Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yksi kuva ei mahtunut mukaan

-Edit- Tuli vielä kaupanpäälliseksi väärä kuva...

-Edit2- mobile.de:n mukaan auto näyttäisi lähtevän siinä 20 000€:lla Saksasta. Siis tuo 2.7 V6...
 
Viimeksi muokattu:
Tampio sanoi:
Mitenhän noilla coupeilla yleensä onnistuu talviajo? Eroaako pahasti tavallisesta henkilöautosta?
Ei eroa.. Ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin tavallinen hieman tehokkaampi takaveto sedan tai farkku..
 
Tampio sanoi:
Yksi kuva ei mahtunut mukaan

-Edit- Tuli vielä kaupanpäälliseksi väärä kuva...

-Edit2- mobile.de:n mukaan auto näyttäisi lähtevän siinä 20 000€:lla Saksasta. Siis tuo 2.7 V6...


Automalleista ja hinnoista päätellen sulla on tuo budjetti aika liukuva... esim tuohon Crossfireen saattaa jokunen euro tulla vielä veroja maahan tuotaessa, mutta tokihan olet sen ottanut huomioon..
Noh..kauniita autojahan siinä on...ainakin pari :)
 
Sun kannattaa Tampio käydä kokeilemassa tollasta suht tehokasta etuvetosta kuten toi Hyundai ja sitten vaikka tollasta 328 bemua, niin huomaat, miks kovimmat urheiluautot on joko takavetosia tai sitten nelivetosia, siten että tehoa siirtyy enemmän takapyörille. Sanosin että kun oot bemua kokeillu, niin et paljon riisereiden perään haikaile ;)
 
Wall sanoi:
Automalleista ja hinnoista päätellen sulla on tuo budjetti aika liukuva... esim tuohon Crossfireen saattaa jokunen euro tulla vielä veroja maahan tuotaessa, mutta tokihan olet sen ottanut huomioon..
Noh..kauniita autojahan siinä on...ainakin pari :)

En mä sen crossfiren perään läähätä, se on niin epäkäytännöllinen auto meikäläiselle. :) Kunhan vain heitin ilmoille. Oli sen verran mielenkiintoisen näköinen auto...
 
Finnatro sanoi:
Sun kannattaa Tampio käydä kokeilemassa tollasta suht tehokasta etuvetosta kuten toi Hyundai ja sitten vaikka tollasta 328 bemua, niin huomaat, miks kovimmat urheiluautot on joko takavetosia tai sitten nelivetosia, siten että tehoa siirtyy enemmän takapyörille. Sanosin että kun oot bemua kokeillu, niin et paljon riisereiden perään haikaile ;)


Meinaatko, että herkemmin lähteen käsistä etuvetoinen?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ja muutenkin ne yleensä sillain "nylkyttää" eli keinuu pituussuunnassa varsinkin jos moottori on poikittain. Tietysti etuvetonen on naiselle varma valinta :)

Talvella huomaa hyvin ton neutraalin mainitseman "repimisen" vaikkapa todella huonolla jäisellä ja uraisella tiellä kun se etupää muljuu minne sattuu. Takavetonen menee kuin juna...
 
Ai jaa, no sitten. Onko olemassa mitään "rajaa" noissa tehoissa, että milloin etuvetoinen auto rupeaa "heittelemään"? Eli jos menee tietyihin tehoihin, niin auto rupeaa vikuroimaan..

Katsoin nopeasti tuolta autotalli.com:sta, niin näyttäisi siltä, että bemarit ja mersut ovat takavetoisia.
 
neutraali sanoi:
ainakin jos tehoja on tarpeeksi niin etuvetoiset tahtoo useimmiten repiä autoa mihin suuntaan sattuu.

Toi on yks syy ja sit monesti on seki ongelma että tehokkassa etuvetosessa tuppaa noi nivelet ym. kulumaan aika herkästi, varsinkin jos on tapana revitellä.
 
Jos tässä pitäisi äkkiä tekemään TOP3:sta tämän hetkisistä auto vaihtoehdoista, niin saattaisi mennä tähän malliin. Autot eivät ole paremmusjärjestyksessä.

Alfa Romeo GT
Hyundai Coupé
Audi TT Quattro (miksi mä en oo ennen tätä huomannut? :confused: )

hafanafa sanoi:
Toi on yks syy ja sit monesti on seki ongelma että tehokkassa etuvetosessa tuppaa noi nivelet ym. kulumaan aika herkästi, varsinkin jos on tapana revitellä.

Revitellä? Mitä se sellaista on? :D
 
Saahan sitä aina haaveilla:
 

Liitteet

  • chevelle 71 SS.webp
    chevelle 71 SS.webp
    64 KB · Katsottu: 393

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom