- Ikä
- 41
Goatsilla sanoi:En puutu nyt tässä enää millään tavalla ikäkysymykseen tai rikolliseen toimintaan, vaan jauhan vähän asian vierestä... Tämä argumentti, "jos kerran oma vaimokin on", niin mitä vittua se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu, kuinka moneen koloon kukakin heppinsä dippaa? Aviorikosta ei tunneta suomessa, onneksi, eikä sen luulisi olevan kenellekään ulkopuoliseselle niin kovin järkyttävää, jos nyt joku "pettää". Asianosaisille ikävää, mutta selvittäkööt keskinäiset asiansa itse. Niin sitä minä vaan, että tarvitseeko noista toisten kohelluksista oikein hernefarmi vetää nenään... miksi ihmeessä?
en edes aloita pettämisestä paasaamista, sillä se on kuin huutaisi kuuroille korville kun on niin kyrpä otsassa olevia ihmisiä, jotka eivät tajua mikä on oikein ja väärin. ei kaadakaan mun maailmaa mitenkään, jos joku kämänen radiojuontana kids sm:llä naida naksauttelee muita naisia ööh, anteeksi tyttöjä mieluummin kuin omaa vaimoaan. pistää vain ihmettelemään, kun ei nähtävästi mikään riitä. noh, kukas niistä ritsaperseiden tarjoamasta hekumasta osaa kieltäytyi? :jahas: ei varmaan edes naimisissa oleva mies.
sori sori sori sori, ihan nyt kamalasti, jos jotkut pitävät pettämistä vääränä. mut hei, mähän olenkin erilainen nuori.