Mulla ainakin menee näin:Topah sanoi:Teettekö missä järjestyksessä lihasryhmät?
Etureidet
Takareidet
Pohkeet
Rinta
Yläselkä
Olkapäät
Hauikset
Ojentajat
Vatsat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainakin menee näin:Topah sanoi:Teettekö missä järjestyksessä lihasryhmät?
Since 1988 sanoi:Ite teen mahdollisimman usein isot lihasryhmät ekana, mutta vaihtelu virkistää siinäkin. Jaloille kannattaisi ottaa raskaita liikkeitä, kyykky-prässi-sjmv, mutta koukistus koneessa on myös hyvä. huomenna alkaa 10rep viikot ja täytyy illalla laskea treenipäivien painot vihkoon. Alaselkä ottaa kyllä hst treeneissä kovaa turpaan..
köysi sanoi:Montas sykliä ootte enimmillää vetäny putkeen? Itellä alkamas 3 sykli.
Larzan sanoi:Helmikuusta tähän päivään kokoajan menty HST:llä. Eli 5 kiertoa. Tammikuun alusta otan väliin vähän korkeampivoluumista ohjelmaa tosin sekin soveltaen HST:stä tuttua 3 kertaa viikossa koko keho kerralla -jakoa.
köysi sanoi:Onko tulokset töppäilly yhtää vai onko noussu tasasesti kokoajan?Mites ootko diettaillu tuona aikana ollenkaa,mietin vaan että toimiikohan HST hyvin dieetillä...
Varmaan eräs HST:n ideoista on juuri siinä että vähänkään kauemman bodanneet eivät enää "pitkiä" 15 toiston sarjoja harrasta. Nämä kyllä ovat varmaan sitä tervettullutta vaihtelua treenaukseen että en itse ainakaan niistä pois jättäisi myöhemmistäkään HST kierroista.Terska-Arska sanoi:Niin ja sellaista vielä, että voiko 15R viikot jättää joskus myöhemmin pois ja korvata sen vaikka 10R toistoilla tai vastaavaa? Tai sitten tekee vain 6 viikkoa ilman 15 toistoja? Oon lukenut tätä lirpaketta johonkin 800 vastaukseen asti ja kirjaimet rupee vaan vilisemään silmissä
Unohdin vielä mainita kehon painon tuosta esimerkistä joka on 80kg.Terska-Arska sanoi:Kun aloittaa tekemään kyykkyä esim 10R viikkoa tuolla 75%:lla niin eikös siinä pidä ottaa huomioon myös kehon massa? Muistaakseni luin aikaisemmista viesteistä, että painoihin pitäisi lisätä 60% omasta massasta kun kyse on kyykystä tai SJMV. Jos vaikka kyykyn 10R maksimi olisi 100kg niin ensimmäisen päivän aloituspaino olisi ~62,5kg.
Lapo sanoi:Ja jos teet 6 viikkoa ilman kahta 15rep viikko on sitten se 5 ja 10rep viikkojen painojen nousu paljon hitaampaa... En tiedä onko tuolla niin suurta vaikutusta, mutta käsittääkseni HST:n toinen perusidea on juuri se painojen suht nopea progressiivinen nostaminen niin jos ne nousevat sen 3vkoa niin onko se sitten liian hidasta (tulee vaan joku 2kg max lisää siihen joka kerta)?
JSmith sanoi:Niin, ja mulla on hyvät man-boobsit joten olen yrittänyt vähän saada massaa ylärintaankin tasapainottamaan.
Alec sanoi:hmmm...vois kokeilla tulevaisuudessa vähän voimapainotteisempaa HST:tä ja tehä 8R 6R 4R,oisko ihan hoopo idea?varsinaisiin voimaohjelmiin musta ei ole mutta toi vois olla vähän niinku sinne päin.
mites Larzan sun voima-HST edistyy muuten?
SerialLoser sanoi:Minun pitäisi tehdä varmaankin justiinsa toisin päin,
nimittäin lyhyet sarjat rassssskailla painoilla polttaa mut loppuun hetkessä, CNS sanoo yhteistyön irti.
Ja tuntuukin että mulle sitä HST:tä sais modata silleen että toistosyklit ois vaikka 15- 12 - 8 tai jotain sitä rataa.