Kiss FM:n Timpe syytettynä lapsen hyväksikäytöstä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Pedofiilis paras fiilis!

No ei vaiskaan. Kuulostaapa vaan todella oudolta tämä juttu. 5 vuotta teosta syytteen nostamiseen... huokaus...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hippa sanoi:
Mun mielestä tuo on aika naurettava juttu. Ihmettelen myös sitä, miksi tytöt odotti 5 vuotta ennen ilmoituksen tekoa.

Onhan se ihan totta, että kannattaa pitää se kikkeli housuissa vaan, jos ei ole ihan varma tytön iästä, mutta kyllä ne 15-vuotiaatkin osaa vikitellä.

Sehän on suorastaan muotia, jos pääsee hommailemaan täysi-ikäisen kanssa. Näin ainakin oli, kun olin ite nuori.

Meigäläistä tuon ikäiset tytöt vikittelevät vähän väliä ainakin kesällä en tiedä onko se hyvä vai huono juttu. Olen siis 26v mies, mutta yleensä minua luullaan 21-23v vanhaksi ulkonäön perusteella. Näihin vikittelyihin suhtaudun yleensä huumorilla tai leikkimielellä. Lisätään nyt, että en ikinä ole ollut sänkyhommissa alle 20v naisten kanssa, että tule pedofialia epäilyjä Demoratukselle.

Kerran minulle on käynyt niinkin, että joku 16v tyttönen on ollut aivan "love" meikäläiseen ja kyllähän se tavallaan itsetuntoa kohotti, mutta ei se mihinkään johtanut. Aika moni mies olisi varmaan vastaavassa tilanteessa kyllä toiminut toisin... Minulla vaan on periaatteena ollut, että miksi elää apinan tasolla kun on mahdollisuus elää toisinkin. :lol2:

MrMikey sanoi:
Linnareissu taitaa olla edessä Timpellä... että pistää vihaksi tuollaiset lapsiin sekaantujat.

Mitä teet jos olet diskossa jossa on ikäraja 21 ja pokaat sieltä muijan. Joka yhdynnän jälkeen sanoo olevansa vasta 15?

Turha väittää etteikö olisi pilvin pimein alaikäisiä muijia jotka menevät ihan täydestä parikymppisistä.

En lukenut koko viestiketjua läpi, ja ehkä tämä asia on jo mainittu. Mutta muistaakseni tuossa tapauksessa ei tule mitään seuraamuksia, jos on ollut pitävä syy uskoa tytön olleen yli 16 vuotta.
Muijahan on tuollaisessa tapauksessa huijannut ovimiehiä ja baarihenkilökuntaa ja sitä ukkoa joka hänet pokasi paikasta jossa jokaisen pitäisi olla vähintään 21 vuotta.

Jeps, eipä noista 15 v. tiedä, kun ovat ratakunnossa, niin näyttävät monesti 18 v.
Ja todella omituista, että paljastuu vasta nyt?!

Ja syy miksi likat nostivat vasta nyt syytteen on se, ettei Timpe vielä 5 vuotta sitten ollut julkisuuden henkilö.

Jos Timpe on ollut "rehellisin aikein" liikkeellä ja luullut harrastaneensa seksiä täysi-ikäisen kanssa, niin toivottavasti tytöt saavat kovat syytteen väärästä ilmiannosta, kun koko farssi on ohitse. Vihaksi pistää tuollainen. :curs:

En tiedä oonko ollu höyryissä,kun muistan lukeneeni jostain että tämä jutsku ois tapahtunu mahollisesti Kiss FM:n tiloissa.Se kuulostais jo aika oudolta :eek:
Mut ei auta ku seurata mitä tapahtuman pitää...

henrig75 sanoi:
Yleisellä tasolla (ei välttämättä Timpen tapaukseen liittyen): Mun mielestä usein unohdetaan että nää nuoret muijat (<16v) on usein (ei todellakaan aina) jotain lastenkoti lapsia tai juoppoperheistä ja siksi ne hakeutuu "huonoon" seuraan. Silloin ei voi odottaa että vastuun kantaa heidän vanhemmat. Ymmärrän että houkutus on suuri kun sievä teini flirttaa, mutta jos tämä teini on itse ihan "pihalla" maailman menosta ja arvoja ei ole niin ei aikuisten asia ole käyttää tilannetta hyväkseen. Monesti pedofiilit puolustautuu sanomalla: mutku se lapsi halus sitä. Lapsi halus varmaan huomioo, mut ei varmaan "parrua". Pakkohan sitä lakia on seurata että tää yhteiskunta toimii ja lapsemme saa elää rauhassa ilman Jammu-setien koskettelua.

Sä et ole selvästikään koskaan ollut 15-vuotias tyttö...

Tomi sanoi:
... niin toivottavasti tytöt saavat kovat syytteen väärästä ilmiannosta, kun koko farssi on ohitse. Vihaksi pistää tuollainen. :curs:
Mikäs siinä on oikein väärä ilmianto, jos Timbe on itse teon myöntänyt.

Ja kaikki jotka ihmettelee että miksi ilmiannon tekemiseen on mennyt viisi vuotta, niin saattaa olla että se joka ei ole tuntunut 15-vuotiaana väärältä tuntuukin 20-vuotiaana.

Noh noh, en pakosti rupeis vielä ketään nimittämään "teinihoroksi", kun ei oo tiedossa miten tää tapaus on oikeesti menny. Sekin on mahdollista että tytöt ensimmäistä kertaa humalassa ja heti paha setä käyttää tilaisuutta hyväkseen jne. Laki on kuitenkin laki ja sitä tulisi mielestäni noudattaa. Tääkin nyt ois mun mielestä ihan eri juttu jos Timpe ois ite ollu parikymppinen kolli tapahtuman aikoihin, mutta sehä oli jo lähemmäs 30vee.

Tämän kyllä ymmärtää.. Sillon kun olin vielä "nuori"(3vuotta sitte) niin hyvä ystäväni oli yhdessä 23vuotiaan kanssa, tytöllä oli ikää 14, mikäs siinä kun näyttää 19vuotiaalta, ja oman ikäset eivät ole "valmiita hommiin".. Näitä tapahtuu, mutta että 5vuoden päästä syyte? Sitä en ymmärrä..

Se on kyl outoo että 5 vuotta on mennyt ja nyt vasta ilmiannetaan. Saa nähdä mikä on asian laita kun tulee enemmän infoo.

Jos ei ole varma tytön iästä niin voihan sen kysyy! Tietenkin jos pelkää kuulevansa totuuden tytön iästä ja ei saa pimperoo oman ikäsiltä niin se on huonompi homma se :)

Avilla sanoi:
Olen itse jo sen ikäinen että mulla voisi olla 14-15-v tytär. Jos joku
radio-dj tai kuka vaan kuksisi minun tytärtä, teksin salaattia kaverin pernasta.

Open your eyes. 15-vuotiaat, nämä ylä-asteen kuninkaat, vetää röökiä ja viinaa kuin vanhat tekijät. Vanhempia kusetetaan ilman minkäänlaisia omatunnon tuskia: Lähdetään "kaverin luo yöks" jne..Todellisuudessa heitettiin kokispullo reppuun ja lähettiin alkon eteen hakikselle tai 18v amisten corollan takapenkille ottamaan poskeen pienissä sidukkahuuruissa. Ja kenenkään on ihan turha väittää, etteikö 15-vuotias nykyään saa itsensä näyttämään ratakunnossa täysikäseltä. Ehkä ei ekassa paikassa natsaa, mutta sitten siirrytään seuraavalle ovelle. Kyllä sitä aina johonkin pääsee. Siellä sitten vikitellään miehiä ilman minkäänlaisia estoja. Ja kaverin kanssa tietysti jälkeenpäin kiistellään siitä kuka sai pisintä parrua. Ja äiti on tyttärestään ylepä kun tämä palaa yökylästä.

Mielummin pistäsin tässä timpen tapauksessa akat maksamaan korvauksia. Mahtoi olla rankkaa elää viisi vuotta "hyväksikäytetyn" häpeä sydämissä.

:rolleyes:

EDIT: Jakaisin tuomioni tapauksesta syntyneen mielikuvan perusteella. Faktoistahan minulla ei ole mitään tarkempaa tietoa.
EDIT2: Täytyy kyllä toisaalta vielä ihmetellä timpen toimintaa, koska ainakaan itselläni ei tulisi 26-vuotiaana mieleenkään tasapainotella 16-vuotiaan kanssa vaikka se lain mukaan olisikin mahdollista.

Mitä jos 15-vuotias poika sanoisi harrastaneensa seksiä 26v naisen kanssa? Taidettais poikaa vaan taputella selkään, että hyvä poika, noin sitä pitää.

Raven sanoi:
Mitä jos 15-vuotias poika sanoisi harrastaneensa seksiä 26v naisen kanssa? Taidettais poikaa vaan taputella selkään, että hyvä poika, noin sitä pitää.
Mitä jos 15-vuotias poika sanoisi harrastaneensa seksiä 26v miehen kanssa? Taidettas poika laittaa hoitoon ja mies viedä lynkattavaksi. Sama tosin saattaisi tapahtua jos Timpen tilalla olisi ollut joku moccakikkeli.

en tiiä onko totta, mut ihan kuin olisin lukenu jostain et lapsiin sekaantumisesta ei voi saada sakkoja vaan vankeutta. Entä mites se siihen vaikuttaa ku niit tyttöjä oli kaksi?

On kyllä oikeesti outo juttu, vaikka pettäminen on väärin, niin en tajuu et miks pitää 5 vuoden jälkeen lähtee kaivelee. Tosin nykyisin on kaikilla hirvee hinku päästä julkisuuteen ja sehän onnistuu helpoiten jonkun jo julkisuudessa oleva henkilön siivellä.

Mut mietikääpä jos sua tulee pokailee kaks tyttöö (huomaat niitten olevan nuoria, mut iästä ET voi olla varma), ja sit ne ehdottelee viel jotain kolmestaan juttuja, miten moni mies kieltäytyisi? No okei varmaan monikin, mutta kyllä varmasti kiusaus olisi aika kova, koska ainahan se tuntuu hyvältä kun joku huomaa sut

Mut niinku Ta2 sano, et Timbellä on kyllä aika hyvä asianajaja ja näyttöjä on vaikee antaa.

Mielenkiinnolla odotan mitä jutussa tapahtuu.

teemupii sanoi:
Mikäs siinä on oikein väärä ilmianto, jos Timbe on itse teon myöntänyt.
Timpe on myöntänyt harrasteensa seksiä tyttöjen kanssa. Uskon kuitenkin, että Timpe ei myöntänyt sitä, että olisi tietoisesti sekaantunut alaikäiseen.

Keke K. sanoi:
Mut mietikääpä jos sua tulee pokailee kaks tyttöö (huomaat niitten olevan nuoria, mut iästä ET voi olla varma), ja sit ne ehdottelee viel jotain kolmestaan juttuja, miten moni mies kieltäytyisi?

Liittykö tää nyt tähän juttuun (eli sulla tietoa tapahtumien kulusta), vai ihan vaan offtopic pohdinta?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom