymmenen kertaa fiksumpaa kuin koripalloharkat. Todella urpo valmentaja, jos ei nyky-yhteiskunnasta ton enempää ymmärrä. Jotkut oikeasti lukevat enemmän kuin 1,5 h illassa. Jos sä käytät siitä kahdeksasta tunnista 4 h korisharkkoihin, (2 h harkat, suihku, siirtyminen, ym. toiset 2 h) niin vitun hienoa, kun ei voi mitään muuta enää tehdä kuin lukea sen 4 h mikä ei edes kaikille riitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom