Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
NHB sanoi:
Ei se BMW:n ruostesuojaus ole keskimääräistä huonompaa, aivan sam vaikka minkä lasien läpi katselisi.

Öööh, vastaan vähän PRIESTin puolesta, että missä kohtaa tuossa kommentissa sanotaan, että se olisi keskimääräistä huonompaa? Siinähän vain todettiin, että suomiautot on usein enemmän ruosteessa kuin tuontiautot. Suomiautohan on aina ruosteessa.

Aina näitä BMW-fanaatikkoja löytyy, kuin jenkkiautofanaatikkoja, sillä nehän on niitä ainoita hyviä autoja.

Stailivirhe sanoi:
BMW saisi tehdä mun mielestä mallin nimeltä M7 cabriolet: kaksi(ISO)ovinen seiskasatanen avobemari. Täysi kesäurheiluauto ja edustusauto samassa paketissa. :kuola: Miten sitten menisi markkinoilla kaupaksi, en tiedä.
Eipä taitaisi edustusautoa moisesta tulla. Seiskan akselivälillä saattais tulla turhan veltto kori. Lisäksi kaikki ylimääräinen melu, jota avoautossa kuitenkin aina löytyy, on ehdoton ei edustusautossa.

Tampio sanoi:
On se vaan niiiin hyvännäköinen (sport versio):

focus2005-21.jpg

Tuo on siis edelleen uudempi korisen. Hinta 20000e -->

Tuossa vanhemman korimallin Fucoksen kojelaudasta kuva.
90.jpg

Tuota saa jo alle 10 000e:n.

Kusimato sanoi:
Öööh, vastaan vähän PRIESTin puolesta, että missä kohtaa tuossa kommentissa sanotaan, että se olisi keskimääräistä huonompaa? Siinähän vain todettiin, että suomiautot on usein enemmän ruosteessa kuin tuontiautot. Suomiautohan on aina ruosteessa.

Aina näitä BMW-fanaatikkoja löytyy, kuin jenkkiautofanaatikkoja, sillä nehän on niitä ainoita hyviä autoja.
Eikös tässä puhuta nyt noin 10 vuotta vanhoista autoista ja niitä tuoreemmista? Jos sellaisen on umpiruosteessa joka paikasta, niin kyllä silloin puhutaan keskiarvoa huonommasta suorituksesta. Nykyaikaisella koritekniikalla tehdyt autot kun harvoin tuossa iässä ovat vielä pahasti ruosteessa.

NHB sanoi:
Eikös tässä puhuta nyt noin 10 vuotta vanhoista autoista ja niitä tuoreemmista? Jos sellaisen on umpiruosteessa joka paikasta, niin kyllä silloin puhutaan keskiarvoa huonommasta suorituksesta. Nykyaikaisella koritekniikalla tehdyt autot kun harvoin tuossa iässä ovat vielä pahasti ruosteessa.

Nojoo, käsitin vähän väärin, tosi harvoin ne missään umpiruosteessa kyllä on, mutta kyllä ne bemaritkin tietty joskus ruostuu, ehkä vähän huonommin kuin useimmat.

Jesuiitta sanoi:
En suosittelis tollasta focusta muulle kuin säästin, tein itse-miehelle tai naiselle. Vikaa, vikaa, vikaa...
Joo, kaverilla on kanssa Focus mutta aatteli myydä pois kun on vikoja ollut niin paljon... Sanos kans ettei enää Foordiin koske!

Jos vähän urheilullisempaa autoo kattoo niin kannattaa pysyy noista Focuksista kaukana. Mainio ajettavuus, joo, joo, mutta kun se tuntuma siinä penkin ja ratin välissä on niin kauppakassimainen. Istuma-asento, kevyt kytkin, ohjaus, vaihteisto, ym., tuntuu naisille suunnatulta. Ja se etuvedon vetely vie järjen. Jos sellasta urheiluautomaista sporttisuutta ja macho-meininkii hakee, niin kyl pitää 6-sylinterinen bemu (2.5 ylöspäin) tallin täytteeks hommata. Niin minäkin tein, enkä oo katunu :rock:

MJ45 sanoi:
Joo, kaverilla on kanssa Focus mutta aatteli myydä pois kun on vikoja ollut niin paljon... Sanos kans ettei enää Foordiin koske!

Mitä vuosimallia tuo kaverisi focus on? Entä mikä malli? Mun ymmärtäkseni noissa vanhoissa focuksen malleissa on ollut enempikin vikaa, mutta en ole ihan varma että koskeeko tuo enää uusia, mutta olen ymmärtänyt, että ei koske.

Finnatro sanoi:
os vähän urheilullisempaa autoo kattoo niin kannattaa pysyy noista Focuksista kaukana. Mainio ajettavuus, joo, joo, mutta kun se tuntuma siinä penkin ja ratin välissä on niin kauppakassimainen. Istuma-asento, kevyt kytkin, ohjaus, vaihteisto, ym., tuntuu naisille suunnatulta. Ja se etuvedon vetely vie järjen. Jos sellasta urheiluautomaista sporttisuutta ja macho-meininkii hakee, niin kyl pitää 6-sylinterinen bemu (2.5 ylöspäin) tallin täytteeks hommata. Niin minäkin tein, enkä oo katunut

Mä olenkin nainen :D...

Tuota focusta saa myös sporttisena versioina; jäykkä jousitus, sporttiset penkit yms...

Mutta tässä pitää katsoa, että mihin sitä päätyy. En ole vielä satavarmasti päättänyt, että se oikea olisi focus. Tällä hetkellä vaikuttaisi hyvältä vaihtoehdolta.

Viimeksi muokattu:
Jesuiitta sanoi:
En suosittelis tollasta focusta muulle kuin säästin, tein itse-miehelle tai naiselle. Vikaa, vikaa, vikaa...

Hmm... isukilla on jo toinen tollainen. Ei mitään vikoja ole ilmennyt, kuten ei aiemmissakaan Fordeissa (2 mondeota, sierra).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tampio sanoi:
Mulla on jo auto, mutta näyttää siltä, että siihen ei taida löytyä enää varaosia, joten tässä katselen uutta autoa itselleni.
Ai niin, se Terceli (vai starletti). Ymmärrän :)

Jos jättää ranskikset, ooppelit ja foortit laskuista luotettavuussyistä, niin ei noilla vaatimuksilla kauheasti keksi vaihtoehtoja. Ehkä joku vanhemman puoleinen GTi Golffi... tai miten olis Seat Ibiza? Alle kymppitonnilla saa 2000-luvun 'isolohko'-Ibizan.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=251446

Finnatro sanoi:
Jos vähän urheilullisempaa autoo kattoo niin kannattaa pysyy noista Focuksista kaukana. Mainio ajettavuus, joo, joo, mutta kun se tuntuma siinä penkin ja ratin välissä on niin kauppakassimainen. Istuma-asento, kevyt kytkin, ohjaus, vaihteisto, ym., tuntuu naisille suunnatulta. Ja se etuvedon vetely vie järjen. Jos sellasta urheiluautomaista sporttisuutta ja macho-meininkii hakee, niin kyl pitää 6-sylinterinen bemu (2.5 ylöspäin) tallin täytteeks hommata. Niin minäkin tein, enkä oo katunu :rock:
Ethän vertaapikkukoneista Focusta malliperheen yläpään Bemariin? Jos se, että naiset voivat autoa ajaa häiritsee sinua, niin kokeile ihmeessä RS Focusta. Sen jälkeen saattaa alkaa tuntumaan nämä nykypäivän sovinnaiset Bemarit tuntumaan vähän turhan siloitelluilta...

1.6 Focusta kävin joskus testaamassa. Eihän siinä. Perus kauppakassi helvetin liian löysällä kytkimellä, kaasulla ja tunnottomalla ohjauksella. Samaa suuntausta on monissa muissakin uusissa autoissa. Ajatteleeko ne, että ihmiset on nykyään niin laiskoja, että kaikki auton kontrollit pitää tehdä todella löysiksi käyttää.. E36 bemun ottaisin ennemmin, vaikka ovatkin paljon vanhempia.

Force sanoi:
1.6 Focusta kävin joskus testaamassa. Eihän siinä. Perus kauppakassi helvetin liian löysällä kytkimellä, kaasulla ja tunnottomalla ohjauksella. Samaa suuntausta on monissa muissakin uusissa autoissa. Ajatteleeko ne, että ihmiset on nykyään niin laiskoja, että kaikki auton kontrollit pitää tehdä todella löysiksi käyttää.. E36 bemun ottaisin ennemmin, vaikka ovatkin paljon vanhempia.

Sun pitäisi kokeilla mun tercettiä. Kytkin ottaa puolestä välistä, kaasu herkässä ja ohjaus on pirun jäykkää (ei ole ohjaustehostina). Talvella kun on ajanut pitkään kääntymättä, niin sitten kun rupeaa kääntämään risteyksessä, niin sompa ei meinaa liikkua minnekkään :D. Maantielläkin ei kärsi pahemmin ohjausvirhettä tehdä, niin johan mennään tukkaputkella tutustumaan ojanpohjiin. Kun se kiihtyvyyskin nollasta sataan on se hurjat 15 sekunttia ja moottori 1.3 litranen, niin ei sillä pahemmin isotella risteyksissä (:rolleyes: ). Parkkipaikalla on tosi kivaa sompailla, kun kääntösäde on vähintään se yks sata metriä :rolleyes:... Hampaat irvessä saa käännellä. Vaihdekeppiä saa käytellä kaksin käsin, että varmasti menee vaihde päälle, ettei vaan vahingossa huuda moottori ja kunnolla. Valoissa saattaa auto ihan oma-aloitteisesti sammua tai vähintään uhkaa sammua ja joka välissä saa olla antamassa välikaasua. Autossa ei toimi polttoainemittari, joten on aivan sika hauskaa tsiikailla kokoajan matkamittaria, ettei vaan bensat loput kesken. Joten kyllä kiitos, ottaisin yhden perus kauppakassi auton löysällä kytkimellä, kaasulla ja tunnottomalla ohjauksella varustettuna. Kiitos.

Tampio sanoi:
Mulla on jo auto, mutta näyttää siltä, että siihen ei taida löytyä enää varaosia, joten tässä katselen uutta autoa itselleni.

D.Yates sanoi:
Ai niin, se Terceli (vai starletti). Ymmärrän :)

Jos jättää ranskikset, ooppelit ja foortit laskuista luotettavuussyistä, niin ei noilla vaatimuksilla kauheasti keksi vaihtoehtoja. Ehkä joku vanhemman puoleinen GTi Golffi... tai miten olis Seat Ibiza? Alle kymppitonnilla saa 2000-luvun 'isolohko'-Ibizan.

Jep jep, se on tercetti. Mites olisi esimerkiksi volkkari tai toyota? Bemarin lisäksi tietenkin...

Force sanoi:
1.6 Focusta kävin joskus testaamassa. Eihän siinä. Perus kauppakassi helvetin liian löysällä kytkimellä, kaasulla ja tunnottomalla ohjauksella.

Vaihtoehtoja:
1) Taisit kokeilla jotain muuta autoa kuin Focusta, 2) se oli rikki 3) sinulla on muista ihmisistä poikkeava käsitys ohjauksen tunnokkuudesta. Monesta muusta asiasta Focusta voi moittia, muttei varmastikaan ohjauksen tunnottomuudesta.

Tampio sanoi:
Mitä vuosimallia tuo kaverisi focus on? Entä mikä malli? Mun ymmärtäkseni noissa vanhoissa focuksen malleissa on ollut enempikin vikaa, mutta en ole ihan varma että koskeeko tuo enää uusia, mutta olen ymmärtänyt, että ei koske.

En oo täysin varma, 2000 tai 2001vm. Mallista en osaa muuta sanoa kuin että semmonen pienempi koppanen se oli ja sit normaalia sporttisempi varustelu.

Äh, en löytänyt mistään hyvää kuvaa, käy katsomassa www.btcf.fi -> autot -> hakusanaksi korimalli e36, malli 325 ja kaupungiksi Heinävesi. Sieltä löytyy pari kuvaa edellä mainitusta bemusta, auto on tosin hieman muuttunut niistä kuvista, uudet puskurit on paikallaan ym. pientä. Käyppä tsekkaamassa!:)

No niin, osaa ei löytynyt autoon. Huoltomies sanoi, että autolla voi ajaa siihen asti kunnes se mukse rupeaa kuulumaan suoraan ajettaessa. Ajattelin kesän jälkeen ruveta katselemaan niitä autoja ihan tosissaan. Eli mulla on koko kesä aikaa katsella autoja ja valita se mieluinen, ettei vaan vahingossakaan tule vääränlaista autoa :evil: ... Hintaraja on kuulemma sellaset 20 000€. Pääasia on se, että auto maksaa vähemmän kuin vanhempien auto, joka maksoi 16 vuotta sitten 130 000 mummon markkaa.

On elämä sitten ihanaa. Mutta entä sitten jos mä löydän liian monta hyvää vaihtoehtoa, niin sitten mä en osaa valita niistä sopivaa. Iik..

Sinttu:

Tossa auton mallissa oli jotain, joka ei miellyttänyt mun silmää. Sorkke. :)

Viimeksi muokattu:
MJ45 sanoi:
Tampio kuules ny!!
Osta kunnon auto - eli Saappi. :kippis1:

Elä edes yritä :D.

Jos sopii sillee, että mä tässä haeskelen tuolta nettiautosta autoja ja sitten laittelen tänne, niin porukat saavat sitten sanoa, että miltä näyttää. Sopiiko?

Aika kiva helmi löytyi:

288406_b_01e3b996d8dbb709.jpg

288406_b_0e43582227645891.jpg

Mittarilukema 79800km, omistajia 2 kipaletta, vm.-00, hinta tasan 20 000€, moottori 2.8.

Työläs homma pitää pää kylmänä ja ettei ihastu heti ensimmäiseen autoon. Vähän sama homma miesten kanssa :D...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom