Klassisen tyhmät ihmiset

Eli siis auto olis käyny vähintään puol tuntia(naiset on hitaita suihkussakävijöitä) siinä pihassa tyhjäkäyntiä? :wtf:

Jos kyseessä on kerrostalo tjsp. niin tuskin se auto kauaa pihalla käy. Kyllä sen joku siitä kääntää. Hankala tosin selittää vakuutusfirmalle. Kannattaa ainakin pyyhe ottaa päästä ennen sitä.

Tuli kerran töissä puhetta jostain pingviineistä ja niiden kalan syönnistä. Meikä sitten ajatteli ääneen että eikö ne olekaan kasvissyöjiä. Tuli hiljaista. Joku sitten kysyi että ruohoako ne mun mielestä syö. Etelämantereella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kyseessä on kerrostalo tjsp. niin tuskin se auto kauaa pihalla käy. Kyllä sen joku siitä kääntää. Hankala tosin selittää vakuutusfirmalle. Kannattaa ainakin pyyhe ottaa päästä ennen sitä.

:D Laitoin ovet lukkoon sentään (kaks avainta).

Tästä olen saanut ihan helvetisti kuittia etenkin miespuolisilta tutuilta:
Lämmitin tossa taannoin autoa. Äiti oli sanonut että auto pitää laittaa käyntiin ja lämppärit täysille hetkeksi aikaa. Noh, minä sitten reippaana tyttönä menin tekemään niin ja palasin takas sisälle suihkuun ja kahville. Vähän ajan päästä katsoin ikkunasta että hetkinen, auto on ihan pimeänä. Menin katsomaan ja akkuhan sieltä oli loppu. Syykin selvisi: olin laittanut pelkät virrat päälle ja siellä se oli sit kuluttanut akkua ja lämppärit olivat puhaltaneet kylmää ilmaa ihan täysillä. Samalla kertaa opin, mikä merkitys vapaalla vaihteella on :D

Mikä hyöty varsinkaan kovemmilla pakkasilla lyödä auto käyntiin ja lämmitys täysille? Tuloksena on että se auto ei lämpene vähään aikaan kun puhallin vie sen vähäisenkin lämmön puhaltaessa kaikkea muuta kuin kuumaa ilmaa. Helpommin homman hoitaa että auto käyntiin ja puhaltimet kiiinni, siinä samalla vaikka pyyhkii lumia pois tms (~5min). Sen jälkeen puhaltimet täysille ja saadaan jo lämmintäkin ilmaa aikaan, kun ei ole turhaan puhalleltu sitä kylmää ilmaa sisälle vaan on annettu moottorin lämmitä ensin.

Hyvä naurut sain tään ketjun myötä, mut kyl mun täytyy sanoa, että itellänikin on niin noloja yleistietämyksen aukkoja, että tietyissä tilanteissa en avaa suutani ollenkaan, jotta en paljastaisi tietämättömyyttäni. Uskonto, maantieto, biologia sekä joukkuelajit on sellasia et olen aivan totaalisen hipihiljaa, jos niistä keskustellaan, koska en kerran tiedä. Mulla oli peruskoulussa ja lukiossa aina muuta tekemistä noiden oppiaineiden kohdalla eikä penkkiurheilukaan oo koskaan kiinnostanu. Et joo, aika lähtemättömän vaikutuksen voisin tehdä jossain Trivial Pursuit-tyyppisissä peleissäkin maantietoa koskevien kysymysten kohdalla... Onneks on google ja matkailu avartaa mut noin niinkun muuten. Listalle vois lisätä myös automerkit ja auton konepellin alta löytyvät asiat...

Sama homma. Nekin vähät tiedot mitä on joskus päähän sattunut jäämään, on hävinneet sieltä käyttämättömyyden takia.

Huomasin että joku oli liittynyt facebookissa ryhmään "Murhat ja laittomat aseet kiellettävä lailla". Ajattelin aluks, että wtf? Kunnes tajusin...

siis sä jätit auton vaihdepäällä käyntiin ja hyppäsit autosta ulos, samalla auto tietenki sammui kytkimen noustessa ja painelit suihkuun? vai miten onnistuit kääntämään vain virrat päälle luulemalla että auto on käynnissä?.. Aika hauska juttu kyllä kaikenkaikkiaan :D

:nolo: No siis mä päättelin auton olevan tarvittavan paljon päällä kun virrat olivat päällä ja radiokin toimi. En myöskään tiennyt, mikä funktio vapaalla vaihteella on. Nyt olen onneksi hiukan viisaampi :D

Itse aikoinaan tunsin typerän tytön jota sitten hauskuutin (pöksyihin pääsy toiveena, tietty). Näytin sellaista typerää piirroskuvaa pehmotiikeristä joka oli jossain seinällä ja heitin siitä jotain ompa hurjan näköinen tiikeri. Tyttö alkoi tuijottaa sitä ja perustelemaan mulle naama vakavana syitä mistä näkee että kuva ei ole oikeasta tiikeristä.

Joku viikko ton tapauksen jälkeen hän kysyi multa uskonko jumalattariin. Olin vähän että öö... Hän sanoi uskovansa ja kuulemma Selin Dione oli yksi jumalatar, kuulee lauluäänestä. Silloin tajusin jättää tytön, pitäköön piparinsa...

Kaksi klassista ja vitun tyhmää kysymystä. Eli joka pirun päivä tulee firmassa(kaupallinen ala) joko aamulla tai illalla kysymys että onko tämä liike auki? Eli vaikka ovessa on aukiolo ajat ja asiakas pääsee sisään niin silti viellä pitää kysyä että ollaanko auki? Siis mitä vittua? Onko jossakin olemassa kauppoja joissa ovet ovat auki vaikka liike ei olisikaan? Voiko vittu olla tyhmempää kysymystä jos on kävellyt liikkeeseen sisälle,firmassa ovet auki,pihalla ja sisällä valot päällä ja sitten viellä henkilökuntaa siellä tiskin takana niin kysytään että oletteko auki?

Ja sama homma kun joku soittaa puhelimella ja kysyy että oletteko auki? Onko jossakin joku firma jossa puhelut menevät työntekijöille kotiin ja he vastailevat vapaa-ajalla puhelimeen? Vai olettaako joku että siellä firmassa asutaan?

Ja sama homma kun joku soittaa puhelimella ja kysyy että oletteko auki? Onko jossakin joku firma jossa puhelut menevät työntekijöille kotiin ja he vastailevat vapaa-ajalla puhelimeen? Vai olettaako joku että siellä firmassa asutaan?

Kyllä niitä joskus ohjaillaan ihan mihin sattuu. Soitin kerran paikalliseen rautakauppaan ja kysyin että onko jotain pilariharkkoa tjsp. Yhdistivät rakennustavarakaverille. Kysyin siltä että onko teillä niitä harkkoja. Juu on kai sanoi äijä. Kysyin että mitä ne maksaa. Se sanoi ettei nyt tarkkaan tiedä. Olin aivan wtf?! Eikö se voi sitä katsoa jostain. Ei kuulemma just nyt. No sanoin että prkl tulen hakemaan ne silti, että pistätkö valmiiksi sinne jonnekin. On kuulemma vähän paha kun on just ny lomalla Kuusamossa...Ihmetteli että mistä mä sain sen kännynumeron. No en tarttenut sellaista kun teidän keskus yhdistää siihen heti kun joku kysyy jotain varastosta :D

Tuli kerran töissä puhetta jostain pingviineistä ja niiden kalan syönnistä. Meikä sitten ajatteli ääneen että eikö ne olekaan kasvissyöjiä. Tuli hiljaista. Joku sitten kysyi että ruohoako ne mun mielestä syö. Etelämantereella.

Juurikin tätä tarkoitin. Toi ois voinu tulla mun suusta. Suu aukee aina välillä ajatuksen kulkua nopeammin. Onneks osaan nauraa itelleni...

Kaksi klassista ja vitun tyhmää kysymystä. Eli joka pirun päivä tulee firmassa(kaupallinen ala) joko aamulla tai illalla kysymys että onko tämä liike auki? Eli vaikka ovessa on aukiolo ajat ja asiakas pääsee sisään niin silti viellä pitää kysyä että ollaanko auki? Siis mitä vittua? Onko jossakin olemassa kauppoja joissa ovet ovat auki vaikka liike ei olisikaan? Voiko vittu olla tyhmempää kysymystä jos on kävellyt liikkeeseen sisälle,firmassa ovet auki,pihalla ja sisällä valot päällä ja sitten viellä henkilökuntaa siellä tiskin takana niin kysytään että oletteko auki?

Aika monissa firmoissa joku on paikalla vaikka liike olisikin jo mennyt kiinni ja vastata puhelimeen.

Mikä hyöty varsinkaan kovemmilla pakkasilla lyödä auto käyntiin ja lämmitys täysille? Tuloksena on että se auto ei lämpene vähään aikaan kun puhallin vie sen vähäisenkin lämmön puhaltaessa kaikkea muuta kuin kuumaa ilmaa. Helpommin homman hoitaa että auto käyntiin ja puhaltimet kiiinni, siinä samalla vaikka pyyhkii lumia pois tms (~5min). Sen jälkeen puhaltimet täysille ja saadaan jo lämmintäkin ilmaa aikaan, kun ei ole turhaan puhalleltu sitä kylmää ilmaa sisälle vaan on annettu moottorin lämmitä ensin.

Eipäs oo tullu ikinä ees ajateltua tämmöstä asiaa, aina vaan automaattisesti auto käyntiin, puhaltimet täysille ja sitten jotain ikkunan raappailua sun muuta. Oon varmaan klassisen tyhmä ihminen.

Mutta luuletko, että ihminen, joka kääntää autosta virrat päälle, laittaa ovet toisella avaimella lukkoon ja lähtee kahville, miettii tämmösiä...

Käyn eräässä ravitsemusliikkeessä aika usein lounaalla ja siinä on sitten kassalla sellainen rouvashenkilö duunissa, ettei tyhmyydellä ole rajaa. Aluksi rouva tuntui olevan jotenkin kömpelö mutta myöhemmin osoittaunut täysin dorkaksi. Oletetaan, että safka maksaa 8,00e, annan kassalle 6,40e arvoisen lounarin. Miten paljon täytyy maksaa väliä? Rouva ottaa laskimen ja naputtelee sillä erotuksen. Ekalla kerralla tämä meni sen piikkiin, että tämä tyyppi oli ihan uusi raflassa ja ehkei aeimmin ollut tekemisissä lounareiden kanssa , puhumattakaan laskutaidosta mutta kun tämä saatanan tantta otti sen laskimen käteen joka ikinen kerta neljän viikon ajan kun se oli siellä duunissa niin alkoi jo hämmästelemään. Luulisi muistavan sen saatanan erotuksen kun monta kymmentä ihmistä päivässä ojentaa lounarin ja safka on joka päivä saman verran. Mutta ei.

Aika monissa firmoissa joku on paikalla vaikka liike olisikin jo mennyt kiinni ja vastata puhelimeen.

Ihanko totta? Kun itse ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Annappa nyt esimerkki missä noin toimitaan?
Useimiten on käynnyt niin että jo 5-10min ennen sulkemista ei enää vastata sillä voi mennä ylitöis. Omalla allalla työaika loppuu siihen kun liike menee kinni ja sen jälkeen on aivan turhaa siellä poukkoilla. Ja toisaalta jos taas jollakin on työaikaa ennen aukioloja tai jälkeen niin luulen että ne on pyhitetty muun tekemiseen kuin tyhmiin kysymyksiin vastailuun.

Mutta luuletko, että ihminen, joka kääntää autosta virrat päälle, laittaa ovet toisella avaimella lukkoon ja lähtee kahville, miettii tämmösiä...

:lol2:

Tuli noista asiakkaiden typeristä kysymyksistä mieleen, että meilläkin aika usein jengi kysyy jotain "saaks täältä ruokaa?" tai "mahtuisko syömään?". Ei, meiltä ei saa ruokaa, koko ravintola on pelkkä kulissi. Jälkimmäinen kysymys on aiheellinen kiireessä, mutta yleensä se esitetään silloin kun ravintola on ihan tyhjillään :D

http://www.aasiakas.net löytyy ihan uskomattomia tarinoita asiakkaiden typeryydestä. Välillä ihmettelee, mistä noita ihmisiä oikein sikiää.

Tänään Kauppakeskus Ruoholahden parkkihallissa joku mies laittoi pysäköintikortin koneeseen kaikilla kolmella väärällä tavalla ennen kuin ymmärsi, että ehkä se menee samalla tavalla kuin pankkikortti automaattiin. :hyvä:

Ihanko totta? Kun itse ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Annappa nyt esimerkki missä noin toimitaan?
Useimiten on käynnyt niin että jo 5-10min ennen sulkemista ei enää vastata sillä voi mennä ylitöis. Omalla allalla työaika loppuu siihen kun liike menee kinni ja sen jälkeen on aivan turhaa siellä poukkoilla. Ja toisaalta jos taas jollakin on työaikaa ennen aukioloja tai jälkeen niin luulen että ne on pyhitetty muun tekemiseen kuin tyhmiin kysymyksiin vastailuun.

Pari kertaa tullut itse haettua auton osia vaikka liike ollut jo kiinni. eka soittanut ootteko vielä auki niin vastaus on ollut jos äkkiä tulet niin saat osat.
ja kyllähän monessa paikassa kassat lasketaan ja siivoillaan sulkemisajan jälkeen. jolloin varsinkin pienyritäjät yleensä vastaavat puhelimeen.

Yrittäjillä ei ole todellakaan varaa alkaa tiukkapipoksi, jos on myyjä paikalla niin totta kai palvellaan, vaikka liike olisi jo aukioloaikojen nimessä suljettu. Se on sitä asiakaspalvelua.

Tuli noista asiakkaiden typeristä kysymyksistä mieleen, että meilläkin aika usein jengi kysyy jotain "saaks täältä ruokaa?"

Kertoo ehkä jotain teidän putkasta? Mulle ainakin tulee välillä yllätyksenä että jostain räkälästä saa muutakin kuin euron kaljaa... :)

Tänään Kauppakeskus Ruoholahden parkkihallissa joku mies laittoi pysäköintikortin koneeseen kaikilla kolmella väärällä tavalla ennen kuin ymmärsi, että ehkä se menee samalla tavalla kuin pankkikortti automaattiin.

Eikö joka paikassa ne kortit käy miten päin tahansa? Ainakin mulla on toiminut vaikka miten päin tunkee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom