Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kohtis sanoi:No voiha venäjä. Tätähän vois melkeen verrata siihen, jos 14-vuotiaalle pojalle joku tyrkyttäs roinaa tjsp. Eli pointti oli se, että moni 15-vuotias on MIELESTÄÄN varsin aikuismainen/järkevä, mutta tosiassa totuus voi olla jotain aivan muuta.
Siistii hei! Nyt tämä keskustelu kääntyy roipetteluun. Pian keskustelu ajautuu siihen että kuinka paljon penkkipaidasta on todellisuudessa apua. :Dkohtis sanoi:No voiha venäjä. Tätähän vois melkeen verrata siihen, jos 14-vuotiaalle pojalle joku tyrkyttäs roinaa tjsp. Eli pointti oli se, että moni 15-vuotias on MIELESTÄÄN varsin aikuismainen/järkevä, mutta tosiassa totuus voi olla jotain aivan muuta.
edit: ja tätä varten on lait olemassa.
Dragon sanoi:Väittäisin ihan omasta kokemuksesta, että tytön iän päätteleminen voi olla todella hankalaa, mutta hankaluuksilta välttyy kun kysyy.
macg sanoi:Älä nyt vertaa tyttöjä ja poikia. Yleensä 15v poika vastaa 10-12v tyttöä henkisesti ja 17v poika vastaa 12-14v tyttöä henkisesti.
paksi sanoi:Jos et huomannut, niin kyseinen viesti oli sarkasmia. Jos olet seurannut palstaa, niin vastaavissa viestiketjuissa ollaan useinkin oltu viemässä epäiltyä heti saunan taakse jo pelkän iltalehden uutisoinnin takia. Tästä oli kyse.
Jos taas viittasit viestilläsi käyttämääni pedofiili-sanan monikkomuotoon, niin käytin monikkoa juuri siitä syystä, että pedofiilit pitäisi yleisesti viedä juuri sinne kuuluisan saunan taakse.
Jos taas kyse oli jostain muusta, niin sitten en ymmärtänyt :D
Tuossa muuten erinomainen testi. Sieltä vasemmasta laidasta klikkailee niitä tänään 16v. täyttäviä. Ennenkuin kuskaatte Timpen saunan taakse niin kokeilkaa!Waltteri sanoi:Kokeilimpa Irc gallerian avulla huvikseni että miten vaikeaa on erottaa alta 16 vuotiaaita tyttöjä yli 16 vuotiaista... Ja paikoittain aika hankalaa, linnaan joutaisin :(
Miten nuorena miten vanhalta sait, ja onko oikeusjuttuja tulossa?Hippa sanoi:Minun ja kavereitteni suurta huvia oli myös valehdella ikä
macg sanoi:Älä nyt vertaa tyttöjä ja poikia. Yleensä 15v poika vastaa 10-12v tyttöä henkisesti ja 17v poika vastaa 12-14v tyttöä henkisesti.
sss sanoi:Asia voidaan kääntää myös niin päin että kuinka tuomittavaa on kaydä puttaamassa 18-vuotiasta naista joka näyttää 13 vuotiaalle?
screwdriver sanoi:Haist nyt jo
Ainakin aika monella 15-vuotialla pojalla jo pyörii pipari mielessä. Ainakin silloin kun itse oli vielä noin nuori.
Inttin käyntihän ei tunnetusti vaadi järkeä mutta itse olin käynyt suurimman osan intistä jo 17 vuotiaana.
Mitä sitten tarkoittaakaan tuo mystinen henkinen puoli :D
teemupii sanoi:Miten nuorena miten vanhalta sait, ja onko oikeusjuttuja tulossa?
macg sanoi:Höpön höpö! Lukeeko tyttöjen otsassa 15, 16, tai 18vee. Ei taida lukea. Jotkut näyttävät nuoremmilta ja jotkut vanhemmilta. Ja meikeillä & pukeutumisella saa ihmeitä aikaan.
Dragon sanoi:Olisi kyllä kiva nähdä nuo tyttöjen kuvat ja tietää heidän pituutensa ja onkohan tuolla taustalla jotain muutakin.
Samassa tanssipaikassa, kun kävi aikoinaan tyttö, jota joka jätkä koitti mutta ei hirveän hyvällä menestyksellä. Kunnes sitten selvisi, että tämä täysin aikuisen 20v. naisen näköinen tyttö olikin 13v. Väittäisin ihan omasta kokemuksesta, että tytön iän päätteleminen voi olla todella hankalaa, mutta hankaluuksilta välttyy kun kysyy.
macg sanoi:Haloo? kuka on väittänyt ettei pipari voi olla mielessä vaikka ala-asteella niinkuin mulla oli. ja tuo intin käynti ei paljon järkeä vaadi. parempi kuin jättää aivot narikkaan kun menee inttiin.