Tuo esittämäsi ohjelma vaikuttaa ihan suht hyvältä... Itselläni on hieman enemmän liikkeitä, mutta samoilla linjoilla ollaan.
Tänään oli ensimmäinen 10 toiston treeni ja tuntui vallan mainiolta! Eli tälläisellä nyt
Kyykky /Etukyykky.
2 sarjaa.
Suorinjaloin maastaveto.
2 sarjaa.
Penkkipunnerrus tangolla/Vinopenkki käsipainoilla.
2 sarjaa.
Ylätalja kapealla eteen/David soutukone.
2 sarjaa.
Pystypunnerrus käsipainoilla/Takaolkapäät ristikkäistaljassa.
2 sarjaa.
Olankohautus käsipainoilla/Tangolla.
2 sarjaa.
Hauiskääntö tangolla//Keskitetty käsipainolla.
2 sarjaa.
Ojentajapunnerrus ylätaljassa/Ojentajapunnerrus pystyssä käsipainolla.
2 sarjaa.
Pohjenousu seisten.
2 sarjaa.
Vatsarutistus David koneessa
2 sarjaa.
Sivutaivutus käsipainolla.
1 sarja.
Aluksi oli tarkoitus ottaa tietyille lihasryhmille kolmea eri liikettä vaihtoehtona, mutta tuntui siltä, että yksi liike tulee liian harvoin, jonte nykyään yhtä tai kahta liikettä vaihtelen treenistä toiseen.
Treenipäivinä on sunnuntai, tiistai ja torstai.
Jos haluat opetella kyykyn ja maastavedon tekniikan hyvin, niin ota pelkästään niitä jalkatreenissä... Yhdessä treenissä tulee ensimmäisen kahden viikon aikana 30 toistoa per liike ja 90 toistoa viikossa, joten luulisi tekniikan painuvan selkärankaan
;)
Itse olen yrittänyt nostaa joka treenissä hieman enemmän rautaa, mutta aina niin, että se 15 tai 10 toistoa tulee suht helposti. Ensimmäiset treenit tuntuu suht kevyiltä rautojen puolesta, mutta kuitenkin meinasi laatta lentää :urjo:
Aloittele vaan aika pienehköillä painoilla, mutta pidä sarjavälit lyhyinä.
Tänään oli ensimmäinen 10 toiston treeni ja tuntui vallan mainiolta! Eli tälläisellä nyt
Kyykky /Etukyykky.
2 sarjaa.
Suorinjaloin maastaveto.
2 sarjaa.
Penkkipunnerrus tangolla/Vinopenkki käsipainoilla.
2 sarjaa.
Ylätalja kapealla eteen/David soutukone.
2 sarjaa.
Pystypunnerrus käsipainoilla/Takaolkapäät ristikkäistaljassa.
2 sarjaa.
Olankohautus käsipainoilla/Tangolla.
2 sarjaa.
Hauiskääntö tangolla//Keskitetty käsipainolla.
2 sarjaa.
Ojentajapunnerrus ylätaljassa/Ojentajapunnerrus pystyssä käsipainolla.
2 sarjaa.
Pohjenousu seisten.
2 sarjaa.
Vatsarutistus David koneessa
2 sarjaa.
Sivutaivutus käsipainolla.
1 sarja.
Aluksi oli tarkoitus ottaa tietyille lihasryhmille kolmea eri liikettä vaihtoehtona, mutta tuntui siltä, että yksi liike tulee liian harvoin, jonte nykyään yhtä tai kahta liikettä vaihtelen treenistä toiseen.
Treenipäivinä on sunnuntai, tiistai ja torstai.
Jos haluat opetella kyykyn ja maastavedon tekniikan hyvin, niin ota pelkästään niitä jalkatreenissä... Yhdessä treenissä tulee ensimmäisen kahden viikon aikana 30 toistoa per liike ja 90 toistoa viikossa, joten luulisi tekniikan painuvan selkärankaan
;)
Itse olen yrittänyt nostaa joka treenissä hieman enemmän rautaa, mutta aina niin, että se 15 tai 10 toistoa tulee suht helposti. Ensimmäiset treenit tuntuu suht kevyiltä rautojen puolesta, mutta kuitenkin meinasi laatta lentää :urjo:
Aloittele vaan aika pienehköillä painoilla, mutta pidä sarjavälit lyhyinä.