Kohtaamisia PORTSARIN kanssa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Vittu meinasi palaa käämit töissä tänään aivan totaalisesti, vaikka minulla on erittäin pitkä pinna. Ihmiset osaa olla uskomattoman typeriä ja rasittavia kännissä. Lopetan portsarin hommat tähän . On tullut reilu 4 vuotta näitä hommia tehtyä muutamaa taukoa lukuunottamatta ja rahan takia noita hommia ei tarvitse enää itsellä tehdä. Sama lopettaa tähän, kun ei ole enää mielekästä hommaa ja tosiaan parempaakin tekemistä löytyy viikonloppuisin, kun painia humalaisten kanssa kuppilassa, tai selvittää ihmisten kolmiodraamoja. Olen kyllä tykännyt tehdä näitä hommia ja rennolla asenteella pyrkinyt olemaan aina töissä. Vuoden aikana olen joutunut 2 kertaa painimaan ja tänään oli toinen niistä. Siihen nähden homma on kyllä pelannut loistavasti, mutta vittuako näitä hommia enää tekee, jos tuntuu siltä, ettei huumorintaju enää kestä sitä turhanpäiväistä vittuilua ja mussuttamista, mitä kuulee monesti semmoisilta ihmisiltä, jotka on juoppoja tai ylimielisiä urpoja. Ja jotka luulevat vielä olevansa jotain Euroopan omistajia. Harmittaa vain, kun baarin omistajat on enemmän kavereita kuin työnantajia.

Tulipahan vähän avauduttua, mutta so not. elämä on laiffii

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:rock: Poken hommat ei rokkaa... jos 30V. ja siel ovel viel ni voi kattoo peiliin....

Johan sanoi:
:rock: Poken hommat ei rokkaa... jos 30V. ja siel ovel viel ni voi kattoo peiliin....

Öööh, jooo, ei kai tohon voi mitään sanoa. Pakkikssn oraakkeli on puhunut....

PS. En itse ole ovella.

Wintikka sanoi:
Öööh, jooo, ei kai tohon voi mitään sanoa. Pakkikssn oraakkeli on puhunut....

PS. En itse ole ovella.

:lol2: :lol2:

Johan sanoi:
Myös yhdyssanavammainen 26-vuotias IBM:llä työskentelevä kännissä isotteleva juustomuna voisi katsoa peiliin.

Johan sanoi:
Tuntuu aika provolta :D
Tosin mitäs jos esimerkiksi tykkää siitä työstä ja on sen takia siellä ovella.

Tiedz sanoi:
Tuntuu aika provolta :D
Tosin mitäs jos esimerkiksi tykkää siitä työstä ja on sen takia siellä ovella.

Tai jos kykenee sosiaaliseen kanssakäymiseen ja saa siitä paremmin rahaa, kuin koodaamisesta jossain pimeässä kopissa dieettikolapullon kanssa?

Hynkkä sanoi:
Vittu meinasi palaa... Lopetan portsarin hommat tähän . On tullut reilu 4 vuotta näitä hommia tehtyä muutamaa taukoa lukuunottamatta ja rahan takia noita hommia ei tarvitse enää itsellä tehdä. Sama lopettaa tähän, kun ei ole enää mielekästä hommaa ja tosiaan parempaakin tekemistä löytyy viikonloppuisin, kun painia humalaisten kanssa kuppilassa, tai selvittää ihmisten kolmiodraamoja.

Harmittaa vain, kun baarin omistajat on enemmän kavereita kuin työnantajia.

tuo on hyvä syy lopettaa hommat. siinä vaiheessa kun se ei ole enää mielekästä, eikä sitä tee enää/tarvitse tehdä (joillekin se on toinen työ) rahan takia - sekä työ alkaa vituttamaan muutenkin, on hyvä heittää käsiraudat naulaan/narikkaan. tuo työ osaa tehdä ihmisestä muutenkin melko lailla kyynisen, ja jos siihen vielä lisätään se seikka että töihin meno alkaa olla hampaiden kiristelyä, niin ei se ainakaan helpota sitä kyynisyyden muodostumista. lisätään vielä se, että viikonloppuna olisi tosiaan välillä mukava tehdä niitä ´normaalien´ ihmisten asioita, eikä olla aina notkumassa ovella selvittelemässä niitä draamoja. itse asiassa, tarpeeksi monta vuotta kun ovella notkuu, niin vieraantuu hieman niistä ´normaaleista´ ihmisistä, sekä ´normaalista´ tekemisestä viikonloppuisin. sitä huomaa löytävänsä itsensä niinä muutamana vapaana viikonloppuna juuri niistä savuisista paikoista humalassa - ja usein vielä samasta savuisesta paikasta missä on itse töissä. usein sinne menee senkin takia, kun ne baarien omistajat on tosiaan niitä ystäviä - ja ystäviään sitä aina haluaa tavata. sitä huomaa että ovella pitkään olleena ystävät onkin sitten lähestulkoon kaikki sitä samaa elämänrytmiä elävää väestöä, eli usein juuri ravintolahenkilökuntaa. itselläni ainakin niinä vuosina mitä niitä töitä tein, jäivät ´normaalia´ työaikaa tekevät ystävät aika vähälle huomiolle. toki poikkeuksia löytyy, itselläni vaan kävi noin.

oma ´urani´ ovella jäi (ainakin tällä hetkellä, yli vuosi oltu poissa) 13 vuoteen, välillä täysipainoisena portsarina, välillä toista työtä myös mukana tehneenä. kaikkea aikansa, nyt koetankin sitten opetella siihen ´normaaliin´ elämään. jännä fiilis kun suurinpiirtein kaikki viikonloput on vapaata, voi tehdä mitä mieleen juolahtaa - jos ei nyt sitten satu olemaan siinä jäljellejäävässä työssä viikonloppuna kiinni. tosin tällä hetkellä opiskelijana ei ole sitä ongelmaa.

niin, tämä oli sitten henk. koht. näkemykseni/kokemukseni. on toki olemassa myös portsareita, jotka voivat - ja haluavat - tehdä tätä työtä pitkäänkin, sekä hyvällä asenteella hymyillen. joillekin harvoille se ihan oikeasti sopii, ja he nauttivatkin siitä. näille henkilöille : :thumbs: . siksi sellaisissa baareissa onkin kivaa käydä, joissa tällaisia henkilöitä on - ja osaa itse myös arvostaa sitä, kun tietää mitä se homma on.

onhan siellä ovella seisoessa myös oikeasti välillä ihan hauskojakin hetkiä, jotka jäävät mieleen niinä hyvinä muistoina. valitettavan paljon siihen työhön liittyy kuitenkin väkivalta eri muodoissaan/sen uhka. joskus se mitta - useimmilla - vaan täyttyy.

:offtopic:

Johan sanoi:
Poken hommat ei rokkaa... jos 30V. ja siel ovel viel ni voi kattoo peiliin....

juuri tällaiset ihmiset vituttivat ovella ollessa erittäin suuresti. niitä saatanan ´rahakkaita´ isän rahoilla eläjiä/juuri valmistuneita it-/lainsäädäntö-/mitälie osaajia löytyi aina jotka tulivat töihini maailman miehen elkein selvästi ovimiestä halveksuen tyyliin: "voi vittu kun tollanenkin säälittävä kaveri joutuu henkensä pitimiksi täällä ovella pienellä palkalla notkumaan ja meitä palvelemaan. käyttää varmaan niitä kaiken maailman nappejakin vielä.". niitä sitten yleensä saikin ohjailla monesti ulos käytöstapoja kotiin opettelemaan.

en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka arvostelevat muita, ja muiden töitä. saatana jos suomesta kaikki siivoajat lopettaisivat hommansa, niin kukahan ne paskaiset yleisövessat ym. alueet joita itse kukin käyttää, puhdistaisi? sinnehän olisi varmaan helvetin hienoa mennä, kun lattialla kelluu 5 cm korkuinen epämääräisen värinen nestepinta.

jokainen työ on omalla tavallaan tärkeä.

Johan sanoi:

Montakos iltaa olet itse ollut ovella?

Kyllä se vaan niin on, että tietyiltä ovilta taitaa sedät tienata enemmän kuin sä ja vielä jopa nauttivat työstään. Se on vaan ammatinvalintakysymys.

Johan sanoi:
KYSYMYS:
Miksi?

Jumalauta sieltä peilistähän näkyy mies joka on elättänyt itsensä/perheensä rehellisellä työllä!!!1

:offtopic: Mikään ei ärsytä minua niin paljon kuin sellaiset akateemiset ihmiset, jotka pitävät itseään muita parempina ihmisinä(koulutuksensa takia).
Tiedän yhden pariskunnan, jonka kaveripiiriin kuuluu VAIN yliopistojengiä+yksi
insinööri, joka työelämän saavutuksillaan on kelpuutettu tähän hienoon joukkoon!!

Onneksi on myös kouluttautunutta väkeä, joille akateemisuus ei ole synonyymi kaveripiirille.

Johan sanoi:

Wautsi Johan, tässäpä taas tuli todistettua tiettyjen akateemisten oikea fiksuus. (en yleistä) harmi kun vuosi 04 on loppu, tuolla olis jo irronnu vuoden :david: palkinto kevyesti.

Jonkin aikaa ovella voisi tehdä hyvää Johaninkin herrasmies & vuorovaikutustaidoille ;-)

Ai niin, suo anteeksi, olitkin tupla-akateeminen, mainitaan se nyt täälläkin niin ei tarvitse enempää seuraavissa miiteissä sitä kaikille toitottaa ;-)

btw, millaisellas autolla Johani ajelee ;-)
terv. ei akateeminen :)

taicaviitta sanoi:
tuo on hyvä syy lopettaa hommat. siinä vaiheessa kun se ei ole enää mielekästä, eikä sitä tee enää/tarvitse tehdä (joillekin se on toinen työ) rahan takia - sekä työ alkaa vituttamaan muutenkin, on hyvä heittää käsiraudat naulaan/narikkaan. tuo työ osaa tehdä ihmisestä muutenkin melko lailla kyynisen, ja jos siihen vielä lisätään se seikka että töihin meno alkaa olla hampaiden kiristelyä, niin ei se ainakaan helpota sitä kyynisyyden muodostumista. lisätään vielä se, että viikonloppuna olisi tosiaan välillä mukava tehdä niitä ´normaalien´ ihmisten asioita, eikä olla aina notkumassa ovella selvittelemässä niitä draamoja. itse asiassa, tarpeeksi monta vuotta kun ovella notkuu, niin vieraantuu hieman niistä ´normaaleista´ ihmisistä, sekä ´normaalista´ tekemisestä viikonloppuisin. sitä huomaa löytävänsä itsensä niinä muutamana vapaana viikonloppuna juuri niistä savuisista paikoista humalassa - ja usein vielä samasta savuisesta paikasta missä on itse töissä. usein sinne menee senkin takia, kun ne baarien omistajat on tosiaan niitä ystäviä - ja ystäviään sitä aina haluaa tavata. sitä huomaa että ovella pitkään olleena ystävät onkin sitten lähestulkoon kaikki sitä samaa elämänrytmiä elävää väestöä, eli usein juuri ravintolahenkilökuntaa. itselläni ainakin niinä vuosina mitä niitä töitä tein, jäivät ´normaalia´ työaikaa tekevät ystävät aika vähälle huomiolle. toki poikkeuksia löytyy, itselläni vaan kävi noin.

oma ´urani´ ovella jäi (ainakin tällä hetkellä, yli vuosi oltu poissa) 13 vuoteen, välillä täysipainoisena portsarina, välillä toista työtä myös mukana tehneenä. kaikkea aikansa, nyt koetankin sitten opetella siihen ´normaaliin´ elämään. jännä fiilis kun suurinpiirtein kaikki viikonloput on vapaata, voi tehdä mitä mieleen juolahtaa - jos ei nyt sitten satu olemaan siinä jäljellejäävässä työssä viikonloppuna kiinni. tosin tällä hetkellä opiskelijana ei ole sitä ongelmaa.

niin, tämä oli sitten henk. koht. näkemykseni/kokemukseni. on toki olemassa myös portsareita, jotka voivat - ja haluavat - tehdä tätä työtä pitkäänkin, sekä hyvällä asenteella hymyillen. joillekin harvoille se ihan oikeasti sopii, ja he nauttivatkin siitä. näille henkilöille : :thumbs: . siksi sellaisissa baareissa onkin kivaa käydä, joissa tällaisia henkilöitä on - ja osaa itse myös arvostaa sitä, kun tietää mitä se homma on.

onhan siellä ovella seisoessa myös oikeasti välillä ihan hauskojakin hetkiä, jotka jäävät mieleen niinä hyvinä muistoina. valitettavan paljon siihen työhön liittyy kuitenkin väkivalta eri muodoissaan/sen uhka. joskus se mitta - useimmilla - vaan täyttyy.

:offtopic:

juuri tällaiset ihmiset vituttivat ovella ollessa erittäin suuresti. niitä saatanan ´rahakkaita´ isän rahoilla eläjiä/juuri valmistuneita it-/lainsäädäntö-/mitälie osaajia löytyi aina jotka tulivat töihini maailman miehen elkein selvästi ovimiestä halveksuen tyyliin: "voi vittu kun tollanenkin säälittävä kaveri joutuu henkensä pitimiksi täällä ovella pienellä palkalla notkumaan ja meitä palvelemaan. käyttää varmaan niitä kaiken maailman nappejakin vielä.". niitä sitten yleensä saikin ohjailla monesti ulos käytöstapoja kotiin opettelemaan.

en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka arvostelevat muita, ja muiden töitä. saatana jos suomesta kaikki siivoajat lopettaisivat hommansa, niin kukahan ne paskaiset yleisövessat ym. alueet joita itse kukin käyttää, puhdistaisi? sinnehän olisi varmaan helvetin hienoa mennä, kun lattialla kelluu 5 cm korkuinen epämääräisen värinen nestepinta.

jokainen työ on omalla tavallaan tärkeä.

Toi teksti on kyl täysin totta...itelläni ei ole kokemusta kertyny vartointi ja jv hommista ku noin 4 vuotta,mut olen huomannut samoja piirteitä noiden vuosien varrella.nyt näkee selvemmin kun on saanut vähän etäisyyttä noista hommista kun aloitin opiskelut ja kys hommat jäi "sivutoimeksi".

Richard75 sanoi:
Jonkin aikaa ovella voisi tehdä hyvää Johaninkin herrasmies & vuorovaikutustaidoille ;-)

Ääh, se sais heti ensimmäisenä iltana turpaansa ;)

Olen monesti miettiny, minkä perkeleen takia papereiden näyttäminen on aikuisille ihmisille niin kova paikka.
Inistään, että ollaan ennenkin käyty ja ihmetellään miksi juuri minulta kysytään, yms yms.
Miksei sitä asiaa voi hoitaa kunnolla.
Kysytään paperit -> näytetään paperit. Luulisi olevan helppoa, mutta eipä olekkaan. :wall:

Johan sanoi:

Jepujee... kun ollaan miitissä seuraavan kerran taas laivalla ja sä kierrät tanssilattialla kaikki 16v. pimut läpi noin 4 -7 kertaa, eikä yhtäkään niistä edelleenkään kiinnosta niin kato säkin hei peiliin...

Dragon sanoi:
Jepujee... kun ollaan miitissä seuraavan kerran taas laivalla ja sä kierrät tanssilattialla kaikki 16v. pimut läpi noin 4 -7 kertaa, eikä yhtäkään niistä edelleenkään kiinnosta niin kato säkin hei peiliin...
:offtopic: :lol2: LOL paljastuksia johanista :rock:

Threadille uus nimi: "Dissaa Johania, koska se kirjotti tyhmän viestin kännissä forumille!" Olisitte ennemmin poistanu ton sen kirjottaman viestin, kun varmaan kaikki tiesi mitä siitä seuraa... :rolleyes: Johan: Sitä saa mitä tilaa, sitä kylvää mitä niittää... jne. Tosi kivaa vittuilla toisten ammateista.

Dragon sanoi:

No ei varmaan kiinnosta, jos on ilman paitaa ja öljyt kiiltää :D

Ps.Ei pahalla, vittuilen vain kun on mahdollisuus ja joku muu on tämän aloittanut :D

Pss.Eikä poken hommissa ole mitään vikaa! Itsekin voisin kuvitella olevani esim.NOKIALLA töissä ja vkonloput ovella lisä tienestissä.(mikäli ei huvita oman muijan kanssa olla) :)

Tombba sanoi:
Olen monesti miettiny, minkä perkeleen takia papereiden näyttäminen on aikuisille ihmisille niin kova paikka.
Inistään, että ollaan ennenkin käyty ja ihmetellään miksi juuri minulta kysytään, yms yms.
Miksei sitä asiaa voi hoitaa kunnolla.
Kysytään paperit -> näytetään paperit. Luulisi olevan helppoa, mutta eipä olekkaan. :wall:

käy katsos vanhemman imagolle kun yhtäkkiä tartteekin paprut kaivaa esiin. luonnollista varsinkin miehellä luulisin ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom