Kokemuksia ja keskustelua Audista

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Audit on aika nihkeitä pelejä niillä hinnoilla mitä niistä pyydellään.

Kukaan ei osta Audia, BMW:tä tai MB:tä sen takia, että etsii halvinta mahdollista autoa, jolla voi matkustaa tarvittaessa jopa sateella paikasta A paikkaan B.

Audin juttu on nimenomaan Quattro.
 
Oli audi a4 s-line vm.2008 2.0tdi vuoden verran, hyvä ajaa jne, ainut paska oli koneen olematon alavääntö.
 
No eikös lastutuksen ideana ole juurikin korjata vääntöalueita ja lisätä tehoa/vääntöä..? Ei lastulla autoa toiseksi sentään muuteta, mutta kyllä siitä ainakin apua on.
 
Mitä olen vw diiseleillä ajanut, niin ongelma on se että kone kuolee välittömästi kytkintä nostaessa, ellei polje kunnolla kierroksia. Epäilen ettei lastutus tuohon auta.
 
^ no ei se kyllä tuon tyyppiseen moottorin ominaisuuteen kummoista parannusta tarjoa. Tyggisin kommentti oli vaan sen verran laajakäsitteinen, että en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitti.
 

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
No eikös lastutuksen ideana ole juurikin korjata vääntöalueita ja lisätä tehoa/vääntöä..? Ei lastulla autoa toiseksi sentään muuteta, mutta kyllä siitä ainakin apua on.

No tämä riippuu paljolti auton ahtimen koosta ja siitä millä alueella ahdin toimii.

Itselläni oli jonkin aikaa 125kw vw golf GT 1.4tsi (mekaaninen ahdin ja turbo) ja siinä oli aika kiva kokoonpano.
Mekaaninen ahdin otti kiinni heti tyhjäkäynninjälkeen ja turbo tuli mukaan kovemmilla kierroksilla. Nämä toimivat vielä mukavan saumattomasti yhteen.

Tavallisilla turboilla alavääntöä saadaan toki parannettua "mekaanisilla" uudistuksilla, mutta ne maksavatkin jo paljon (putkisto yms...).
 
Mitenkäs muiden pakkislaisten A4 B7:issä toimii tuo avaimessa oleva peräluukun avausnappi? Porukoilla on siis 06-vuoden Avant, eikä siitä peräluukkunapista tapahdu yhtään mitään. Onko se vain sedanin ominaisuus, että kontti pompsahtaa auki vai mitä sen kanssa ollaan haettu? Volvossa vastaavasta napista saa farmarin peräluukun lukon auki lastausta varten, mutta Audissa ei sitäkään tapahdu.

audi+key.jpg


Ei kai tuotakaan nappia huvin vuoksi tuohon ole jätetty?

Kyllä ainaki meidän porukoilla aukeaa siitä napista. Auto on siis B7 Farmari !
 
Käytännössä näyttäis olevan 2 moottorivaihtoehtoa mitkä tulee kysymykseen;

Mihin tollanen paapparassi tarvii tuollaiset koneet? 2.0TDI tulee olemaan se myydyin.
 
Ohhoh kun on makian näkönen kuutonen. Sopivan vihanen keula mutta takapuskuri jättää varsinki sivuprofiilissa aika hiljaseksi. Saakohan toho miten lie sitten jotain räyhäkkää korisatsia kun aika laimeet on nuo helmatkin, pikkasen sisätaittoa niin vóila!
 
Ohhoh kun on makian näkönen kuutonen. Sopivan vihanen keula mutta takapuskuri jättää varsinki sivuprofiilissa aika hiljaseksi. Saakohan toho miten lie sitten jotain räyhäkkää korisatsia kun aika laimeet on nuo helmatkin, pikkasen sisätaittoa niin vóila!
Eiköhän S6 ja RS6 näytä vähän ilkeemmille, sitten kun ilmestyvät.
 
Mihin tollanen paapparassi tarvii tuollaiset koneet? 2.0TDI tulee olemaan se myydyin.

Sehän se myydyin tulee varmaan olemaan.
Ite näkisin että jos tuollaista on ostamassa niin nuo quattro mallit on "ainoita oikeita" vaihtoehtoja.

Ulkonäössä meikän mielestä parempi kuin nykyinen A6. Ja ajettavuus on 100-varmasti todella hyvä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom