Deleted member 43587
Ei Ruoholahdessa.Eikö joka paikassa ne kortit käy miten päin tahansa? Ainakin mulla on toiminut vaikka miten päin tunkee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Ruoholahdessa.Eikö joka paikassa ne kortit käy miten päin tahansa? Ainakin mulla on toiminut vaikka miten päin tunkee...
Kertoo ehkä jotain teidän putkasta? Mulle ainakin tulee välillä yllätyksenä että jostain räkälästä saa muutakin kuin euron kaljaa...
Kyseessä on ihan kunnon a la carte-ravintola. Asiakkaat vaan tykkäävät kysyä typeriä ja itsestäänselviä asioita.
Ai teil on oikeen ruokalista siellä. Olen vaikuttunut.
Sori, en tajunnut? On joo ruokalista.
Etpä tietenkään. ;)
a la carte = ruokalistan/menun mukaan.
-Kotiseudulla kuulin miehestä, joka oli vahingossa ostanut vanhan autonsa takaisin autoliikkeestä. Ainoastaan väri oli vaihtunut. Oli sitten jollekin kehunut mm. sitä miten hyvältä ratti tuntuu käteen "uudessa" autossa.
Läppä menee ilmeisesti vieläkin ohi...Kyllä mä nyt ton tiesin ja mun pointtina olikin, että en ole missään pikkukuppilassa tai baarissa töissä ja just ton takia pitäisi olla itsestäänselvää että meiltä saa kyllä ruokaa :D Paljon muuta ei sitten saakaan.
Läppä menee ilmeisesti vieläkin ohi...
:lol2:
Tuli noista asiakkaiden typeristä kysymyksistä mieleen, että meilläkin aika usein jengi kysyy jotain "saaks täältä ruokaa?" tai "mahtuisko syömään?". Ei, meiltä ei saa ruokaa, koko ravintola on pelkkä kulissi. Jälkimmäinen kysymys on aiheellinen kiireessä, mutta yleensä se esitetään silloin kun ravintola on ihan tyhjillään :D
wnha, anteeksi että vedän nyt herneen nenuun. MUTTA jos Alyssa haluaa kertoa asiakkaan pöljyyksistä oli se sitten vitsi tai ei, niin mitä helvettiä se sinulle kuuluu?? Ärsyttää eniten tällä palstalla tollaset
jotka jatkuvasti nipottaa IHAN kaikesta ja jatkuvasti puuttuu muiden sanomisiin ja vittuilee.
Empä oikee usko että tää threadi menee kauheesti pilalle jos tähän muutama asiakkaan ns. "vitsi" tulee mukaan, enemmän se menee pilalle tommosista ääliömäisistä välikommenteista.
-Kotiseudulla kuulin miehestä, joka oli vahingossa ostanut vanhan autonsa takaisin autoliikkeestä. Ainoastaan väri oli vaihtunut. Oli sitten jollekin kehunut mm. sitä miten hyvältä ratti tuntuu käteen "uudessa" autossa.