Kokemuksia ja keskustelua Audista

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hieno on kyllä, ei todellakaan tartte mitään helmoja, S ja RS nimenomaan ei pitäis erota liikaa tosta vakiosta kun muuten niissä ei oo oikeen järkeä, vaan jotain ihan pikku yksityiskohtia lisää. Ainoo paska tossa on ne juoluvalot mitä päivävaloiksikin kutsutaan. Niistä on mun mielestä jo mennyt ihan maku, vanhemmissa audeissa oli hienommat halogeenipäivävalot.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sehän se myydyin tulee varmaan olemaan.
Ite näkisin että jos tuollaista on ostamassa niin nuo quattro mallit on "ainoita oikeita" vaihtoehtoja.

Ulkonäössä meikän mielestä parempi kuin nykyinen A6. Ja ajettavuus on 100-varmasti todella hyvä.

Nojaa, työsuhdeautoina aika paljon A4 ja A6, niin eiköhän jengi ota mieluusti pienellä koneella. Karmea hintaero esim. A4 1.8 litraisella ja sitten isommalla quattrolla :/
 
Oletko ollut tyytyväinen?

Kyllä olen. Eihän tämä mikään raketti ole, mutta vääntöä on todella mukavasti ja vasta talven tullen saa kaiken ilon irti.
Lisävarusteet maksavat aika mukavasti, joten kannattaa kyttäillä näitä erikoisvarusteltuja malleja. Itselläni on Alpine Pro ja siihen otin muutamlla tonnilla kilkkeitä.

Kokonaisuudessaan laadukas auto joka ei nitise, natise tai suhise... Keskikulutus minulla noin 5.8l/100 ja kaasua en todellakaan säästele.
 
Ittellä nyt audi a4 2,0tdi s-line ja hyvin toiminu ja tykkään autosta kyllä, kun kilometrejä tullu nyt 11kk noin 35tkm....Mutta nyt alkanu kiinnostaa 3,0tdiq ja millaset vakuutukset tähän kyseiseen peliin ja muutenkin käyttökulut yms...?
 
2.0tdi kertoo seuraavaa: 2 litraa, turbo, käyttövoima diesel, ei mitään muuta. Kyseistä konetta on yli 10 kpl erilaisia... eli mitään vikaa ei voi yleistää kyseiseen moottoriin tietämättä koneen mallimerkintään. B7 2 litraiset koneet ovat 103-125kW, suuttimia siemens ja bosch, dpf ja ei dpf, öljypumppua on ketjulla ja rattailla, nokka-akseleita 1 tai 2 jne.. Kaikissa autoissa on vikoja (esim. kaksoismassavauhtipyörä, on kaikkien merkkien murhe). Yleisesti kun ostaa huolletun yksilön (siis sellaisen johon on vaihdettu kuluvia osiakin, ei vain määräaikaishuolletun), säästyy monenlaisilta murheilta.

Itselläni on 2.0tdi 125kW BRD, tyyppivika suuttimet, suuttimet vaihtoon 200tkm mennessä. Ps. löytyy myös nettiautosta myynnistä :)

Autona erinomainen ja taloudellinen, kori on vain ulkoisesti eri kuin B6, muuten tekniikka paljolti samaa. B7 on siis melko raju facelift aikaisemmasta.
 
Kävin kattomassa tollasta b7-koppasta A4:sta. Ei riitä koko meille. Nyt onkin kiikarissa A6. Mitäs tossa C6-mallissa pitäisi tutkia erityisen tarkkaan?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitä tuli käytyä saksassa... Ennen oli a4, b7,2.0tdi s-line ja nyt on 3,0tdiq s-line

Varusteita Löytyy jtn: iso navi, puolinahkajakkarat, käsituki, äänentoistojärkjestelmä(subiii o) , vanhat rs4 vanteet, tiptronic yms..

Autobaanalla tuli ite ajettua Deellä noin 250km/h mittarii, kaveri koitti Sportilla mitä kulkee ja hyvinhän se meni , kunnes veto loppu täysin. Ahtopaineen säädin meni rikki..Noo ens viikolla huoltoon menee... Ja joku 70 lavaa kaljaaa...Hyvät muistot jälkikäteen ja autossa paremmat varusteet jopa mitä ajattelin et löydän..
 
Tuliko tilalle aito s-line, vaiko sport edition? Esim. tuo sun vanha auto ei ollut S-line varustelua nähnytkään, puuttui s-line puskurit, s-line alusta, musta sisäkatto (tämä on se josta aidon s-line varustelun erottaa helpoiten, ellei ole tyyppikooditarraa käytössä) jne. Subbari taitaa olla vakiona kaikissa ainakin Suomessa myytävissä b7 malleissa (consert 2 soitin ja 9 kaiutinta+1 subi).

Jos on "oikea" s-line, kerrotko speksit, hinta, vm ja kilsat, itselläni kun on myös harkinnassa.

VNT säädin taitaa maksaa rapiat 300e + työt.
 
Noh vanha on mennyttä niin eipä juuri haittaa vaikka feikki :D no tossa samat puskurit mitkä vanhassa, mut musta sisäkatto ...http://zabaa.kuvat.fi/kuvat/Paskaa/A4+3,0tdiq/ tossa kuvat

-vm.06
-ajettu 166tkm
-3,0tdiq(150kw)
-isonavi
-mustakatto
-concert 2 soitin
-bi xenonit
-puolinahkajakkarat
-sport istuimet, sisälistat harjattua alumiinia
-s-line alusta

kaverilla oli mun mielestä normi tämmönen 2,0tq ja se puhu että ei oo mitää subii...

yms....No mitä tosta pyynti oli joku 16t€ ,mut hyvät alennukset tuli... mut katotaan sit kun verot tulee mitä kokonaisuus tuli maksaa...
 
Vein oman auton korjaamolle, niin sain sijaisautoksi uudenkarhean A3:sen. Vaikuttaa tosi hyvälle autolle kokoonsa nähden. 1.4T on vähän vaisu, mutta kyllä silläkin kerkeää.
 
Tuliko tilalle aito s-line, vaiko sport edition? Esim. tuo sun vanha auto ei ollut S-line varustelua nähnytkään, puuttui s-line puskurit, s-line alusta, musta sisäkatto (tämä on se josta aidon s-line varustelun erottaa helpoiten, ellei ole tyyppikooditarraa käytössä) jne. Subbari taitaa olla vakiona kaikissa ainakin Suomessa myytävissä b7 malleissa (consert 2 soitin ja 9 kaiutinta+1 subi).

Jos on "oikea" s-line, kerrotko speksit, hinta, vm ja kilsat, itselläni kun on myös harkinnassa.

VNT säädin taitaa maksaa rapiat 300e + työt.

Saksassa on S-line puskureilla olevat B6/B7:t melko harvinaisia. Melkeinpä suurin osa sieltä tuoduista S-lineistä on juurikin noilla peruspuskureilla.

Kyllä toi 3,0tdiq on vaan mukava ajaa :)) i like
 
Zone-sarja -42%
Mitä mielipiteitä porukalla tommotteesta B8 korisesta a4 on? Tommonen vähä himottelis...

Omat kokemukset ovat 2.0tfsi Q, kävin tollasen koeajaa huvikseni. Siitä autosta ei ollut mitään pahaa sanottavaa. Loistava peli.
Kaverilla on taas menossa toinen b8-koppanen 2.0tdi, eli tyytyväinen hänkin, kun samanlaisen toisen osti. Keskikulutus muistaakseni 5,4 l /100km.
 
Eilen tuli myytyä audi pois, 2vk päästä olen matkalla saksaan hakemaan uutta! Mitä kokemuksia porukalla tosta 3,0tdiq a6 audista on?
Tommonen vähän himottelis, farmarina ehdottomasti!

mutta kumpi a4 b8 vs a6(05->)?
 
Kaikenmoista omistaneena täytyy sen verran kommentoida että B8 on huomattavasti laadukkaamman tuntuinen kuin B7. Aikoinaan kun omistin juurikin tuollaisen B7 3.0tdi Q s-linen niin ainoa asia mikä otti päähän oli laatuvaikutelma. Kaikki on millinvahvaa muovia yms. Nyt alla on B8 s-line plus (sisä-&ulkopaketilla) niin ero laadukkuudessa on huomattava. Ja toki muutenkin varsinkin näin valkoisena auto on 10v uudemman näköinen kuin B7. A6:sta en itse toisi jos en löytäisi huippuhyvää väri- sekä varusteyhdistelmää, ovat sen verran halpoja Suomessakin jo (tosin täällä monesta puuttuu xenonpaketti mikä on pakollinen ledivalojenkin myötä)
 
Eilen tuli myytyä audi pois, 2vk päästä olen matkalla saksaan hakemaan uutta! Mitä kokemuksia porukalla tosta 3,0tdiq a6 audista on?
Tommonen vähän himottelis, farmarina ehdottomasti!

mutta kumpi a4 b8 vs a6(05->)?

Erittäin maukas moottori, varsinkin viritettynä! Kovilla pakkasilla kannattaa suhtautua pienellä varauksella luotettavuuteen! Kori on hieno, joskin aavistuksen vanhahtava! Sisustan laatuvaikutelma on halvinmissa varustetasoissa halpa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom