Koko kroppa 3 kertaa viikossa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hulkki & Sakkeus taitaa olla jo hst-syklit ohi? Mites kulki?

Originally posted by Tume

Ääh ei oikein jaksa kommentoida enää pierun vertaa kun raivosin jotain 3 viikkoa vip-chatissä pään irti iteltäni tosta hst:stä.. Lopetin siis kesken sen neljän viikon treenauksen jälkeen. Huvittavaa sinänsä että meni noin päin vittua kun oon noita tiheen frekvenssin ohjelmia harrastanu aika paljon. Ryssäohjelma kun pisti mun työntävät lihasryhmät vähän tukkoon ja paskaksi; lähinnä olkapäät, eikä ollut kun viikko totaalilepoa, niin tuo hst oli liian löyly, ainakin tuo mun versio. Lähinnä pena-dippi-yhdistelmä. Kyykky sujui ihan hyvin, sarjapainot nous kivasti.

Sen verran voimatasosta että vika hst-treeni oli sellainen että aloin tekemään kymppiä penassa; 10-jakson vika treeni, ja sain penassa 3 toistoa (!!!). Laskin painot uusiks ja kiroilin että jo on saatana, huonostihan nää treenit on menny mutta että jotain 20 kiloa laskenut voimataso muutamassa viikossa, vaikka varsinaisia ylikunnon merkkejä ei ollut mitään. No saatana tein sitten tokan sarjan ja sain huikeat kaksi toistoa, heitin painot vittuun jätin treenin kesken ja lähin kotiin tekemään uutta ohjelmaa. Meni pari viikkoa kun voimatasot työntävien lihasryhmien osalta oli samalla tasolla kun ryssäohjelman puolessa välissä. Normi-hst:tä en siis aio lähiaikoina todellakaan nyt kokeilla, pumppaan omilla väännöksilläni jotka toimii. Massakin tuntui katoavan silmissä, vaikka olinkin sillon dieetillä, mutta kun hst:n lopetin alkoi kunto taas kohentua. Tuo versio hst:stä siis ei todellakaan toiminut minuhella.... Ja kuuntelin kyllä kroppaa enkä tosiaan treenannut tuolla 4% laskuilla vaan osa treeneistä oli paljon kevyempiä ja jätin tokassa sarjassa tekemättä toistoja eli esim 10, 7 eikä 2x10.

Mielenkiintoinen menetelmähän toi HST on. Otin normaalin 6 viikon syklin ja jatkoin 5rep-viikkojen jälkeen vielä viikon verran lähes maksimipainoilla yhteensä 3 kokokroppatreenin verran.

En osaa muuten arvioida paljoakaan, mutta tokalla 5rep-viikolla ja sitä seuranneella ekstraviikolla ruokahalu kasvoi selvästi. Olisin odottanut tämän tapahtuvan 10rep-viikkojen aikana (HST-forumin gallupin mukaan useimmat kasvavat parhaiten noiden kymppien aikana) mutta 15 ja 10 toiston viikot meni aika tasapaksusti läpi mutta vitoset tuntui ihan erilaisilta ja ruokaa sai lapata.

En tiedä johtuuko liikkeiden hermotuksesta, mutta heti 15 toiston vikoissa kovissa treeneissä ennen koko homman aloittamista testatut sarjapainot tuntuivat kevyiltä, eli voimat kasvoivat?

15rep ja 10rep -viikkojen kutostreenien jälkeen oli päivän verran melko kuumeinen olo eli ylikuntoa pukkasi ihan selvästi mutta vitosia tehdessä edes jatketulla viikolla ei ollut kuin hillitön nälkä.

Pieni puute omassa ohjelmassa oli liian pieni panostus jalkoihin: treenin alussa 1 liike etureisille (kyykky/hack) ja 1 liike takareisille (sjmv/reisikoukistus) oli liian vähän.

Nyt aion jatkaa 9 päivän SD:n jälkeen vielä toistamiseen HST:n parissa, yhteensä 6 viikkoa toistojen ollessa 12-9-6 ja mahdollisesti se seitsemäs ekstraviikko päälle:

1. Kyykky / sjmv
2. Reisikoukistus + reisiojennus
3. Leuat + dippi / tuettu t-kulmasoutu + kapea penkki
4. Ojentaja + hauis
5. Takaolkapääsoutu / vipunostot sivulle
6. Pohkeet seisten / pohkeet istuen

Mullakin tuo kokeilu jäi sillon lyhyeen, alku lähti hyvin mutta ylikunto iski kovaa päin naamaa siinä 10REP jakson alussa, kipeäksi niin että pärähti ja pitkään olinkin ennenkuin parantui.

Se pitäisi ottaa _TODELLA_ kevyesti, mielummin laskea pahasti alakanttiin painot - kehitystä tapahtuisi luultavasti silti, jopa enemmän kuin ylikunnon rajamailla.

Mutta minäpä väännän tällä omalla ohjelmallani (sakkeuksen löylyjä, kiitos kiitos) ja hyvin kulkee niin mikäpä etten tätä jatkaisi. Ensimmäinen kerta kun ikinä olen treenannut jo kohta 2 kuukautta vaihtamatta edes liikkeitä treenissä, kun yhä toimii ja joka treenin jälkeen saa jossain liikkessä 2,5kg lisää sarjapainoa. Yleensä on ohjelmat menneet vaihtoon alta aikayksikön.

Tulipa itelläki kokeiltua tuota HST:tä. Ohjelma meni mukisematta läpi, mitä nyt kolmannen viikon alussa vähän ylikuntoa pukkas. Ohjelma kesti sen 6 viikkoa, toistot 15-10-5. Tässä ohjelma ja painot. Osa liikkeistä on vedetty kevyemmin, tarkoituksella.

1.Päivä
Pohkeet istuen
15x50,55,60
10x50,60,70
5x70,80,90
Kyykky
15x70,90,100
10x100,120,130
5x130,140,150
Jalan koukistus istuen
15x100,110,120
10x100,120,130
5x130,140,155
Penkkipunnerrus
15x80,85,95
10x90,100,110
5x110,120,130
Leuanveto
15x0,5,10
10x10,15,20
5x25,40,50
Smith niskantakaa
15x50,55,60
10x60,65,70
5x70,80,90
Hauiskääntö tangolla
15x40,45,50
10x50,55,60
5x60,65,70
Ojentajat taljassa
15x40,45,50
10x50,55,60
5x60,65,70
Vatsat

2.Päivä
Pohkeet hackissa
15x120,140,160
10x160,175,190
5x200,210,220
Maastaveto
15x120,140,160
10x160,175,190
5x200,210,220
Jalankoukistus maaten
15x20,25,30
10x35,40,45
5x50,55,60
Vinopenkki smithissä
15x70,80,90
10x90,100,110
5x115,120,130
Alatalja
15x70,80,90
10x90,100,110
5x120,130,140
Pystypunnerrus kp
15x16,18.5,21
10x26,28.5,31
5x31,36,41
Hauiskääntö kp
15x11,13.5,16
10x16,18.5,21
5x21,23.5,26
Ranskalainen punnerrus
15x35,40,45
10x45,50,55
5x60,65,70
Vatsat

Nyt takana 9pv lepoa, ja tänään pitäs palata salille. Intoa ainakin piisaa.
:thumbs: HST:thumbs:

Nyt on tullut esille että HST on hyvä menetelmä. Nojoo mutta itse asiaan, paljonko HST-cyclen ansiosta saitte lihaa? kiristyitte? voimatasot parani?

Paino pysyi samana ~89kg, voimatasot parani jonkin verran koko skaalalla. Veto parani n. 10 kg, penkki 5kg. Toisaalta tavoitteeni eivät olleet tarpeeksi kovia kaikissa liikkeissä, esim kyykyt otin 80% teholla. Vetoon panostin 99%.

Ylikunto ekalla HST-syklillä

Tässä threadissa nyt muutaman kerran on mainittu tästä asiasta, mutta painotetaan nyt vielä kerran: ekalla syklillä kannattaa arvioida nuo maksimit konservatiivisesti jos ei niitä kokeile ja pitää reilut korotusprosentit. Tärkeä huomio jos esim. laittaa prosenttikorotuksen (esim. 5% lisää per treeni) on laskea se kokonaisvastuksesta, eli kyykyssä ja vedossa romut + 60% omasta painosta, dipissä vielä enemmän.

Ohjelma näyttää kevyeltä kun sitä paperilla katsoo, mutta jos ei ole tämäntyyppisiä systeemejä ennen tehnyt niin on parempi "err on the side of caution". Homma menee ketuille jos laskettuja painoja ei saakaan ylös ja kerran homman läpikäyneenä voi säätää seuraavassa syklissä painot ja toistot kohdalleen.

Re: Ylikunto ekalla HST-syklillä

Originally posted by Dopey
Homma menee ketuille jos laskettuja painoja ei saakaan ylös ja kerran homman läpikäyneenä voi säätää seuraavassa syklissä painot ja toistot kohdalleen.

...ja ainakin teoriassa kasvua pitäisi tapahtua vaikka maksimit eivät ole absoluuttisesti tarpeeksi isot, tämä siis SD:n takia.

Rock: tää on aika epätarkka mitta, mutta kolmen (kahden ja puolen oikeastaan) kierron aikana paino on muuttunut ehkä jonkun kolme kiloa ylös, niin että silmämääräisesti ja vyötärömitan mukaan nyt ollaan suunnilleen samoissa rasvoissa kuin alussa. Tämä siis niin että vain yksi kierroista oli selvästi ylikaloreilla, ja sitä seuraava sitten kiristäessä. Nyt on lähdössä neljäs kierto, viikko takana.

HST on oikeastaan ollut ihan alkukasvun jälkeen ainoa ohjelma jolla kasvua on tullut niin että sen huomaa, ehkä hieman jopa dieetilläkin (tai sitten ei, en ala tästä väittelemään).

Kävin tänään tekemässä ensimmäisen hst-treenin. Ajattelin hyödyntää tätä tilannetta jossa "joutuu" tekemään pienemmillä painoilla kuin yleensä. Tein kaikki sarjat keskittyen hyvään lihastuntumaan ja supistukseen. En tarkoita nyt etten ole ennen keskittynyt, mutta nyt erityisen huolella. Tuntuu että treeni meni hyvin perille painojen ollessa 75% sarjamaksimista. Ehkäpä hst:stä voi tälläkin tasolla olla apua kehitykseen treenaajana yleensä. Eli sarjamaksimit kannattaa ilmeisesti laskea vähän alakanttiin jos ei ole aivan varma että se on tehty hyvällä lihastuntumalla tai järkevämpää on jo kokeiluvaiheessa tehdä sarjamaksimit keskittyen hyvään lihastuntumaan. Nyt kun olen laskenut kaikki käytettävät painot ja aloittanut ohjelman niin kannattaakohan painoja pienentää vai nouseeko voimatasot sen verran että saan pidettyä hyvän tuntuman sarjamaksimeita kohti mentäessä?

(En tiedä sitten onko ohjelmaan kuuluvalla 9 lepopäivän aloitusosiolla tekemistä tämän hyvän tuntuman kanssa, mutta anyway, hyvä pumppi.:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Milo
Nyt kun olen laskenut kaikki käytettävät painot ja aloittanut ohjelman niin kannattaakohan painoja pienentää vai nouseeko voimatasot sen verran että saan pidettyä hyvän tuntuman sarjamaksimeita kohti mentäessä?

Mitä olen foorumeita katsellut, niin ihmisillä maksimit yleensä parantuvat jo kierron aikana eli esim. aikanaan mitatuista viitosmaksimeista mennään yli. Eli mielestäni ei kannata pienentää - teet puhtaasti niin kauan kuin voit, sitten siellä viitosten loppupuolella saa jo tekniikka vähän kärsiä.

15-viikoilla avainsana on HST:n mukaan maitohappo, eli tehdään tosipuhdasta toistoa niin että lihas pysyy koko ajan jännityksessä ja hapot "polttelevat". Pumpit on tosiaan ihan järjettömän tuntoisia tuossa alussa, varsinkin jos ottaa vielä kreaa päälle.

Itselläni olisi tarkoitus aloittaa kahden viikon kesäloman jälkeen (totaalitauko) HST, ajattelin aloittaa yhdellä kevyellä viikolla ennen HST:tä ja mietinkin, että kannattaako tuon viikon aikana hakea maksimipainot kaikille liikkeille joita HST:ssä tekee?

Eli miten porukka on laskenut nuo maksimit, lasketteko vain nykyisistä sarjapainoista maksimin ja niihin joku ~10% lisää joka sitten on se tavoitepaino?

Vinkkejä vaan tulemaan, että miten kannattaa valmistautua tuohon HST:hen. Ruokavalion ajattelin laittaa koko ajaksi reilulle plussakalorille ~(+500/pv) ja myös ottaa kreatiinin mukaan koko ajaksi.

Itsellä on siis tulokset (lihasmassa/sarjapainot) junnanneet jo niin kauan paikoillaan, että nyt haetaan sitä muutosta jolla lähdetään räjähtävään kasvuun :whip:

edit: Joo, olen lukenut koko threadin ja saanut paljon vinkkejä mutta nuo maksimipainojen hakemiset on vähän auki.

Ensimmäisellä syklillä maksimit sen mukaan mitä pystyt täysin puhtaalla suorituksella tekemään ja varmasti, jos ei varma niin 2,5 - 5kg alaspäin. Virhe on tehdä kuten minä, että jos joku oli vaikkapa tehty 60kg:lla 10 sarja kehnolla tekniikalla niin ajattelin että kyllä ne voimat nousee, pistetään 62,5 / 65kg sinne ennätykseksi. Meni vähän yliarvioinniksi...tuloksena että puolessa välissä koko helahoitoa alkoi homma hyppimään silmille ja ylikunto pamautti raskaalla nuijallaan.

Originally posted by jarkko
Itselläni olisi tarkoitus aloittaa kahden viikon kesäloman jälkeen (totaalitauko) HST, ajattelin aloittaa yhdellä kevyellä viikolla ennen HST:tä ja mietinkin, että kannattaako tuon viikon aikana hakea maksimipainot kaikille liikkeille joita HST:ssä tekee?

Älä ota kevyttä viikkoa ennen HST:tä, sillä alle kuuluukin olla vähintää 9pv taukoa. Sama koskee myös sarjapainojen hakemista, eli ne on pitänyt selvittää jo ennen taukoa.

Ok, nyt on luettu koko threadi jälleen kerran läpi ja enää "pari" avointa kohtaa sitten olen valmis aloittamaan urakan ensi maanantaina.

1. Olen "arvannut" vanhan treenitaustani perusteella mikä olisi 15 toistojen maksimi jonka mukaan sitten laskin 15 toistojen sarjapainot käyttäen portaana joko 5/10%/treenikerta riippuen lihaksesta. Sitten laitoin 10 ja 5 toiston viikoille siten nousua, että edellisen sarjan maksimiin 20% lisää. Meneekö homma ihan puihin näin?

Laskennallisesti näytti olevan ihan ok, esim. kyykyssä olen tehnyt sarjaa (6-8) 100 kilolla ja nyt kun laitoin 15 toistot 80 kiloon jolla tulee 5 maksimiksi 115 kiloa. Tavoittelenko tässä nyt ahneuksissani kuuta taivaalta ja olisiko syytä olla tavoitteet matalammalla?

2. Entä suoritusjärjestys. Itse pähkäilin tekeväni seuraavat liikkeet. Lähinnä siltä pohjalta, että tulee tehtyä aina lihasryhmän jälkeen samaa loppuun saakka rinta->olkapäät->ojentajat tms. Miltä allaoleva näyttää (joka toinen treenikerta siis eri liikkeet):
kyykky/reisien ojentajat
sjmv/reisien koukistajat
pohkeet istuen/seisten smithissä
penkki/vinopenkki kp
pystypunnerrus smithissä/pystypunnerrus kp
kapea penkki/ranskalainen
kulmasoutu/alasoutu
hauis scott/keskitetty
vatsa rutistus/koneessa

Ok, nyt on luettu koko threadi jälleen kerran läpi ja enää "pari" avointa kohtaa sitten olen valmis aloittamaan urakan ensi maanantaina.

Minäkin innostuin nyt uudestaan vaikka nykyinen oma ohjelmakin sujuu hyvin pitkälti kolmatta kuukautta, vaan vaihtelu ei pahaa tee... :) Tarkoitus olisi PE aloittaa, jää 4 päivän tauko mulla edellisistä, ei tässä kerkiä nyt enempiä kun kiristelyt menossa.

1. Olen "arvannut" vanhan treenitaustani perusteella mikä olisi 15 toistojen maksimi jonka mukaan sitten laskin 15 toistojen sarjapainot käyttäen portaana joko 5/10%/treenikerta riippuen lihaksesta. Sitten laitoin 10 ja 5 toiston viikoille siten nousua, että edellisen sarjan maksimiin 20% lisää. Meneekö homma ihan puihin näin?

Ne saa aika hyvin arvaamalla varsinkin jos pitää päivyriä missä treenisuoritukset tallessa, katsoo sieltä ja arvioi. Mutta _älä_ arvioi yläkanttiin, usko pois vaikka naurettavan köykäseltä tuntuisi paperilla niin annapa tuntua, muuten hyytyy hymy ohjelman edetessä. En ihan tajunnut, edellisen sarjan maksimiin 20% lisää? Tarkoitatko että:

- 15REP-jakson maksimeihin 20% lisää -->> 10REP jakson aloituspaino?
- Vai että nousut treenikerroilla ovat 20%?
- 10REP-jakson maksimeihin 20% lisää -->> 5REP jakson aloituspaino?

Tyhmä ei tajua...

Tavoittelenko tässä nyt ahneuksissani kuuta taivaalta ja olisiko syytä olla tavoitteet matalammalla?

Jos on sun eka sykli (ilmeisesti) niin kannattaa pitää tavotteet hyvinkin matalalla että pääset kiinni juttuun ja tottuu kroppa hommaan. Eli mä olen ajatellut että ihan suosiolla eka sykli kuuluukin loppua niihin tuloksiin jotka testasit alussakin, toki jos siellä jaksojen vikoilla treenikerroilla tahtoo niin voihan sitä pistellä vähän 2,5kg lisää jos siltä tuntuu jossain liikkeessä, niin saa niin hilattua sitä ylöspäin. Tavoitteet lähinnä siihen toiseen sykliin jota varten voit nostaa painoja sitten niissä liikkeissä missä tuntuu olevan resursseja siihen, ihan kaikissa ei kannata tai kokonaisvolyymi kasvaa aikalailla.

rinta->olkapäät->ojentajat tms. Miltä allaoleva näyttää (joka toinen treenikerta siis eri liikkeet):
kyykky/reisien ojentajat
sjmv/reisien koukistajat
penkki/vinopenkki kp
kulmasoutu/alasoutu
hauis scott/keskitetty
vatsa rutistus/koneessa

Mä oon tuumannut että perusspliteistä tuttu suoritustapa "yksi lihasryhmä kerrallaan loppuun" ei välttämättä ole toimivin HST:ssä, vaan kannattaa sekoittaa vähän. Vaan eipä sulla tuossa näytä olevankaan kuin yksi liike / lihasryhmä, mitä nyt kapea penkki ottaa epäsuorasti rintaankin.

Älä sitten ota liikaa sarjoja, tuossa on 9 liikettä, jokaisessa 2 sarjaa tekee jo 18 + lämmittelyt joka olisi ainakin minulle rankasti liikaa tällaisessa ohjelmassa.

En ihan pysynyt tuossa perässä, mutta käy nyt ihmeessä kokeilemassa ne maksimit nykykunnosta. Jos olet vetänyt jotain 4-splittiä ja muistelet vaikka ojentajamaksimeita treenistä, missä teet ne ekana niin tilanne vähän muuttuu jos on penkkiä ja pystypunnerrusta pohjalla. 8 viikkoa on pitkä aika heittää kaivoon liian isojen aloituspainojen takia.
Laskennallisesti näytti olevan ihan ok, esim. kyykyssä olen tehnyt sarjaa (6-8) 100 kilolla ja nyt kun laitoin 15 toistot 80 kiloon jolla tulee 5 maksimiksi 115 kiloa. Tavoittelenko tässä nyt ahneuksissani kuuta taivaalta ja olisiko syytä olla tavoitteet matalammalla?
Jos oot saanut kutosen 100 kilolla niin en todellakaan ymmärrä miten vitosmaksimiksi tulee 115. Laittaisin vitosmaksimiksi kyykkyyn 105 (viikon 6 vika kyykkytreeni) ja koittaisin siitä sitten fiilisten mukaan negaviikoilla nostella ylöspäin.
2. Entä suoritusjärjestys. Itse pähkäilin tekeväni seuraavat liikkeet. Lähinnä siltä pohjalta, että tulee tehtyä aina lihasryhmän jälkeen samaa loppuun saakka rinta->olkapäät->ojentajat tms. Miltä allaoleva näyttää (joka toinen treenikerta siis eri liikkeet):
kyykky/reisien ojentajat
sjmv/reisien koukistajat
penkki/vinopenkki kp
kulmasoutu/alasoutu
hauis scott/keskitetty
vatsa rutistus/koneessa
Itse olen tehnyt just päinvastoin eli vuorotellut veto-ja työntöliikkeitä. En osaa mitään tieteellistä perustelua tuolle sanoa, mulla menee ojentajat helposti "tukkoon" niin ettei mikään rauta nouse lopussa joten selkä/hauisliikkeet siellä välissä tuo lepoa ojentajille etenkin kun pidän aika lyhyitä palautuksia.

Sitten kun noita liikkeitä treenissä 1 ja 2 katsoo niin ekassa on kaikki raskaat liikevariaatiot. Itse koittaisin sekoittaa noita niin että treenit on suurinpiirtein yhtä rankkoja, eli esim. ykköstreenissä kyykky ja reisikoukistus ja kakkosessa smjv ja reidenojennus. Samaten esim. penkki ja kapea penkki eri treeneihin.

joo, toi mun laskutapa oli vähän hankala selittää. Menee siis näin:
15 toiston maksimi penkille olisi vaikka 60 kiloa. Siitä sitten lasken alaspäin kaikki 15 toiston treenien painot siten että max on toi 60 ja siitä alaspäin -10% edellisestä, eli 36 39 44 49 54 60

Sitten kun alkaa 10 toiston treeni niin tosta 60 kilosta +20%, eli 72 kiloa max ja siitä samalla tavalla -10% josta saadaan aloituspaino, eli 43kg. Sama 5 toiston treenille jolla max on jo 86 (72*120%). Mulla on tohon sellanen excel-hässäkkä jonka voin kanssa postata tänne jos jotakuta kiinnostaa, siihen vain laitetaan aloituspaino ja pykälä-% jolla nostetaan niin saa treenipainot.

Dopey, toi on varmaan hankalaa "arvata" mutta pyrin arvaamaan mahdollisimman alakanttiin noi tulokset ja onhan se tosiaan selvää että riippuu miten se max on kokeiltu. Taidan myös vaihtaa ton työntö/veto niin ei tosiaan rasitu ihan niin paljoa sekä siten, että olisi molemmat treenit melko tasarankkoja.

Turrelle: Lepää nyt hyvä mies ainakin se 9 päivää, oli sulla sitten vaikka kisadietti menossa. Mikä ihme siinä on että pystyt lepäämään neljä päivää mutta et yhdeksää? Ajatteles jos koko kahdeksan viikon homma menee puihin sen takia että et malttanut pysyä viittä päivää erossa punteista. Siinä samalla menee sitten koko diettisi piloille, ja se vasta miestä syö.
Sen vielä ymmärtää jos joku tekee tämän virheen ekalla kerralla, mutta että pitää vielä mennä tekemään sama virhe kahdesti!

Edit: Ole vaikka ne yhdeksän päivää ylläpitokaloreilla.

Turrelle: Lepää nyt hyvä mies ainakin se 9 päivää, oli sulla sitten vaikka kisadietti menossa. Mikä ihme siinä on että pystyt lepäämään neljä päivää mutta et yhdeksää? Ajatteles jos koko kahdeksan viikon homma menee puihin sen takia että et malttanut pysyä viittä päivää erossa punteista. Siinä samalla menee sitten koko diettisi piloille, ja se vasta miestä syö.
Sen vielä ymmärtää jos joku tekee tämän virheen ekalla kerralla, mutta että pitää vielä mennä tekemään sama virhe kahdesti!

Edit: Ole vaikka ne yhdeksän päivää ylläpitokaloreilla.

No kyllähän sitä pystyy, viimeksi pidin viikon totaalilepoa ja toimi kuten pitääkin, shokki oli kova ekoissa 15 treeneissä. Eli virhe ei tullut tässä vaiheessa vaan siinä että painot oli laskettu liian ylös ja sarjoja oli liikaa (+15). Ei riittänyt puhti miehessä ohjelman edetessä 10REP viikoille.

Kovasti ärsyttää taukoa pitää kun mahtava vire päällä.
Noh, täytynee ylläpitokaloreilla nyt jurnutella vielä muutamat päivät. Eipä tämä dieetti nyt muutenkaan ole oikein edistynyt (kaksi kertaa paino mennyt 79,5kg kahden päivän ajaksi, ja kaksi kertaa sieltä noussut, paino mennyt äärirajoillaan 2,5 viikon sisällä 82 - 79,5 - 81 - 79,5 - 80,5... Ehkä se tekee hyvää vähän aikaa olla reilummalla kalorilla ja sitten vetästä kerralla vähän alemmas nuo, "shokittaa"... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom