Bloo sanoi:
Tuota noin vähän tylsää kun oli niin suunnittelin jo kesän hst kokeilua. Sanokaapas olisiko liikaa liikkeitä ja jos jotain puuttuu niin postia vaan. Vedän ekan kokeilun vain yhdillä liikkeillä niin ei mene pää sekaisin painojen ja muiden kanssa.
Jalkaprässi,reiden koukistus,pohkeet istuen ja seisten (molempia 1x),penkki, vinopenkki kp(1x), flyes(1x),
pystypunnerrus, viparit sivulle,ylätalja eteen, alasoutu, hauis z-tangolla, ojentajapunnerrus taljassa.
Alaselkä 2xvko normaalisti en halua räjäyttää selkää 5x toistoilla ja samoin vatsat kerran viikkoon lihaskestävyys tyylillä ja sitten salilla yhellä kerralla suorat ja toisella vinot+kyljet massahakuisesti. Nämä sijoittuisivat alkuviikkoon koska viikon viimeisellä kerralla tulee tietenkin rankimmat kerrat suurimpien painojen takia.
Sulla näyttää olevan +20 sarjaa/kerta eli aika liikaa. Et saa millään tuntiin treenejä.
Ehdotuksia yms.:
Olkapäille teet liikaa sarjoja. Veikkaan, että teet pystypunnerruksen etuolkapäille, joten se kannattaa poistaa, koska etuolkapäät rasittuu liki kaikista punnerrusliikkeistä. Viparit sivuille kannattaa vaihtaa pystypunnerrukseen niskantaakse, koska se antaa kyytiä myös etuolkapäille ja muutenkin HST:hen sopii paremmin "massa liikkeet". Takaolkapäitä ja sivuolkapäitä kannattaisi vuorotella eli teet kummiskin ne kaksi ohjelmaa. Takaolkapäille siis myös kaksi sarjaa.
Yläselälle ei kannata tehdä 4 sarjaa, koska se on vaan liikaa. Taas kannattaa vuorotella noita ylä- ja alataljaa treeneissä monipuolistaakseen treeniä.
Jos jaat noi muutkin liikkeet eri treeneihin, niin voisit tehä vinopenalle ja penalle ihan omat päivät, mutta on se noinkin ihan hyvä.
Ja vielä tiivistääkseen kannattaa ottaa noi alaselkä treenit helvettiin ja ottaa kyykky prässin tilalle, kulmasoutu alataljan tilalle ja suorinjaloin mave vuorottelemaan reisikoukistuksen kanssa, niin rasittuu se alaselkä siinä samalla.
Nyt mä muokkasin tän vähän MUN mieleen, mutta tossa on jotain vinkkejä.
Vielä oma ohjelma perään:
Jokaisia liikkeitä 2 sarjaa
1.kyyky/1.prässi
2.reisikoukistus/2.sumave
3.pena/3.vinopena
4.kulmasoutu/4.ylätaljaveto
5.pystypunn./5.viparittaakke
6.hklt/6.hkkp
7.rp/7.opnartsalla
8.pohkeet istuen/8.pohkeet hacilla
9.olankoh.lt/9.olankoh.kp
10.vatsat/10.kyljet
Onkohan toi epäkkäiden treenaaminen turhaa eristelyä, kun itelläkin noi näyttää olen liian pitkät.