Kiss FM:n Timpe syytettynä lapsen hyväksikäytöstä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
8-vuotias on täysin lapsi

-8-vuotias ei halua seksiä
-8-vuotiasta ei voi luulla 16-vuotiaaksi edes vahingossa
-8-vuotias ei välttämättä osaa tehdä hyväksikäytölle mitään, hän ei välttämättä edes tiedä sen olevan väärin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voiha venäjä. Tätähän vois melkeen verrata siihen, jos 14-vuotiaalle pojalle joku tyrkyttäs roinaa tjsp. Eli pointti oli se, että moni 15-vuotias on MIELESTÄÄN varsin aikuismainen/järkevä, mutta tosiassa totuus voi olla jotain aivan muuta.

edit: ja tätä varten on lait olemassa.

Olisi kyllä kiva nähdä nuo tyttöjen kuvat ja tietää heidän pituutensa ja onkohan tuolla taustalla jotain muutakin.

Samassa tanssipaikassa, kun kävi aikoinaan tyttö, jota joka jätkä koitti mutta ei hirveän hyvällä menestyksellä. Kunnes sitten selvisi, että tämä täysin aikuisen 20v. naisen näköinen tyttö olikin 13v. Väittäisin ihan omasta kokemuksesta, että tytön iän päätteleminen voi olla todella hankalaa, mutta hankaluuksilta välttyy kun kysyy.

Paras tapa välttyä hankaluuksilta on täydellinen pidättäytyminen esiaviollisesta seksistä.

kohtis sanoi:
No voiha venäjä. Tätähän vois melkeen verrata siihen, jos 14-vuotiaalle pojalle joku tyrkyttäs roinaa tjsp. Eli pointti oli se, että moni 15-vuotias on MIELESTÄÄN varsin aikuismainen/järkevä, mutta tosiassa totuus voi olla jotain aivan muuta.

Älä nyt vertaa tyttöjä ja poikia. Yleensä 15v poika vastaa 10-12v tyttöä henkisesti ja 17v poika vastaa 12-14v tyttöä henkisesti.

kohtis sanoi:

edit: ja tätä varten on lait olemassa.
Siistii hei! Nyt tämä keskustelu kääntyy roipetteluun. Pian keskustelu ajautuu siihen että kuinka paljon penkkipaidasta on todellisuudessa apua. :D

Dragon sanoi:
Väittäisin ihan omasta kokemuksesta, että tytön iän päätteleminen voi olla todella hankalaa, mutta hankaluuksilta välttyy kun kysyy.

Minun ja kavereitteni suurta huvia oli myös valehdella ikä :)

macg sanoi:
Älä nyt vertaa tyttöjä ja poikia. Yleensä 15v poika vastaa 10-12v tyttöä henkisesti ja 17v poika vastaa 12-14v tyttöä henkisesti.

Haist nyt jo :kakka: ;)
Ainakin aika monella 15-vuotialla pojalla jo pyörii pipari mielessä. Ainakin silloin kun itse oli vielä noin nuori.
Minkäs teet kun kivekset alkaa yhtäkkiä takoa testosteronia.
En tiedä kuinka monella 10-12 tytöllä sitten on jo seksifantasioita, tuskin kellään vielä.

Ja intin käyntihän ei tunnetusti vaadi järkeä mutta itse olin käynyt suurimman osan intistä jo 17 vuotiaana.

Mitä sitten tarkoittaakaan tuo mystinen henkinen puoli :D

paksi sanoi:
Jos et huomannut, niin kyseinen viesti oli sarkasmia. Jos olet seurannut palstaa, niin vastaavissa viestiketjuissa ollaan useinkin oltu viemässä epäiltyä heti saunan taakse jo pelkän iltalehden uutisoinnin takia. Tästä oli kyse.

Jos taas viittasit viestilläsi käyttämääni pedofiili-sanan monikkomuotoon, niin käytin monikkoa juuri siitä syystä, että pedofiilit pitäisi yleisesti viedä juuri sinne kuuluisan saunan taakse.

Jos taas kyse oli jostain muusta, niin sitten en ymmärtänyt :D

Ok, viestistäsi ei sarkasmi "loistanut"...

Juu pedofiilit saunan taakse, olen samaa mieltä.

Mutta näen pedofiilin eri silmin, kehittyneestä 15 vuotiaasta saadaan meikeillä ja kunnon kledjuilla parikymppisen näköinen. Joten jos mies käy tuikkaamassa täysi-ikäisen näköistä naista niin mielestäni pedofiili sana on turhan vahva. Alaikäiseen sekaantuja voisi olla parempi tms.

Asia voidaan kääntää myös niin päin että kuinka tuomittavaa on kaydä puttaamassa 18-vuotiasta naista joka näyttää 13 vuotiaalle?

Pedofiileiksi luokittelen ihmiset jotka sekaantuvat lapsiin, eli ihmisiin joille ei ole vielä murrosikä tullut. Näille ei ole kuin yksi paikka ja se on konnansuo. :curs:

Joku sanoi kirjoituksessaan kastroinnista, en usko ratkaisun olevan hyvä. Munaton mies vankilassa----->katkeroituminen, mielenterveysongelmien lisääntyminen------>vapauduttuaan todellinen kävelevä aikapommi.

Waltteri sanoi:
Kokeilimpa Irc gallerian avulla huvikseni että miten vaikeaa on erottaa alta 16 vuotiaaita tyttöjä yli 16 vuotiaista... Ja paikoittain aika hankalaa, linnaan joutaisin :(
Tuossa muuten erinomainen testi. Sieltä vasemmasta laidasta klikkailee niitä tänään 16v. täyttäviä. Ennenkuin kuskaatte Timpen saunan taakse niin kokeilkaa!
:eek:

macg sanoi:

Juu, onneksi erot tasoittuu nopeasti ja 25v mies vastaakin monesti jo n. 35v naista... ;)

sss sanoi:
Asia voidaan kääntää myös niin päin että kuinka tuomittavaa on kaydä puttaamassa 18-vuotiasta naista joka näyttää 13 vuotiaalle?

Tästä tulee mieleen eräs mielenkiintoinen tapaus.

Olimme siskoni kanssa laivalla joitakin vuosia sitten. Molemmat täysi-ikäisiä. Minä 20 ja sisko 18.

Siellä tuli sitten joukko miehiä iskemään meitä ihan kympillä ja tarjosivat juomaa jne.. He kertoivat olevansa pikkuisen päälle parikymppisiä.

Jossain vaiheessa tuli puhetta meidän iästä ja he eivät uskoneet meitä täysi-ikäisiksi, vaan 15-16-vuotiaiksi. Uskoivat vasta, kun näytettiin paperit. Sitten selvisi, että he olivatkin kolmenkympin tienoolla.

Nämä kolmekymppiset siis etsivät ihan tietoisesti itseään puolta nuorempia tyttöjä. Vasta jälkikäteen tajusin kuinka likainen juttu se loppujen lopuksi oli. Meidän iltaan ei sekstailut kuuluneet, mutta joku toinen oikeasti 15-16-vee tyttö olisi ehkä lähtenytkin parikymppisen kundin matkaan.

screwdriver sanoi:
Haist nyt jo :kakka:
Ainakin aika monella 15-vuotialla pojalla jo pyörii pipari mielessä. Ainakin silloin kun itse oli vielä noin nuori.
Inttin käyntihän ei tunnetusti vaadi järkeä mutta itse olin käynyt suurimman osan intistä jo 17 vuotiaana.

Mitä sitten tarkoittaakaan tuo mystinen henkinen puoli :D

Haloo? kuka on väittänyt ettei pipari voi olla mielessä vaikka ala-asteella niinkuin mulla oli. ja tuo intin käynti ei paljon järkeä vaadi. parempi kuin jättää aivot narikkaan kun menee inttiin.

teemupii sanoi:
Miten nuorena miten vanhalta sait, ja onko oikeusjuttuja tulossa?

Minä ainakin olin 14-vuotiaana melkein aikuinen enkä mikään lapsi ;)

macg sanoi:
Höpön höpö! Lukeeko tyttöjen otsassa 15, 16, tai 18vee. Ei taida lukea. Jotkut näyttävät nuoremmilta ja jotkut vanhemmilta. Ja meikeillä & pukeutumisella saa ihmeitä aikaan.

Totta! Tähän on pakko heittää hieman friikki esimerkki kuvan muodossa.
Tyypillinen 13v tyttölapsi:
http://www.sunpoint.net/~freecelebs/jasmin05.jpg
Tyypillinen 16v. tyttölapsi:
http://kuvat.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/17877-u5782.jpg
Tyypillinen 18v tyttölapsi:
http://www.sunpoint.net/~freecelebs/jasmin2.jpg
Muita kuvia löytyy pilvin pimein, mutta iästä ei ole täyttä varmuutta eli vanhat Seiskat esiin.
Jasminhan yhdistettiin jo nuorempana moneen julkkishenkilöön esim Jari Kurriin 17v. Ikäisenä.:
http://kuvat.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/18793-u7797.jpg
Tuolloinhan Jasmin tilitteli vielä lehdille, että miehet pelkäävät minua ikäni vuoksi.. jne

Dragon sanoi:
Olisi kyllä kiva nähdä nuo tyttöjen kuvat ja tietää heidän pituutensa ja onkohan tuolla taustalla jotain muutakin.

Samassa tanssipaikassa, kun kävi aikoinaan tyttö, jota joka jätkä koitti mutta ei hirveän hyvällä menestyksellä. Kunnes sitten selvisi, että tämä täysin aikuisen 20v. naisen näköinen tyttö olikin 13v. Väittäisin ihan omasta kokemuksesta, että tytön iän päätteleminen voi olla todella hankalaa, mutta hankaluuksilta välttyy kun kysyy.

Tulipa tästä mieleen parin vuoden takainen laivareissu. kaveri yritti ja yritti koko illan pitkää todella näyttävän näköistä vosua, veikattiin iäksi päälle 20 kun nähtiin se laivan seisovassa pöydässä äitinsä kanssa(olis pitänyt hälytyskellojen soida :lol2: ) no loppuyöstä kaverilla meni sitten hermot ja se kysyä täräytti suoraan että "miksi se tussun antaminen voi olla niin vaikeaa". Paljastu että se mimmi oli 16-vuotias!!! :hyper: :lol2: ei ihmekään että vähän ujosteli.

Aikuinen mies, 2x(!)alaikäisen kanssa. Tunnustaa molemmat. Aika selvä tapaus mun näkökulmasta.

Kaveri oli 26v. Tuossa iässä pitää olla järkeä kysyä onko toinen mahdollisesti alaikäinen. 15v! Herätkää nyt! Ei siis kyseessä 18v. teiniviiksi Corollan kanssa "noin samanikäisten kanssa".

Ei voi panettaa noin pahasti, jos on oma vaimo kotona.

macg sanoi:
Haloo? kuka on väittänyt ettei pipari voi olla mielessä vaikka ala-asteella niinkuin mulla oli. ja tuo intin käynti ei paljon järkeä vaadi. parempi kuin jättää aivot narikkaan kun menee inttiin.

Lähinnä mietin että mitä se tarkoittaa kun vastaa henkisesti jotain tiettyä ikää.. :jahas:
Ja sen kuuluisan 'henkisen iän' merkitystä tämä threadin alkuperäisiin tapahtumiin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom