Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos pakkiksella ahkeria perhokalastajia?
Itse olen taas vaihteeksi saanut tämän perhovillityksen päälle, ja on aina välipäivinä tullut käytyä perhoa ruoskimassa taimenille ja harreille, toissapäivänä sain nätin pienen tammukan, joka pääsi jatkamaan ötököiden syöntiä
Onkos pakkiksella ahkeria perhokalastajia?
Itse olen taas vaihteeksi saanut tämän perhovillityksen päälle, ja on aina välipäivinä tullut käytyä perhoa ruoskimassa taimenille ja harreille, toissapäivänä sain nätin pienen tammukan, joka pääsi jatkamaan ötököiden syöntiä
Veneilemään pitäisi päästä, kuhan kutukin alkaa olla lopuillaan ja nyt niitä alkaisi tulla, josko huomenna kävisi kuiduttamassa veneen kuntoon ja laittaisi tutkan sun muut paikoilleen, jos viikonloppuna pääsisi kuhastelemaan
Harmi kun Rapala ei valmista enää Fat Rappeja, niistä etenkin oranssivärinen oli ihan killeri kalalle kuin kalalle.
Aamupäivällä olin. Kyllä niitä syvemmältä saa aamupäivällä ja iltapäivällä ainakin uistelukokemusten perusteella Riippuu aina vähän järvestä, että mitä kalaa noi petokalat pääasiassa syö ja miten ne pikkukalat sitte käyttäytyy.