Klassisen tyhmät ihmiset

"Mental retarded people as child may not be referred as retards as adults. The may just be called slow." -En.Wikipedia tai jotain

Eipä noissa varmaan muusta ole kyse tai sitten on random -tapauksia.

Ei noita jaksa päivää enempää muistellakaan eli ei lisättävää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erään tuntemani henkilön piti kirjoittaa englannin aine aiheesta: Alcohol is bad, mutta kirjoittikin: Alcohol is dad.

Edit: Itse joskus pikkuskidinä olin kuullut maineikkaasta AC Milan jalkapallojoukkueesta, siis kuullut vain, joten kirjoitin punaiseen lippikseeni:
AA CEE MiLAN.

Pakko kertoo tänne eräästä mukavasta, tosin "hieman" höpsöstä naisihmisestä. Kyseessä on blondi joka vastas peruskoulussa terveystiedon kokeessa kysymykseen "Miksi kondoomit ovat hyviä ehkäisyvälineitä?", seuraavanlaisesti: "Koska niitä saa monen värisinä ja makuisina".

Just sellanen tyypillinen blondi, joka ei edes tajua jos sille nauretaan:D Pitäs muistaa muitakin sen hyviä "heittoja"
:rolleyes:

e. Nyt tuli mieleen eräs vanhempi, arvokas venäläisnainen autokoulusta, joka kysy että hajooko apsit jos niillä jarruttaa? Puhetta tais olla auton hallinlaitteista. Pääsi spontaani hymähdys aika monelta.

Arvioin kerran erään tornin olevan vähintään 250 metriä, kun se oli 55m.
Kai tää oli vielä Suomessa? :D

Mietin eräänä päivänä porukassa ääneen, miten parkkikiekko näkyy lumisen tuulilasin alta. En usko, että pisteeni nousivat.
Oon itekin miettiny tota, tosin lähinnä sitä et jaksaako Pirkot pyyhkiä kaikki lasit tai jopa alkaa hinkkaan raapalla.

Oon hesellä töissä ja välillä sinne kyllä tulee nii pöljiä asiakkaita. :D

Esim.

Hoidin autokaistaa ja tolpalle tulee joku ukko joka sanoo että laita ne ruoat sitte niihin paperipusseihin sanoin että joo niin tehdään normaalistikkin. (eiku annetaa vaa hamppari kätteen ilima mittää) "siinä juoma, siinä hamppari ja tuosa ranskikset noi pyssyykö kädesä" :DD no sitte ko pääsi siihen kassalle niin sanoo ""Nämä tulee sitten mukaan" vähäaikaa katoin sitä ja kun keittiöstä alko kuulua naurua niin melkein repesin itsekkin.
Ja näitähän sattuu.

Pakko kertoo tänne eräästä mukavasta, tosin "hieman" höpsöstä naisihmisestä. Kyseessä on blondi joka vastas peruskoulussa terveystiedon kokeessa kysymykseen "Miksi kondoomit ovat hyviä ehkäisyvälineitä?", seuraavanlaisesti: "Koska niitä saa monen värisinä ja makuisina".

Just sellanen tyypillinen blondi, joka ei edes tajua jos sille nauretaan:D Pitäs muistaa muitakin sen hyviä "heittoja"

Nuo on kyllä mahtavia. Omaankin kaveripiiriin kuuluu pari tuollaista. Taitaa Pakkikseltakin löytyä muutama tuollaista :haart:

Vanha koulukaveri harmitteli loskaisella moottoritiellä kun joutu koko ajan käyttämään tuulilasinpyyhkijöitä koska edellä ajava auto ajoi liian lähellä.

Tulipa tällainen juttu mieleen ala-asteelta.

Oltiin varmaan siinä viidennellä tai kuudennella luokalla ja saatiin luokan poikien kanssa hauska idea siirtää kelloa pari tuntia eteenpäin. Yksi poika, jota kutsuttakoon Ossiksi, otti homman hoitaakseen.
Opettaja luonnollisesti huomasi jekun ja alkoi tivata syyllistä. Kukaan ei tunnustanut, joten opettaja käski kaikkia kirjoittamaan syyllisen nimen paperinpalalle ja tuomaan hänelle. Kun kaikki paperinpalat oli sitten kerätty alkoi opettaja etsiä nimeä. Kaikissa luki "en tiedä" tai jotain vastaavaa paitsi yhdessä.
Muistan niin elävästi kun opettaja kysyi, että kukas tämä "Minä" on? Ossi sitten tunnustatui lapun kirjoittajaksi.
ei vittu,tipuin :lol2:

E:ai tää olikin kivikautinen...no hauska juttu anyways

Joskus skidinä meidän taloyhtiössä asui eräs kundi, jolla kyllä oli tuota patologisen valehtelijan vikaa... ...kerran hän tohkeissaan selosti pihan penskoille (oltiin ehkä jotain kymmenvuotiaita tjsp)... Sama kundi suunnitteli rakentavansa omaan huoneeseensa kauhukabinetin ja pyytävänsä sitten muutaman markan pääsymaksua.
Valehtelija != pedofiili.

Joo onhan näitä, tulee välillä jopa ihan fiksuilta kavereilta...

Ajettiin duunikaverin kanssa autolla duunista ja edessä oleva rekka sitte hidasti vauhtia merkittävästä, sanoin sitten että älä aja noin lähellä jos se laittaa liinat kiinni ni et ehi reagoimaan siihen... pieni hiljasuus... miten niin kysyi kaveri... yritin selittää reaktioajoista jotain mutta hän ajatteli että kun hänen jalka oli jo jarrupolkimella ja jarrutti kevyesti niin reaktioaika on 0 jos pitää jarruttaa vaikka äkisti... Siinä meni nopeasti vartti yrittäen selittää asiaa...

Oon hesellä töissä ja välillä olen nii pöljä, etten koskaan pääse sieltä pois. :D

Esim.

Hoidin autokaistaa ja tolpalle tulee joku ukko joka sanoo että laita ne ruoat sitte niihin paperipusseihin sanoin että joo niin tehdään normaalistikkin. (eiku annetaa vaa hamppari kätteen ilima mittää) "siinä juoma, siinä hamppari ja tuosa ranskikset noi pyssyykö kädesä" :DD no sitte ko pääsi siihen kassalle niin sanoo ""Nämä tulee sitten mukaan" vähäaikaa katoin sitä ja kun keittiöstä alko kuulua naurua niin melkein repesin itsekkin.
Ja näitähän sattuu.
Joku on heittänyt läppää ja sinä et ole tajunnut.

Oli kyllä ihan tosissaan.. Eiköhän tuossa jo läpän tajua. Vanhempi mies ja aivan tosissaan sen sanoi, piti kyllä itekki aluksi miettiä että onkoha tuo läppä ku eikai kukkaa tommosta. :) Mutta ei se läppä ollu. Iha vakavissaan oli. Grilleillähän on se periaate että kysytään että "pakettiin vai syötkö heti" Ja täällä pikku paikkakunnalla tää hese on ensimmäinen pikaruokala joten porukka ei oikee vielä tiiä. :D

yläasteella tapahtunutta:

opettaja: intiaanit vaelsivat etelä-amerikasta pohjois-amerikkaan 300 vuotta (en tietenkään muista kuinka monta vuotta ne oikeesti kävelivät)
eräs tyttö sitten viittasi ja kysyi täysi tosissaan: kuinka ne pystyivät elämään niin kauan?

autokouluopettaja kertoi tytöstä joka oli ajanut turhan pienellä vaihteella, kun sitten tämä opettaja oli ehdottanut vaihtamista kolmoselle neiti oli vaihtanut radiokanavaa

Kirjastossa kunnan työmies vaihtaa henkilönostimella lamppua ja lamppu lipsahtaa työmieheltä ja räjähtää tuhannen pillun päreeks lattialle. Työmies kattoo alaspäin ja kysyy alhaalla seisoskelevalta herralta, että näkyykö sitä lamppua sielä alhaalla. Mies vastaa "eikun lasinsirpaleita vaan". Työmies miettii hetken ja tokasee.. "eiku lamppua.".

Töissä vähän vanhempi mies kysyi että mitä eroa on pitsalla ja pastalla. Seisoin siinä vähän aikaa suu auki, kunnes annoin ihan yhtä jäätävän typerän vastauksen: "Pitsa on sellanen litteä, missä on täytteitä päällä. Ja pasta... noh, pasta keitetään keittiössä." :jahas:

Tästä olen saanut ihan helvetisti kuittia etenkin miespuolisilta tutuilta:
Lämmitin tossa taannoin autoa. Äiti oli sanonut että auto pitää laittaa käyntiin ja lämppärit täysille hetkeksi aikaa. Noh, minä sitten reippaana tyttönä menin tekemään niin ja palasin takas sisälle suihkuun ja kahville. Vähän ajan päästä katsoin ikkunasta että hetkinen, auto on ihan pimeänä. Menin katsomaan ja akkuhan sieltä oli loppu. Syykin selvisi: olin laittanut pelkät virrat päälle ja siellä se oli sit kuluttanut akkua ja lämppärit olivat puhaltaneet kylmää ilmaa ihan täysillä. Samalla kertaa opin, mikä merkitys vapaalla vaihteella on :D

Mä annan usein itsestäni ihan älyttömän tyhmän ja yksinkertaisen kuvan, koska en oikeastaan ajattele mitä sanon. Ihmiset ovat yleensä tosi yllättyneitä kun saavat tietää esim. mun koulumenestyksestä tai oppivat tuntemaan mut paremmin, koska en mä nyt oikeasti ole niin typerä kuin miltä vaikutan :D

Lukion toinen luokka, äidinkielen tunti: ''Siis mikä on sarkasmi?'' painottaen viimeistä sanaa kuin olisi puhunut hepreaa. Opettajalla repesi hermot, muilla pokka. Voi, kun muistaisi mitä muuta kuolematonta tämä tyttö on laukonut. Onneksi kohta alkaa taas koulut.

Mutta jotta että en jättäisi itsestäni ylimielisen intellektuellin kuvaa, pitänee myöntää jäädyttäneeni kaiken ympärillä olevan useampaankin otteeseen. Koulun (täydessä) ruokapöydässä tapahtunutta:

Tyttö(joka istuu vieressä): ''Mä sain just viestin et mun kaveri on murtanut molemmat nilkkansa''
Minä: ''Joutuuks se nyt seistä käsillään vai?''
Muut: ''Dude'' ja ''Wut'', sekä '':eek:''

Oli kyllä hervoton huuli.

autokouluopettaja kertoi tytöstä joka oli ajanut turhan pienellä vaihteella, kun sitten tämä opettaja oli ehdottanut vaihtamista kolmoselle neiti oli vaihtanut radiokanavaa

Meikäläisen autokoulunopettaja kerto kanssa yhdestä tytöstä. Tyttö ei oikein muistanut laittaa vilkkua päälle kääntyessään ja opettaja sitten seuraavassa risteyksessä sanoi, että "vilkuta" ja tyttö kysyi sitten: "kenelle?" :lol2:

...Äiti oli sanonut että auto pitää laittaa käyntiin ja lämppärit täysille hetkeksi aikaa. Noh, minä sitten reippaana tyttönä menin tekemään niin ja palasin takas sisälle suihkuun ja kahville...

Siis alkuperänen idea oli jättää auto käymään tyhjäkäyntiä ja lähtee sitten suihkuun ja kahville? Eli siis auto olis käyny vähintään puol tuntia(naiset on hitaita suihkussakävijöitä) siinä pihassa tyhjäkäyntiä? :wtf:

^^ Noin mä olin sen ymmärtänyt. Tarkoitti kyllä ilmeisesti ihan vaan hetkeä, minkä mä muutin puoleksi tunniksi.

Hyvä naurut sain tään ketjun myötä, mut kyl mun täytyy sanoa, että itellänikin on niin noloja yleistietämyksen aukkoja, että tietyissä tilanteissa en avaa suutani ollenkaan, jotta en paljastaisi tietämättömyyttäni. Uskonto, maantieto, biologia sekä joukkuelajit on sellasia et olen aivan totaalisen hipihiljaa, jos niistä keskustellaan, koska en kerran tiedä. Mulla oli peruskoulussa ja lukiossa aina muuta tekemistä noiden oppiaineiden kohdalla eikä penkkiurheilukaan oo koskaan kiinnostanu. Et joo, aika lähtemättömän vaikutuksen voisin tehdä jossain Trivial Pursuit-tyyppisissä peleissäkin maantietoa koskevien kysymysten kohdalla... Onneks on google ja matkailu avartaa mut noin niinkun muuten. Listalle vois lisätä myös automerkit ja auton konepellin alta löytyvät asiat...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom