yksityinen olen mutta mietin jos tekisi toiminimen niin riittäisikö se tähän hommaaa, tämä toiminimen perustaminenhan melko halpaa tai näin käsittänyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä A3 ja muuten olen tykännyt, mutta tuntuu että tuolla mallilla on omat ongelmansa: kuskin eikä hanttimiehen puolella toimi enää kummassakaan sähköikkuna, kallis remppa kun pitäisi koko ovisysteemi vaihtaa. Samaten ongelmana vilkut, viime syksynä korjattiin nuokin :( Ilmastoinnissakin nyt jokin häikkä, tosin se ei taida olla tuolla mallilla tyyppivika vaan muu onkelma...
A4:ssa uusi korimalli on -08 -->, ja siinä on kaikissa Suomesta ostetuissa ne LED-valot. Ulkomailla ne on monessa paikkaa lisävaruste, muistaakseni business-paketti.
Nyt sain ton pikku vulvan poies käsistä...Ostaja tuli, myynnissä oli jonkun 12 päivää...Ensimmäinen katsoja ja ostaja...
Eli nyt ois tarkotus vaihtaa merkki audii...Ja tarkoitus hakea saksasta kai tommonen a4(05->)2,0tdi...Ja selaillu hintoja nin 15k€ alkais saamaan verojen kanssa...Quattro ois kyllä makee, mut ei sais tota korimallia, vähän ajettua yksilöö...S-line ois kyllä boonusta, mutta itse ajatellut värin suhteen jotain tummaa väriä/mustaa. Mitä noissa perus vikoja tai mitä kannattaa syynata...?
Ruotsista kattelin ja näytti ruotsisssa olevan aika vähän tarjontaa blocketin mukaan ainaki...?!?
Audin suurin ongelma on, että niitä ei tahdo olla hyvillä varusteilla myynnissä käytettyinä. Nyt takana noin 25 000km A4 1.8 t q:lla ja moitteen sanaa ei ole...
syy taitaa olla se et audit on jo lähtöhinnoiltaan niin kalliita että pihit suomalaiset ei halua ottaa hirveesti lisävarusteita, tulee äkki 10-15k lisää hintaan.