Kohtaamisia PORTSARIN kanssa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Itse olen tehnyt noita ovihommia lähes joka viikonloppu viimeisen 3,5vuoden aikana ja huomannut sellaisen piirteen näissä asiakkaissa jotka saapuvat baarin halveksien siellä rehellistä duunia tekevää ovimiestä, että nämä korkeasti koulututetut äidin ja isin pullamössöpojat ja tytöt ovat yleensä niitä ketkä sitten kovanpaikan tullen ovat niitä jotka ensimmäisenä tulevat sinne ovelle itkemään apua. Kaiken lisäksi koko illan kun on kuunnellut vittuilu ja halveksuntaa pitäisi herroilla olla taksitkin tilattu valmiiksi pihaan kun ovat lähdössä,yleensä kiitosta ei kuulu
mistään eikä tarvii pahemmin tippejäkään odotella näiltä.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
latku sanoi:
käy katsos vanhemman imagolle kun yhtäkkiä tartteekin paprut kaivaa esiin. luonnollista varsinkin miehellä luulisin ;)
Jaa? Joskus viitisen vuotta sitten erään nimeltämainitsemattoman yökerhon ovella kysyttiin paperit ja silloinkin tuo vain lähinnä huvitti - ensin minua ja sitten myös pokea.

Portsari voi muuttaa mieltään ovelta käännytetyn asiakkaan suhteen,jos asiakas on ovela. :D
Entisessä asuinkunnassani paikallinen kylähullu yritti ravintolaan hirveessä kaasussa ja sano ovella:"Mää oon Mökö Mökö ja en pelkää ketään."
Portsari:"Et kyllä pääse tossa kunnossa sisään,moi!"
Mökö Mökö:"Pääsenkö sisään,jos mulla on vihree muna?"
Portsari tästä huvittuneena:"Jos sellasen näytät,niin sisään pääset."
Mökö Mökö näytti munansa ja se oli kuin olikin vihree.Portsari sanansa mittaisena miehenä päästi "hivenen hämmästyneenä" M.M:n sisään.M.M sano takana sisäänpääsyä odottaneille tyypeille:"Oli se hyvä,että tajusin värjätä vesiväreillä himasta lähteissäni munani vihreeks!"
Takana olleet putoili "hieman".

Snake sanoi:
Portsari voi muuttaa mieltään ovelta käännytetyn asiakkaan suhteen,jos asiakas on ovela. :D
Entisessä asuinkunnassani paikallinen kylähullu yritti ravintolaan hirveessä kaasussa ja sano ovella:"Mää oon Mökö Mökö ja en pelkää ketään."
Portsari:"Et kyllä pääse tossa kunnossa sisään,moi!"
Mökö Mökö:"Pääsenkö sisään,jos mulla on vihree muna?"
Portsari tästä huvittuneena:"Jos sellasen näytät,niin sisään pääset."
Mökö Mökö näytti munansa ja se oli kuin olikin vihree.Portsari sanansa mittaisena miehenä päästi "hivenen hämmästyneenä" M.M:n sisään.M.M sano takana sisäänpääsyä odottaneille tyypeille:"Oli se hyvä,että tajusin värjätä vesiväreillä himasta lähteissäni munani vihreeks!"
Takana olleet putoili "hieman".

Hoho :reps: :lol2:

Johan sanoi:
:rock: Poken hommat ei rokkaa... jos 30V. ja siel ovel viel ni voi kattoo peiliin....

Herra akateemisen kannattaa myös vilkaista peiliin, kun alat sinulle täysin tuntemattomalle naiselle baarissa huutamaan ja raivoomaan, että painu lehmä vittuun. Mun hermostumisen jälkeen tajusit sentään pyytää käytöstäsi anteeksi, et kuitenkaan naiselle, vaan minulle. :david:

Richard75 sanoi:
Herra akateemisen kannattaa myös vilkaista peiliin, kun alat sinulle täysin tuntemattomalle naiselle baarissa huutamaan ja raivoomaan, että painu lehmä vittuun. Mun hermostumisen jälkeen tajusit sentään pyytää käytöstäsi anteeksi, et kuitenkaan naiselle, vaan minulle. :david:
:eek: Johan on tämän kaiken lisäksi siis vielä herrasmies? :hyper: Hehhee, varokaahan vaan siellä seuraavassa Pakkis-meetissä. Saatatte saada öljytyn ja kännisen Johanin silmillenne, kuten Hulkkikin sai Pakkis-risteilyllä viime kesänä. :lol2:

Johan sanoi:
:rock: Poken hommat ei rokkaa... jos 30V. ja siel ovel viel ni voi kattoo peiliin....

Asenteessa on vielä parantamisen varaa. Mitäköhän kaikkee ravintoloissa tapahtuis jos järjestyksenvalvojia ei olis ollenkaan, en uskalla edes kuvitella.
Suvaitsevaisuutta ny hieman, jokainen ammatti on omalla tavallaan tärkeä. Kaikki eivät voi olla Nokian pääjohtajia, enkä usko että kaikki sitä haluaisivatkaan olla.

Johan sanoi:

Mielestäni on ihan positiivista jos on vähän vanhempikin äijä pokena katsomassa kloppien perään, yleensä niiillä on kokemuksen myötä rennompi asennoituminen tuohon hommaan. Ja on paikkoja joihin ei edes oteta ovelle mitään parikymppisiä junioreita.

Richard75 sanoi:

Kylläpä on akateemista ja eleganttia. Nice. :david:

Dippi sanoi:
Jaa? Joskus viitisen vuotta sitten erään nimeltämainitsemattoman yökerhon ovella kysyttiin paperit ja silloinkin tuo vain lähinnä huvitti - ensin minua ja sitten myös pokea.

Höhöö. Tapahtui aloittelevalle portsarille -90 -luvun lopulla k-22 baarin ovella:
-"Anteeksi, herra on hieman nuoren näköinen, saisinkos nähdä henkilöpaperit".
-"Öh, siis mitä?"
-"Niin, että papereita katsottais, kun ikärajakin on kakskytkaks."
- *suu auki tuijottamista*, "öh.. joo.."

Kaveri kaivaa lompakon esille, ja sieltä PAPERISEN ajokortin. Jo siinä vaiheessa alkoi kylmäämään, ja olisi kyllä oma naama pitänyt saada filmille tallennettua, kun syntymävuoden kohdalla luki 1964!!

karhu IV sanoi:
Asenteessa on vielä parantamisen varaa. Mitäköhän kaikkee ravintoloissa tapahtuis jos järjestyksenvalvojia ei olis ollenkaan, en uskalla edes kuvitella.
Suvaitsevaisuutta ny hieman, jokainen ammatti on omalla tavallaan tärkeä. Kaikki eivät voi olla Nokian pääjohtajia, enkä usko että kaikki sitä haluaisivatkaan olla.

Toi on muuten helvetin totta, oli melkoinen härdelli päällä jos ei olisi ketään paimentamassa kännisiä idiootteja :)

Itsestäni ei noihin portsarin hommaan olisi paristakaan syystä. Ensinnäkin olen "hieman" pienikokoinen kaveri niihin hommiin ja toisekseen, mulla ei luultavasti pinna kestäisi kovinkaan kauaa kännisten vittuilua...

Hatunnosto niille, jotka jaksavat illasta toiseen kuunnella vittuilua tai samoja kuluneita vitsejä ja edelleen säilyttää malttinsa ja toimia asiallisesti!

Mitenkään puolustelematta Johanin ylimielistä kommenttia, ei poken työ tosiaan taida mitään unelmahommaa olla. Tässäkin ketjussa moni portsarikin on sen sanonut. Tosin eipä se onni välttämättä löydy niistä akateemisen puolen duuneistakaan. Jokaisen on tehtävä sitä mistä tykkää tai oltava tekemättä.

Mutta mitä tulee tuohon 30vee-kommenttiin, niin omien kokemuksieni mukaan juuri nämä hieman vanhemmat portsarit ovat erittäin asiallisia. Voisi kuvitella, että siitä porukasta on jo karsiutunut pois nämä "poke on kuningas" -aatteen kannattajat.

fish sanoi:
Höhöö. Tapahtui aloittelevalle portsarille -90 -luvun lopulla k-22 baarin ovella:
-"Anteeksi, herra on hieman nuoren näköinen, saisinkos nähdä henkilöpaperit".
-"Öh, siis mitä?"
-"Niin, että papereita katsottais, kun ikärajakin on kakskytkaks."
- *suu auki tuijottamista*, "öh.. joo.."

Kaveri kaivaa lompakon esille, ja sieltä PAPERISEN ajokortin. Jo siinä vaiheessa alkoi kylmäämään, ja olisi kyllä oma naama pitänyt saada filmille tallennettua, kun syntymävuoden kohdalla luki 1964!!
kyllä. itse,kun kysyn papereita ,niin joka toinen on melkein vanhempi kuin minä itse. 71:seltä muistan ainakin kysyneen.mutta noloin episodi oli aikoinaan helsingissä tekno kekkereissä.kun olin ovella ja jonoakin mukavasti,niin kysyn pahvit yheltä "tytöltä" ja se antaa jätkän paperit.kysyin että leikitkö kanssani.tyyppi sanoi,että omat on ja kasvonpiirteetkin täsmäs.no tässä vaiheessa tajusin ,että seksuaaliidentiteetissä taitaa olla muutosvaihe päällä kaverilla...sanoin että kannattaa käydä vaihtamassa paperit pian uutta identiteettiä vastaavaksi...otin kaverin episodin jälkeen sisään,noloahan se varmaan oli sillekkin..

Täällä moni on parkunut kun portsari on tehnyt ittelle jotain. Oliskohan aika kattoa peiliin, sillä asiakas pääsee "juttelemaan" poken kanssa on itse tehnyt jotain.
En oo ainakaan ite vielä kuullu että joku olisi poistettu ravintolasta ilman päteviä syitä.

Ainahan niitä löytyy jotka haluaa näyttää kuinka kova on, molemmilta puolilta.

Muistakaa, Have Fun! :kippis1:

Onpas näitä ollut kiva lukea, mihinkäs se Johan on nyt kadonnut. :lol2:

Raven sanoi:
Onpas näitä ollut kiva lukea, mihinkäs se Johan on nyt kadonnut. :lol2:
Jåhan rukoilee pimeässä työhuoneessaan että jumala armahtaa hänet ja ettei saatana vie häntä kadotukseen!

Voi voi.. Nyt se ei enää uskalla postata mihinkään. Käy vähä sääliksi, ku pojat on vittuillu niin kovasti :(

Riemastuin täydellisesti kapakissa. Narikkalappu hävisi. Sitä sitten miehissä ja naisissa etsittiin, muuta ei löytynyt. Seurueen muut jäsenet saivat takkinsa. Olin jo valmistautunut hölkkäämään kotiin paitahihasillaan ja hakemaan takin seuraavana päivänä kun sitten ihme tapahtui: oviapina sanoi, että hän nyt tämän kerran antaa sen takin. Tiesi koko ajan missä se on, mutta ajatteli nyt vedättää vartin verran. Suosittelin, että pitää jatkossa kaikki narikkalaput omassa taskussaan, niin asiakkaat eivät pääse sotkemaan hyvää järjestystä. Ei pitäisi työaikana häiritä narikkkakeimojakaan.

Huonojalkainen sanoi:
Riemastuin täydellisesti kapakissa. Narikkalappu hävisi. Sitä sitten miehissä ja naisissa etsittiin, muuta ei löytynyt. Seurueen muut jäsenet saivat takkinsa. Olin jo valmistautunut hölkkäämään kotiin paitahihasillaan ja hakemaan takin seuraavana päivänä kun sitten ihme tapahtui: oviapina sanoi, että hän nyt tämän kerran antaa sen takin. Tiesi koko ajan missä se on, mutta ajatteli nyt vedättää vartin verran. Suosittelin, että pitää jatkossa kaikki narikkalaput omassa taskussaan, niin asiakkaat eivät pääse sotkemaan hyvää järjestystä. Ei pitäisi työaikana häiritä narikkkakeimojakaan.

Pitäiskö sun mennä sen verran ittees, että miettisit kuka sen narikkalapun on hävittänyt ja mitä varten ne laput siellä narikassa on?

Vihje: kurkkaa vaikka peiliin, niin tiedät kuka sen lapun hävitti.

Lapsellista narinaa aikuiselta ihmiseltä.

Kipi I sanoi:
Voi voi.. Nyt se ei enää uskalla postata mihinkään. Käy vähä sääliksi, ku pojat on vittuillu niin kovasti :(

No jos asenteet on noin perseestä niin mitä muuta pitäisi tehdä?
tyhmä saa olla, muttei idiootti.
Ehkä Johan kaivaa joskus pään pois haitaristaan ja ajattelee asioita "muutaman" kerran.

edit: onneksi vittuilu kasvattaa nahkaa:D.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom