Tampio sanoi:
Tässä on varsin tyylikkääksi laitettu bemu. M3 kyseessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tampio sanoi:
Autotalli nettisivussa on kätevä haku siihen kun laittaa hinnat, vuosimallit ja tehoksi yleensä laitan suurempi kuin 120 kW. Edes automerkkiä ei tarvii valita, jos hakee kaikki. Löytyyhän noita halpoja isolla koneella, jollei merkki ole tärkeä esim. nissan maxima, peugeot 406 kumpaankin saa 3 litran V6 koneella ja pienempiä koneita turboilla sopii hakuun myös tehonpuolesta.Tampio sanoi:Rupeaa pikkuhiljaa tuntumaan, että toi 328Ci on liian "hieno" meikäläiselle. Muistuttaa enemmänkin jotain edustusautoa. Hakusessa kun on "sporttinen" auto, niin vaikeaksi menee.
Tampio sanoi:Jos saan vanhemmat suostumaan Saksa autoon, niin silloin voisi ottaa yhtenä vaihtoehtona Ford focus sport:n (vm.-05) kaikilla (tai lähestulkoon kaikilla) herkuilla.
Jos ei tuo ole liian hieno, niin siittä vaan. Merkki on ainakin nyt oikea. :DTampio sanoi:Aika jees :D.
Sinttu sanoi:ei kai siinä silloin paljoa muilla järkisyillä tarvitse auton ostopäätöstä perustella. Onnea auton hankintaan, toivottavasti löydät mieleisesi!
kodari76 sanoi:Mä suosittelisin nyt, että speksaat tarkkaan minkälaisen auton haluat ja tarvit.
kodari76 sanoi:Miten helevetissä Bemaria kyselevä alkaakin kuolaamana jotain Focusta? Vaikka kuinka pistäisi ilmastointia ja takaspoileria, niin Fordihan se on silti. IMHO sama perusta niissä on kaikissa malleissa, vaikka kuinka tulisi kirjainlyhennelmiä ja turboja mukaan. Ja jos se perus 1.3 litran malli ruostuu helposti, niin saman tekee se tuplasti kalliimpi 4.5 litran V8 twin cam extra turbo mallikin. Ja samat lienee nitinät, natinat ja tuulensuhinat. Toisaalta kun jonkun uudehkon 328:n kärräät huoltoon, niin laskun saatuasi tiedät missä on köyhän ja rikkaan raja
Tampio sanoi:Mä olin ensin kiinnostunut bemarista, mutta tulin sitten siihen tulokseen, että se on liian "hieno" auto mulle. Sitten ajattelin fordia, mutta ei sekään ehkä sittenkään ole "se oikea".