- Liittynyt
- 31.5.2004
- Viestejä
- 1 770
Odu sanoi:3,2 pyttynen, ei paha!
Lueppa arvostelut :D:
http://www.iltasanomat.fi/autot/koeajot.asp?id=810179
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odu sanoi:3,2 pyttynen, ei paha!
Ei eroa.. Ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin tavallinen hieman tehokkaampi takaveto sedan tai farkku..Tampio sanoi:Mitenhän noilla coupeilla yleensä onnistuu talviajo? Eroaako pahasti tavallisesta henkilöautosta?
Tampio sanoi:Yksi kuva ei mahtunut mukaan
-Edit- Tuli vielä kaupanpäälliseksi väärä kuva...
-Edit2- mobile.de:n mukaan auto näyttäisi lähtevän siinä 20 000€:lla Saksasta. Siis tuo 2.7 V6...
Wall sanoi:Automalleista ja hinnoista päätellen sulla on tuo budjetti aika liukuva... esim tuohon Crossfireen saattaa jokunen euro tulla vielä veroja maahan tuotaessa, mutta tokihan olet sen ottanut huomioon..
Noh..kauniita autojahan siinä on...ainakin pari
Finnatro sanoi:Sun kannattaa Tampio käydä kokeilemassa tollasta suht tehokasta etuvetosta kuten toi Hyundai ja sitten vaikka tollasta 328 bemua, niin huomaat, miks kovimmat urheiluautot on joko takavetosia tai sitten nelivetosia, siten että tehoa siirtyy enemmän takapyörille. Sanosin että kun oot bemua kokeillu, niin et paljon riisereiden perään haikaile ;)
Tampio sanoi:Meinaatko, että herkemmin lähteen käsistä etuvetoinen?
hafanafa sanoi:Ajo-ominaisuudet on erilaiset etu ja takavetosessa. Etuveto ei sovi niin pätkääkää urheiluautoihin.
ainakin jos tehoja on tarpeeksi niin etuvetoiset tahtoo useimmiten repiä autoa mihin suuntaan sattuu.Tampio sanoi:Miksi?
neutraali sanoi:ainakin jos tehoja on tarpeeksi niin etuvetoiset tahtoo useimmiten repiä autoa mihin suuntaan sattuu.
hafanafa sanoi:Toi on yks syy ja sit monesti on seki ongelma että tehokkassa etuvetosessa tuppaa noi nivelet ym. kulumaan aika herkästi, varsinkin jos on tapana revitellä.