Kohtaamisia PORTSARIN kanssa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
ei koskaan mitään napinaa suuntaan tai toiseen,tosin moni poke tunteekin kyl paikallisissa paikoissa itsekkin tehnyt hommia raflassa jos toisessakin ja jatkan niissä hommissa myöhemminkin.

selvinpäin kun raflaan menee ja poiskin tulee yleisimmin niin eipä ole ollu koskaan musta harmia rafloissa ja en koskaan ole pienintäkään kahakkaa aiheuttanu joten eipä ole jääny kellekkään tuonvuoksi naama mieleen. tottakai sitä ny joskus pienessä hiprakassa tulee näyttäydyttyä baarissa mut rauhassa silloinkin eikä yleensä kukaan huomaa että jotain on tullu ees otettua.

ja jos joskus poke käännyttäisi vaikka ovelta niin en kyllä rupeaisi suutani soittaan, pokelle aukominen ja raflassa tappelu on typerintä mitä voi kaljotteluiltana tehä, varmasti saa porttikiellon ja jää naama mieleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huvittavaa miten jonkun kännisen kommentit saa todellisen vittuiluryöpyn aikaan. Pojat on poikia, alkaa vaan tää pakkotoisto pelottavasti muistuttaa päivä päivältä eräitä vähemmän asiallisia foorumeita. :(

Jerko sanoi:
Huvittavaa miten jonkun kännisen kommentit saa todellisen vittuiluryöpyn aikaan. Pojat on poikia, alkaa vaan tää pakkotoisto pelottavasti muistuttaa päivä päivältä eräitä vähemmän asiallisia foorumeita. :(

Just just. Miten se, että on kännissä muuttaa tilannetta?
dorka on dorka.

Pakko todeta: asenteet on mitä on.

Tässä viestiketjussa on ollut lapsellista itkua tyyliin joiltain 30 vuotiailta miehiltä, kun paha portsari on kohdellut kaltoin(useimmissa tapauksissa oma käytös on ollut syynä).
Ei voi sanoa noille lässyttäjille muuta kuin: iso kyynel.

Käy sääliksi Johania, mahto olla rankka miittiristeily. Ittellä ei ole mitään ongelmia ollu portsarien kanssa ja hyvin ovat hommansa tehneet.

Tosta Johanin 30v kommentista niin itse en kyllä kuvittelisi olevani 30 vuotiaana pokena ihan senkin takia että olen kynäniska. Mutta se on ihan sama jos duunista tykkää niin mikäs siinä. Kyllä varmaan aika hyvän tienestin tekee vkl:na.

V****taa noi narikkalapun hukkaajat. Joskus kysyn, että pitääkö ne takistaan yhtä huonosti huolta. Kaikkein hauskinta on, kun lapulla oleva takki haetaan ja hukkaaja syyttää narikkahenkilökuntaa siitä, että ovat antaneet takin väärälle henkilölle. Pitäisi varmaan ottaa kaikista takin jättäjistä kuva ha henkilötiedot johonkin kaavakkeelle. Kolmen takin narikassa omistajat vielä muistaa (mistä siitäkin tulee mieleen kommellus), mutta kun takkeja yleensä monta sataa.

Kerran tosiaan sattui niin, että narikassa oli kolme takkia ja tunsin kahden omistajan ulkonäöltä. Kun asiakas tuli narikkalapun kanssa hakemaan takkia ja annoin lapun osoittaman takin, jonka olisin toki löytänyt vaikka silmät siteissä, asiakas totesi, että ko. takki ei ole hänen. "No eipä kai sitten ole" totesin, ja laitoin takin takaisin narikkaan niiden kahden muun viereen. No asiakas siitä räyhäämään ja vaatimaan korvauksia, potkutkin tuli jne, kunnes asiakkaan kaveri tulee paikalle ja toteaa, että ko. takki on hänen. Asiakas oli ottanut vahingossa kaverin takin baariin. Arvatkaa, tuliko minkäänlaista anteeksipyyntöä.

Yksi asiakasryhmä on nää, joiden mielestä he eivät ole saaneet lappua. Ehkä hän luulee, että heittelemme laput narikan nurkkaan, kun hän on takkinsa antanut? Tai ehkä pidän 300 narikkalappua taskussani ja muistan, mikä kuului kenellekin?

Kerran sattui niin, että yli tuhatpaikkaisessa ja lähes täydessä narikassa työskennellessäni tuli kaveri kysymään, että minkälainen takki on hänellä olevilla kolmella lapulla. Sen verran harvinaiset takit oli kahdessa ja sen verran erityiseen paikkaan laitettu talteen, että kykenin sanomaan, että ekassa lapussa on se ja se takki, toisessa se ja se, mutta kolmatta en tiedä. Ensin kundi katto suu auki ja sen jälkeen alkoi ylistys ja tipitys.

Sumu sanoi:
Pitäiskö sun mennä sen verran ittees, että miettisit kuka sen narikkalapun on hävittänyt ja mitä varten ne laput siellä narikassa on?

Vihje: kurkkaa vaikka peiliin, niin tiedät kuka sen lapun hävitti.

Lapsellista narinaa aikuiselta ihmiseltä.

Älä nyt niuhota. Ihmiset vain kertovat hauskoja juttuja pokeista, ei niitä kannata henkilökohtaisesti ottaa :)

Sumu sanoi:
Pitäiskö sun mennä sen verran ittees, että miettisit kuka sen narikkalapun on hävittänyt ja mitä varten ne laput siellä narikassa on?

Vihje: kurkkaa vaikka peiliin, niin tiedät kuka sen lapun hävitti.

Lapsellista narinaa aikuiselta ihmiseltä.

Mä olen aina luullut, että narikan päätarkoitus on säilyttää ihmisten takkeja. Nyt tiedän paremmin, että sen tarkoitus on vaalia narikkalappuja.

Kuten sanoin, voin aivan hyvin lampsia himaan ilman takkia, jos olen lapun hävittänyt. Oiskos sulla enemmäkin hyviä vihjeitä?

Huonojalkainen sanoi:
Mä olen aina luullut, että narikan päätarkoitus on säilyttää ihmisten takkeja. Nyt tiedän paremmin, että sen tarkoitus on vaalia narikkalappuja.

Kuten sanoin, voin aivan hyvin lampsia himaan ilman takkia, jos olen lapun hävittänyt. Oiskos sulla enemmäkin hyviä vihjeitä?

*******. Jos narikkalappua ei ole, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että lampsit kotiin ilman takkia ja tuut seuraavana päivänä hakemaan takkis. Tai odotat valomerkkiin ja siihen että kaikki muut ovat takkinsa saaneet niin voidaan varmuudella löytää sun takki. Ja sitten maksat vielä 5 euroa siitä hukkaamastasi lapusta, ainakin meillä.

En jaksa selittää kuinka monta eri ongelmaa näistä lappujen hukkaajista koituu. Sanon vaan että koko työn vittumaisin homma on just nuo hetket. Ja jos antaa takin tuntomerkkien perusteella niin sitten vasta ongelmia tulee.

[mod]Poistettu riidanhakuinen huomautus. -JohnnyB[/mod]

Kalju sanoi:
*****. Jos narikkalappua ei ole, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että lampsit kotiin ilman takkia ja tuut seuraavana päivänä hakemaan takkis. Tai odotat valomerkkiin ja siihen että kaikki muut ovat takkinsa saaneet niin voidaan varmuudella löytää sun takki. Ja sitten maksat vielä 5 euroa siitä hukkaamastasi lapusta, ainakin meillä.

En jaksa selittää kuinka monta eri ongelmaa näistä lappujen hukkaajista koituu. Sanon vaan että koko työn vittumaisin homma on just nuo hetket. Ja jos antaa takin tuntomerkkien perusteella niin sitten vasta ongelmia tulee.

Josko lukisit nuo pari postiani, ja kokeilisit vaikka kommentoida sitä varsinaista pointtia. ******.

[mod]Poistettu riidanhakuinen huomautus. -JohnnyB[/mod]

Huonojalkainen sanoi:
Josko lukisit nuo pari postiani, ja kokeilisit vaikka kommentoida sitä varsinaista pointtia. *****.

Ystäväiseni..ymmärrän hyvin pointtisi. Väität että portsari tahallaan viivytteli sun takin kanssa, oli voinut jo aiemmin antaa takkisi vaikka lappua ei ollutkaan. Vartin viivytti, aivan tahallaan. Kuulostaa jotenkin kauniille tuo tilanne, suloiselle.

Känninen apina selittää että tuo se takki on, se on sellainen musta, just tuo..anna nyt.. miks vitussa mun pitää oottaa. Ja portsari toimii just oikein, ei anna takkia kuin vasta lopussa, koska ei edelleenkään entisten kokemustensa vuoksi luota känniseen apinaan joka on hukannut narikkalappunsa.

Jos alettais takkeja antamaan juopuneiden tunnistuskykyyn luottaen niin ois sellainen kaaos päällä että voi hyvää päivää....

Huonojalkainen sanoi:
Josko lukisit nuo pari postiani, ja kokeilisit vaikka kommentoida sitä varsinaista pointtia. Idiootti.

Kerroppa yksi syy, miksi portsarin pitäisi hakea sinun takkisi ilman, että sinulla esittää todiste siitä, että olet jättänyt takkisi narikkaan? Tiedätkö kuinka monta kertaa saa etsiä takkia tuntomerkeillä "sellanen musta ja ruskeat hanskat taskussa"? Tiedätkö kuinka monta kertaa asiakas muistaakin väärin, mikä takki on päällä ollut sisään tullessa? Tiedätkö kuinka monta kertaa asiakas löytääkin sen lapun sieltä taskusta? Jotkut jopa haluavat pitää sen lapun matkamuistona ja valehtelevat pokelle, että ovat hukanneet sen.

Jos poke ei anna takkia ilman lappua ennen, kuin kaikki ovat baarista poistuneet, hän ei ainakaan anna sitä väärälle henkilölle. Se on sekä hänen, että takin omistajan etu.

Olisit oikeasti saanut kävellä kotiisi ilman takkia ja olisit ehkä oppinut pitämään lapusta parempaa huolta.

On muuten tullut huomattua, että moni hukkailee noita narikkalappuja sen takia, kun sitä ei laiteta lompakkoon vaan sinne samaan taskuun, missä se lompakko on. Sitten kun baaritiskillä vetäset lompakon taskusta, niin narikkalappu lentää samalla ulos sieltä. Itse pistänkin sen aina samaan lokeroon korttien yms kanssa eikä ole vielä narikkalaput kadonnut. :)

;)
HITB sanoi:
On muuten tullut huomattua, että moni hukkailee noita narikkalappuja sen takia, kun sitä ei laiteta lompakkoon vaan sinne samaan taskuun, missä se lompakko on. Sitten kun baaritiskillä vetäset lompakon taskusta, niin narikkalappu lentää samalla ulos sieltä. Itse pistänkin sen aina samaan lokeroon korttien yms kanssa eikä ole vielä narikkalaput kadonnut. :)

tämän opin itsekin aikoinaan, kantapään kautta tosin ;)

Taha sanoi:
Olisit oikeasti saanut kävellä kotiisi ilman takkia ja olisit ehkä oppinut pitämään lapusta parempaa huolta.

Ite vähän ihmettelen tuollaista ajattelumallia, että portsarin pitää koulia maksavia asiakkaita pitämään narikastaan huolta. Jos asiakaspalveluammatin on valinnut niin itse ainakin palvelisin asiakkaita parhaani mukaan.

Jotenkin käsitin tuon puheena olevankin tapauksen niin ,että poke kyllä tiesi koko ajan oikean takin narikasta mutta ei sitä vaan halunnut antaa. Ymmärrän kyllä sen, että ei takkeja tuntomerkkien mukaan voi jaella, mutta jos koko ajan tietää, mikä takki on kyseessä, niin miksi sitä ei voi antaa?

Kalju sanoi:
Ystäväiseni..ymmärrän hyvin pointtisi. Väität että portsari tahallaan viivytteli sun takin kanssa, oli voinut jo aiemmin antaa takkisi vaikka lappua ei ollutkaan. Vartin viivytti, aivan tahallaan. Kuulostaa jotenkin kauniille tuo tilanne, suloiselle. ....

Ei mun tartte mitään väittää, kun poke sen viisautensa ihan itse sanoi.

Kalju sanoi:
Jos alettais takkeja antamaan juopuneiden tunnistuskykyyn luottaen niin ois sellainen kaaos päällä että voi hyvää päivää....

Edelleen väärin. Esim. tukikohta1 tuolla alempana näyttää sen pointin ymmärtäneen.

Taha sanoi:
Kerroppa yksi syy, miksi portsarin pitäisi hakea sinun takkisi ilman, että sinulla esittää todiste siitä, että olet jättänyt takkisi narikkaan? Tiedätkö kuinka monta kertaa saa etsiä takkia tuntomerkeillä "sellanen musta ja ruskeat hanskat taskussa"? Tiedätkö kuinka monta kertaa asiakas muistaakin väärin, mikä takki on päällä ollut sisään tullessa? Tiedätkö kuinka monta kertaa asiakas löytääkin sen lapun sieltä taskusta? Jotkut jopa haluavat pitää sen lapun matkamuistona ja valehtelevat pokelle, että ovat hukanneet sen.

Jos poke ei anna takkia ilman lappua ennen, kuin kaikki ovat baarista poistuneet, hän ei ainakaan anna sitä väärälle henkilölle. Se on sekä hänen, että takin omistajan etu.

Tää näyttää olevan ihan mahdoton asia ymmärrettäväksi. Ei ole kysymys mistään takin tunnistamisesta. Poke nakkasi takin käteen, ja sanoi koko ajan tienneensä missä mun takki oli. Kunhan nyt kyykytti huvikseen. Kaljun mielestä sellainen kyykytys on sopivaa, itse olisin saanut asiakaspalvelutyössäni potkut, jos olisin noin käyttäytynyt.

Hitto, jos erehtyy jonkin poikkipuolisen sanan pokeista heittämään, niin täällä saa oikein kunnion ryöpytystä. Keskustelun aihe oli "Kohtaamisia portsarin kanssa", ei "Nuoleskele portsareita.".

huonojalkainen, usein vaan tahtoo humalaisen mielestä syy olla kaikkialla muualla paitsi itsessään. siitä saattaisi johtua tämä.. lisäksi täälläkin on useampia pitkään pokena työskenneiltä joita ei voisi vähempää enää kiinnostaa vuodesta toiseen nämä samat humalaisten avautumiset "veljen kaverin isä on sun pomo ja saat potkut..". paskalla palkalla kovaa työtä. ei siihen kaikki pysty. sama asia poliisin työn kanssa.

kannattaa mennä itse kokeilemaan kauanko jaksat "vittuu tää on mun takkiii.. eiku.. no vähän samanlainen eti eti nyt.. vittuu.. tai saat potkut..." ;)

On sitä ihmisen pojalle keksitty huonompiakin duuneja, kuin pokena oleminen. Turhan hehkutuksen kyseisen alan puurtajista voi jättää sikseen, duuni ku duuni, hommat pitää hoitaa.
Omalle kohdalle ei ole sattunut yhtään negatiivista tilannetta järkkäreiden kanssa. Kaikki tuttavuudetkin on ihan aiheesta hoidettu juottolasta pihalle.
Tuntuu olevan vaan suomalaiselle miehelle ylitsepääsemätön rasti saada ohjeita omaan käyttäytymiseen tankkausasemilla. Jollei baareissa porukka inisisi portsareiden käytöksestä, armeijakin olisi kaikille mieluinen paikka. Suomalainen mieshän ei ohjeita kuuntele, saati tietä kysy :rolleyes: .

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom