Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tampio sanoi:
Löytyi tälläinen autotalli.com:sta:

Nissan 300ZX Coupe

Aika jees :D.
Aika vähältä vaikuttaa kilometrit kyseisessä autossa kuitenkin 13 v vanha auto. Tulisi reilu 4000 tkm/vuosi joka tuntuu liian vähältä ollakseen totta, vaikka autolla olisi ajettu vain kesäisin. Ilmoitus ei ainakaan mainosta onko suomi-auto. Kannattaa ainakin tsekata onko huoltokirja=saksassa tehty huoltokirja.

Kaverilla oli tollainen itse en ehtinyt kyytiin ennen kuin hän vaihtoi sen pois, kuulemma kulki riittävän ripeästi kaikkien kyydissä olleiden mielestä. Kaveri osti yksityiseltä ja tuli huijatuksi, turboissa oli jotain vikaa. Niitä on muistaakseni vielä 2 kpl tossa ja remontin hinta sen mukainen. Onko autolla tarkoitus ajaa ympäri vuoden? Kesäksi tollainen olisi kiva lelu.

treenaisko sanoi:
Aika vähältä vaikuttaa kilometrit kyseisessä autossa kuitenkin 13 v vanha auto. Tulisi reilu 4000 tkm/vuosi joka tuntuu liian vähältä ollakseen totta, vaikka autolla olisi ajettu vain kesäisin. Ilmoitus ei ainakaan mainosta onko suomi-auto. Kannattaa ainakin tsekata onko huoltokirja=saksassa tehty huoltokirja.

Pistetään muistiin. Hirveenä pitää muistaa kaikennäköisiä asioita autoa hankkiessa...

treenaisko sanoi:
Onko autolla tarkoitus ajaa ympäri vuoden? Kesäksi tollainen olisi kiva lelu.

Joop, auto tulisi ympärivuotiseen käyttöön. Ei mulla ole varaa pitää kahta autoa :D.

mattibodari sanoi:

Onhan toi bemari ihan siisti peli, mutta ei se oikein sovi tänne pohjolaan :D.

kodari76 sanoi:
Mä suosittelisin nyt, että speksaat tarkkaan minkälaisen auton haluat ja tarvit. Onko sedani, coupe vai farmari. Paljonko tehoa. Ja mitä huollot/varaosat saa maksaa. Ja paljonko saa auto kuluttaa.

Minä voin speksata tampion automaun:

Tyypillinen sovinnainen teinimaku: Eurooppalainen ison tunnetun autovalmistajan kaksiovinen 2+2 paikkainen pikkusportti jossa on pari kolkytä heppaa enemmän kuin perusmallissa. Ei liian urheilullinen tai poikkeuksellinen koska tampio kokisi että kaveri meinaisivat pitää leuhkana. Eli tärkeimmät ominaisuudet: Oikeanlainen respekti muiden silmissä. Älää siis etsikö tampiolle sellaista autoa minkä hän haluaa, vaan sellaista mikä olisi sovinnaisesti cool sopivan kaveriporukka-otoksen silmissä. Kun tampio miettii ottaisiko jonkun auton niin hän kuvittelee ajavansa sen parkkiin kylänraitin pohjoisnurkkaan ja yrittää nähdä edessään tuttavien ilmeet. Jos ilmeet ovat hyväksyviä tampio ostaa auton.

Ja sitten millainen auto hänen nyt sitten pitäisi ostaa:

Selvästikkään ei ole minkäänlaista kiinnostusta autojen tekniikkaan tai huoltamiseen, käytännöllisyyteen etc. Myöskin tehoa halutaan vain siksi että hevosvoimalukema voidaan ilmoittaa sitä kysyvälle. Ajossa tehon määrä on yksi lysti. Siksi suosittelen luotettavaa (=uudehkoa) autoa jossa on hieman sitä teinikatu-uskottavuutta eli juurikin threadissa puhuttu uusi fokus olisi hyvä valinta. Pyytää vaikka jotain korjaamoa heittään siihen lexux-valot ja alumiinisen vaihdekepin nupin niin avot.

kiewi sanoi:
Minä voin speksata tampion automaun:

Tyypillinen sovinnainen teinimaku: Eurooppalainen ison tunnetun autovalmistajan kaksiovinen 2+2 paikkainen pikkusportti jossa on pari kolkytä heppaa enemmän kuin perusmallissa. Ei liian urheilullinen tai poikkeuksellinen koska tampio kokisi että kaveri meinaisivat pitää leuhkana. Eli tärkeimmät ominaisuudet: Oikeanlainen respekti muiden silmissä. Älää siis etsikö tampiolle sellaista autoa minkä hän haluaa, vaan sellaista mikä olisi sovinnaisesti cool sopivan kaveriporukka-otoksen silmissä. Kun tampio miettii ottaisiko jonkun auton niin hän kuvittelee ajavansa sen parkkiin kylänraitin pohjoisnurkkaan ja yrittää nähdä edessään tuttavien ilmeet. Jos ilmeet ovat hyväksyviä tampio ostaa auton.

Ja sitten millainen auto hänen nyt sitten pitäisi ostaa:

Selvästikkään ei ole minkäänlaista kiinnostusta autojen tekniikkaan tai huoltamiseen, käytännöllisyyteen etc. Myöskin tehoa halutaan vain siksi että hevosvoimalukema voidaan ilmoittaa sitä kysyvälle. Ajossa tehon määrä on yksi lysti. Siksi suosittelen luotettavaa (=uudehkoa) autoa jossa on hieman sitä teinikatu-uskottavuutta eli juurikin threadissa puhuttu uusi fokus olisi hyvä valinta. Pyytää vaikka jotain korjaamoa heittään siihen lexux-valot ja alumiinisen vaihdekepin nupin niin avot.

Jos joku todellakin olettaa, että mä ohitan tämän vetämättä hernettä nenään, niin erehtyy ja pahasti.

Minä sanoin jo threadin alkuvaiheessa, että mä heittelen tähän ideoita autoista, jotka ovat käväisseet mielessä. Onko herralla (tai rouvalla, helvetissäkö minä tiedän) kenties edes käväissyt mielessä, että minä pidän juuri coupé mallisista autoista? Vähän samallalailla kuin että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Onko käynyt mielessä, että minä todellakin nautin ajamisesta? Joten luonnollisesti minä haluan auton, jossa on vähän enemmän "tehoja". Miksi helvetissä mun pitäisi hankkia joku vidun maasturi, kun mä kerta yksin ajelen? Pitäisikö sitten hankkia auto jostain helvetin vinku-intiasta, jotta ei vaan vahingossakaan ole "Tyypillinen sovinnainen teinimaku: Eurooppalainen ison tunnetun autovalmistajan". Sulla ei ole mitään käsitystä siitä, että minkälaisia kicksejä minä saan ajamisesta, joten älä tule arvostelemaan. Jos olisin tyypillinen teini, niin mähän olisin valinnut tyyliin Nissan 200zx:n. Sellaisia kun täällä päin pyörii kuin viimeistä päivää. Minä olen pennusta pitäen ollut isän kanssa korjaamassa autoja, joten taidan ihan pikkuriikkisesti erota "tavallisesta" teinistä. Mä olen aina pitänyt autoista, kun muut leikki barbeilla, niin mä leikin autoilla.

Varaosista mä kyselen vasta sitten, kun rupeaa löytymään "se oikea" auto. Nyt mä oon vasta heitellyt ehdotuksia ilmaan. Anteeksi kamalasti, kun kaikki ilmoille heitetyt autot ovat olleet coupéita! Ei känyt vissiin mielessä, että mä en tykkää sedan- ja farmarimallisista autoista? Musta ne on rumia (anteeksi vain).

En taida jatkaa enempää, kun uhkaa verisuoni katketa päästä...

Voe helevetin kuustoista :jahas: ...

Totaalirepeäminen - kerro sit tampio mihin kärryyn päädyit, tuliko yli 1.3 pyttyä ...

Kyllä mäkin oon aina ollu kiinnostunu autoista ja korjaillu iskän kanssa. Tai ainakin siihen asti oon korjaillu ku se on vihdoin antanu sen kaks kymppiä että oon päässy hakeen H&M:ltä seasonin assessoryjä.

Pikkutyttöjen kiusiminen on niin mukavaa. Pusipusi Tampio :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tampio sanoi:
Kyllähän tuo Alfa Romeokin näyttää myös ihan hyvältä (:D)..

Nätti kun mikä.

Näön lisäksi oli myös hieno ajettava. Pääsin tammikuussa hetkeksi koeajolla ja olin myyty. Moottorina oli tosin vain 2,0l (n 150hp), mutta kun oli tullut lunta jään päälle niin ei noitakaan pystynyt täysin hyödyntämään.
Moottoriksi tuohon 3,2l V6 niin sopisi itsellenii nautiskelu autoksi mainiosti.

Ajoin myös A3 2,0l FSI turbon (200hp) mutta samanlaista fiilistä ei päässyt syntymään.

Makuasioita...

Mua harmittaa suuresti, jos tämä keskustelu lopahtaa tähän. Ei Tampiolle ole tullut uusia vaihtoehtoja mieleen?

D.Yates sanoi:
Mua harmittaa suuresti, jos tämä keskustelu lopahtaa tähän. Ei Tampiolle ole tullut uusia vaihtoehtoja mieleen?

Joo pahoittelut jos mulla oli osuutta asiaan. Tarkoitus ei ollut pahoittaa mieltä.

treenaisko sanoi:

Tulisi kylläkin yli 6600 km/vuosi, kun kyseessä oli 54000 TML

Mulla on ollut viime aikoina pää täynnä kaurapuuroa, niin ajatus ei ole kuin kulkenut. Eli toisin sanoen mä oon ollut flunssassa, niin ei ole jaksanut istua koneen ääressä ja pää on muutenkin ihan pumpulissa.

Tänään joku ajoi kylänpinnassa Nissan 350z:lla :itku:..

Näyttää se hyundaikin näköjään "ihan kiitettävän" hyvältä :D:

kep_02_10_Hyundai_Coupe_2_nagy.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom