Pistetäänpäs tämä ohjelmakin tänne arvioitavaksi. Yleensä en harrasta tätä oman ohjelma
näytille ja arvoitavaksi panoa, mutta kun on nyt kerranki oikeasti erillainen
ohjelma, kun mitä olen tottunut 2 ja puolen vuoden aikana tekemään. Se mikä tästä tekee
niin erillaisen on siis luonnollisesti tämä jako, jossa käydään koko kroppa läpi kahdesti
viikossa. Kato vaikka:
MA - pena x4, alatalja x3, ylätalja x3, pohkeet seisoen x3, rutistuskone x3
KE - kyykky x3, dippi x4, haukkari tangolla x3, viparit x4
PE - vinopena kp x3, mave x3, leuat x4, pohkeet istuen x3, jalannostot x3, sit upit x2
LA - hack x3, olkaprässi kp x3, haukkari kp x3, ranskalainen x3
Aattelin pistää tämän ohjelma kokeiluun kevyen viikon jälkeen, jonka teen ensi viikolla.
Paras jako, minkä keksin oli siis tämä 1(rinta, selkä, pohkeet, vatsat) ja 2(reidet
ojentajat, haba, olkapäät). Oon muuten ihan tyytyväinen tähän jakoon, mutta vähän
askarruttaa se kun tossa tulee noita ojentajaparkoja reenattua suorasti tai epäsuorasti
JOKA KERTA.
Suunnitelmani on tietenkin se, että tappia varotaan kuin häkää, ja niinpä teen enintään
yhden setin lihasta kohti loppuun asti viikossa ja kaikkiin muihin sarjoihin jätän
yhden tai kaksi toistoa varastoon. Selvää tietenkin on, että voimaahan tässä ollaan
hakemassa ja erityisesti totalin nostaminen on mielessä, olenhan sentään voimanostaja!
Ensimmäisen viikon meinaan tehdä ekstravarovaisesti, eli jätän jokaiseen sarjaan varastoon
ainakin yhden toiston enkä siis tee yhtään sarjaa tappiin asti. Lähden sitten vähitellen
tiukentamaan sarjoja ja lisäämään liikkeitä tarvittaessa, vaikka en kyllä usko sen olevan
tarpeen.
Ajattelin myös lykätä dynaamisen kyykyn tonne jonnekkin, kun olen ollut huomaavinani sen
tehoavan todella hyvin. Varmaan tonne lauantaille se pitää laitta, vaikka ei ole kivaa
kyykkäilää enää hackin jälkeen, mutta minkäs teet?
Kertokaa joku, joka on tällaisellä montaa-kertaa-viikossa-koko-kropan-läpikäyvällä-ohjelmalla
treenannu, että onko jako järkevä ja oisko muita parannusehdotuksia voimalisäystä
ajatellen.
Sen asian tiedän ainakin jo etukäteen, että tämänlainen kokonaan uudentyyppinen ohjelma
tuo kaivattua vaihtelua ikuiseen rinta+haba, selkä, olka+ojentajat, jalat - jakoon, ja
itse ainakin odotan 20. päivää kuin kuuta nousevaa, että pääsen laittamaan reenini uuteen
uskoon, ja toivottavasti myös tulokset!
Jonksu kuittaa...