KISS FM -juontajalle kova vankeustuomio!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Edgar sanoi:
Mutta käsittääkseni tuo 16 toimii tiukkana rajana siten, että jos tyttö sen on täyttänyt, ei miestä voida tuomita mistään vaikka tämä olisi satavuotias.
Näin on. Halusin vaan tuoda esille, että esim. 18-vuotias voi naida 13-vuotiastakin saamatta tuomiota. Kypsyys merkitsee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yussi sanoi:
Raaka tuomio, mutta minusta jätkä sai mitä ansaitsi.
Sovittaahan Timpe sen rikoksensa lain silmissä istumalla saamansa kakun tai sen minkä hovi sitten aikanaan määrää.

Ei kai tämä rangaistuksen "kovuus" vaikuta siihen että hänet tullaan aina muistamaan "likaisena pedofiilinä", vaan se että hän sattuu olemaan ns.julkisuuden henkilö. Esim. monikohan muistaa viiden vuoden päästä paljonko Timpe sai kakkua teoistaan, epäilen ettei kovinkaan moni, mutta Timpe muistetaan kyllä teoistaan. Se lienee hinta jonka hän joutuu teostaan maksamaan lopun elämänsä.

Reilua tai ei...mut näin se vaan menee, kun olet julkisuuden henkilö. Varsinkin silloin pitäis hiukan miettiä tekojensa seuraamuksia, mikä näissä tapauksissa taisi Timolta jäädä tekemättä.

Kyllä olet täysin oikeassa tässä mitä kirjoitit ja täytyy sanoo että olen täysin samaa mieltä asiasta kanssasi.

Jotenkin hirvittää vaan kun nuoren kaveri elämä on todennäköisesti vituillaan. Mutta kuten täällä sanottiin, sitä saa mitä tilaa, ois miettinyt ensin mihin kullillaan sohi. Eli homma käsitelty mun osalta. :D

Nicho sanoi:
Olen harrastanut seksiä alaikäisen kanssa täysi-ikäisenä, kuin myös olen ollut itse "hyväksikäytettynä" alaikäisenä täysi-ikäisen naisen toimesta. Pedofiili? Vai vaan onnekas :D

Onnekas :D

Edgar sanoi:
Vankilassa oleva henkilö ei suorita rikoksia. Tämä olla fakta.

Jos taas pelätään, että henkilö vapauduttuaan jatkaa rikosten tehtailua, voidaan kysyä, että miksi sellainen yksilö ansaitsisi vapautua. Henkilö joka viettää loppuikänsä vankilassa, tahi päätyy sähkötuoliin, ei tee rikoksia.

Sinä K.J Långille miettimistä.

Edgar, mä ymmärsin kantasi niin, että sun mielestä väestössä on aina tietty osuus rikollisia ja on vain valvonnan puutetta, jos osuuden väitetään olevan pienempi. Ainoa keino pienetää rikollisuutta on siis pitää tämä rikollinen kansanosa lukkojen takana eikö niin?

Mä taas itse vakaasti uskon, että rikollisuutta voidaan vähentää myös muilla keinoilla kuin nykyisten rikollisten mahdollisimman kovilla rangaistuksilla. On olemassa tiettyjä juttuja yhteiskunnassa, joilla voidaan 1) ehkäistä ihmisten ajautumista rikollisiksi, vaikka lähtökohdat elämään olisi huonot ja 2) ehkäistä nykyisten rikollisten uusimislukuja. Uskomatonta, mutta näin taitaa tosiaan olla. Ennaltaehkäisemällä saadaan rikollisuutta pienennettyä huomattavasti edullisemmin kuin kovilla rangaistuksilla.

Ennaltaehkäisemisen työssä suurin osa on vain sellaista, minkä ympärille ei saisi kasattua mitään amerikkalaistyyppistä toimintaelokuvaa. Valitettavasti meille usein toiminnan tehokkuus on suoraan verrannollinen käytetyn väkivallan määrään.

Mutta ennaltaehkäisemiseen kuuluu myös rangaistukset ja niiden todellinen uhka rikolliselle. Siinä olen samaa mieltä.

Integrandi sanoi:
Onko palstalla joku joskus kysynyt muijalta papereita ennen pylsimistä? :david:

Toi on musta ihan aiheellinen pointti. Ei kai yleensä miltään baaripokilta kukaan kysy ikää, vaan mielestäni oletusarvo on ihan aiheellisestikin se, että baaripoka tietää itse mitä tekee. (Niin tämä ei liity timpeen mitenkään.)

Muutenki se on helppo jeesustella sellasen vaikkapa 25v kaverin jonka elämä on vaimo, lapsi ja omakotitalo. Kuitenkin, on myös sellaisia 25v kavereita, jotka edelleen elävät baarielämää, festarielämää, ja muutenkin sellasella päiväkerrallaan -tyylillä. Eli ääripäinä on nämä nuorena setäytyneet, ja sitten on nämä jotka eivät aikuistu millään.

...makaat pikkujurrissa jossain festariteltassa, ja yhtäkkiä huomaat että katos vaan täällä onkin seuraa... Kuka ihme siinä alkaa papereita kysyy, kun kuitenkin ollaan ns. samassa veneessä ja samanlaista elämää vietetään ainakin sillä kyseisellä hetkellä. Pääasia lienee se, että osaa tehdä eron lapsen ja nuoren naisen välillä, ja tiedostaa sen, haluaako toinen osapuoli oikeasti olla tilanteessa, vai onko kyseessä vaan joku kavereille näyttäminen tms. Selviää kyllä pienenkin keskustelun jälkeen, jos vaan sällin päässä mitään liikkuu.

Tervettä vainoharhaa saa aina olla. Ei sitä koskaan tiedä, saako poka sätkyn myöhemmin ja syyttää ahdistelusta tms. Tai sitten pokan vittuuntuneet vanhemmat haastavat oikeuteen... Ei niin epätoivoinen voi olla, etteikö viitsisi pyytää kauniisti nähdä toisen papereita. Jos se pissis sitten ottaa nokkiinsa niin ottakoon. Luultavasti säästit itseltäsi juuri vitusti vaivaa ja huolta...

Itsesuojeluvaisto pitää olla. Kännissäkin. Voisi jopa vaatia kirjallisen suostumuksen ja/tai nauhoittaa itse aktin. :evil: Olen ehkä katsellut liikaa leffoja... :rolleyes:

Ekimies sanoi:
Edgar, mä ymmärsin kantasi niin, että sun mielestä väestössä on aina tietty osuus rikollisia ja on vain valvonnan puutetta, jos osuuden väitetään olevan pienempi. Ainoa keino pienetää rikollisuutta on siis pitää tämä rikollinen kansanosa lukkojen takana eikö niin?

Ei, ei, en minä noin ole sanonut, en lainkaan. Toki olen samaa mieltä siitä mitä tuossa alla sanot, että rikollisuutta voi varmasti vähentää muillakin keinoin. Mutta kuten viimeisessä kappaleessasi käsittääkseni annat itsekin ymmärtää, nuo muut keinot kontra kovemmat rangaistukset, eivät ole toisiaan poissulkevia asioita.

Ekimies sanoi:
Mä taas itse vakaasti uskon, että rikollisuutta voidaan vähentää myös muilla keinoilla kuin nykyisten rikollisten mahdollisimman kovilla rangaistuksilla. On olemassa tiettyjä juttuja yhteiskunnassa, joilla voidaan 1) ehkäistä ihmisten ajautumista rikollisiksi, vaikka lähtökohdat elämään olisi huonot ja 2) ehkäistä nykyisten rikollisten uusimislukuja. Uskomatonta, mutta näin taitaa tosiaan olla. Ennaltaehkäisemällä saadaan rikollisuutta pienennettyä huomattavasti edullisemmin kuin kovilla rangaistuksilla.

Ennaltaehkäisemisen työssä suurin osa on vain sellaista, minkä ympärille ei saisi kasattua mitään amerikkalaistyyppistä toimintaelokuvaa. Valitettavasti meille usein toiminnan tehokkuus on suoraan verrannollinen käytetyn väkivallan määrään.

Mutta ennaltaehkäisemiseen kuuluu myös rangaistukset ja niiden todellinen uhka rikolliselle. Siinä olen samaa mieltä.

Tomppa85 sanoi:
Tervettä vainoharhaa saa aina olla. Ei sitä koskaan tiedä, saako poka sätkyn myöhemmin ja syyttää ahdistelusta tms. Tai sitten pokan vittuuntuneet vanhemmat haastavat oikeuteen... Ei niin epätoivoinen voi olla, etteikö viitsisi pyytää kauniisti nähdä toisen papereita. Jos se pissis sitten ottaa nokkiinsa niin ottakoon. Luultavasti säästit itseltäsi juuri vitusti vaivaa ja huolta...

Itsesuojeluvaisto pitää olla. Kännissäkin. Voisi jopa vaatia kirjallisen suostumuksen ja/tai nauhoittaa itse aktin. :evil: Olen ehkä katsellut liikaa leffoja... :rolleyes:

No onhan se noinkin. Se on myös toinen asia, kun oon kuullu sekä lukenut lehdistä juttuja missä joku känninen nainen on halunnu bylsiä, ja onkin naista sitten alkanu kaduttaa jälkeenpäin (siis jos vaikka on poikaystävä, tms.). Sitten on menty narisemaan poliisille että "toi yks tyyppi raiskas mut kun olin niin päissään etten tienny mitä teen". Mikä avuksi? Promillemittari baariin mukaan? :lol2: Sitten jos toisellakaan osapuolella ei ole ns. tilannetaju aivan parhaassa terässä, niin eihän siinä auta mikään. Tosin nuo kuulemani jutut ovat poikkeuksetta päätyneet siihen, että on todettu tapahtumien kulun olleen niin epäselviä (epäselviä...hahaa), että minkäänlainen syyttäminen ei ole ollut aiheellista. Ja siis täysi-ikäisistä ihmisistä on ollut kyse. Pointti kuitenkin se, että ihan oikeasti toisinaan yritetään paikata omaa vitutusta hakemalla jotain raiskaussyytettä. (Eikä tämä ollut mikään puolustuspuhe varsinaisille raiskauksille.)

Integrandi sanoi:
Olis kyllä tosi kiinnostavaa nähdä kuvia noista Timpen saaliista. Kuten aiemmin tuli jo todettua niin tällainen spekulointi on turhaa tietämättä taustoista yhtään mitään. Sanottakoon kuitenkin se, että itse olen nähnyt hyvinkin kypsän näköisiä 13-15 vuotiaita. Näin kerran kuvan 13-v äidistä. Ei tosin ollut suomalainen mutta oli ihan 20-v näköinen. Varsinkin osa 15-vuotiaista naisista/tytöistä omaa täysi-ikäisen elkeet niin ulkoisesti kun sisäisestikin. Toisaalta olen tavannut 20-vuotiaita, jotka olisi mennyt 15-vuotiaista.

Onko palstalla joku joskus kysynyt muijalta papereita ennen pylsimistä? :david:

tässä asiassa ei vieläkään ole tiesikö timpe tyttöjen iän vai ei. Kyllä nyt niin on vaan että jos olet 25 vuotias niin silloin EI panna 13 vuotiasta. se on sairasta ja tuomittavaa.

S0874 sanoi:
No onhan se noinkin. Se on myös toinen asia, kun oon kuullu sekä lukenut lehdistä juttuja missä joku känninen nainen on halunnu bylsiä, ja onkin naista sitten alkanu kaduttaa jälkeenpäin (siis jos vaikka on poikaystävä, tms.). Sitten on menty narisemaan poliisille että "toi yks tyyppi raiskas mut kun olin niin päissään etten tienny mitä teen". Mikä avuksi? Promillemittari baariin mukaan? :lol2: Sitten jos toisellakaan osapuolella ei ole ns. tilannetaju aivan parhaassa terässä, niin eihän siinä auta mikään. Tosin nuo kuulemani jutut ovat poikkeuksetta päätyneet siihen, että on todettu tapahtumien kulun olleen niin epäselviä (epäselviä...hahaa), että minkäänlainen syyttäminen ei ole ollut aiheellista. Ja siis täysi-ikäisistä ihmisistä on ollut kyse. Pointti kuitenkin se, että ihan oikeasti toisinaan yritetään paikata omaa vitutusta hakemalla jotain raiskaussyytettä. (Eikä tämä ollut mikään puolustuspuhe varsinaisille raiskauksille.)

Kylläpäs ovat ärsyttäviä tuollaiset naisihmiset. Mutta mitä muutakaan baareista odottaisi löytyvän? Siksi en metsästäkään siellä, kun laaturiista on aivan muualla. ;)

Jos irtosuhteita harrastaa, niin kannattaa nauhoittaa akti mp3 soittimella, jossa on tarpeeksi tilava muisti. Esim. Creative MuVo, jossa mikrofoni. Sitten siirtää sen tietokoneelle. Voi pitää "kirjastoa", jossa päiväykset, kellonajat ja muut. Ei taideta naikkosten raiskaussyytteitä ottaa todesta, kun nauhalta kuuluu vaan "OoohOooo Lisää! oih voih!" Sitten sitä voikin itse nostaa kunnianloukkaussyyte, ja tienata vahingonkorvauksina mukavasti. Siinä jäisi itsekin mukavasti plussalle, kun tienaa seksiä harrastamalla... :lol2:

Tomppa85 sanoi:
Kylläpäs ovat ärsyttäviä tuollaiset naisihmiset. Mutta mitä muutakaan baareista odottaisi löytyvän? Siksi en metsästäkään siellä, kun laaturiista on aivan muualla. ;)

Jos irtosuhteita harrastaa, niin kannattaa nauhoittaa akti mp3 soittimella, jossa on tarpeeksi tilava muisti. Esim. Creative MuVo, jossa mikrofoni. Sitten siirtää sen tietokoneelle. Voi pitää "kirjastoa", jossa päiväykset, kellonajat ja muut. Ei taideta naikkosten raiskaussyytteitä ottaa todesta, kun nauhalta kuuluu vaan "OoohOooo Lisää! oih voih!" Sitten sitä voikin itse nostaa kunnianloukkaussyyte, ja tienata vahingonkorvauksina mukavasti. Siinä jäisi itsekin mukavasti plussalle, kun tienaa seksiä harrastamalla... :lol2:

:lol2:

Onhan noi baarit vähän sellasia... sitten joskus neljän aikaan aamulla perkeleen väsyneenä koitat jotain harakkaa polkee, niin ei sitä voi miksikään nautinnoksi kutsua. Mutta huvinsa kullakin...

Näinhän se on, että pokaukset pitäis hoitaa aina ja kaikkialla, eikä vaan jossain samassa baarissa aina. Yleensä vaan jää meinaamisen asteelle, ja taas mennään baariin vkonloppuna.

n00kie sanoi:
tässä asiassa ei vieläkään ole tiesikö timpe tyttöjen iän vai ei. Kyllä nyt niin on vaan että jos olet 25 vuotias niin silloin EI panna 13 vuotiasta. se on sairasta ja tuomittavaa.

Joo ei panna 25v:nä 13v:tä, tuskin täällä kukaan on sitä mieltä että sellanen toiminta olis mitenkään ok, joten eiköhän se asia oo tullut loppuun käsiteltyä.

Mutta toi on mielestäni juuri se vaikeus, että jos ei tiedä ikää. No tyhmä täytyy olla jos kolmetoistakesäseen sekaantuu, mutta näin periaatteen tasolla kaikkihan on mahdollista, kuten esim. ikäisekseen liian hyvin kehittynyt kolmetoistakesäinen. Tästä johtuen en sanoisi että kolmetoistavuotiaan paneminen olisi varsinaisesti sairasta, jos siis kyseessä on harvinaisen kehittynyt yksilö. Silloinhan ei kyseessä ole lapsi biologisesti ajateltuna, vaan lapsi ainoastaan lain mukaan. Sairasta asia on vasta jos kyseessä on varsinainen pedofilia, eli se että saa seksuaaliset kiksinsä nimenomaan lapsista, eikä jo kehittyneistä naisista. Totta helvetissä sellasessa tapauksessa täytyy muistaa että katsoa saa muttei koskea, mutta ei se ainakaan mielestäni sairasta ole jos vaikka isot tissit & mukavannäkönen lantio -combo kiinnostaa :D

Tämä ehkä tullut jo esille, mutta enbä threadia jaksa lukea, pelkkää juupas-eipäsväittelyä vain. Kuitenkin se asia, minkä mä nyt haluan tuoda esille, on se että eikös noi VÄKIVALTAISET JA SÄÄLIMÄTTÖMÄT RAISKAUKSET tapahtuneet Kiss FM:n bileissä, mihin sai tulla vain täysi-ikäiset nuoret? Eli Timbe voisi syyttää Kiss FM:n pokeja siitä, että päästivät ala-ikäisiä bileisiin. :whip:

Eikös se ollut jo tulut selväksi, että Timpe tiesi tyttöjen olevan liian nuoria ja köyri niitä silti. Ei mistään ulkonäöstä ollut kiinni.

Jos taas käy niin, että oikeasti on niin tavi, ettei erota 13 vuotiasta täysi-ikäisestä ja tyttö on jopa itse tehnyt aloiteen se on jo eri asia. Jos sen pystyy näyttämään toteen.

Kun lukee näitä juttuja, niin tule kylä mieleen, että on pelimiesopetukset mennyt todella monille hyvin perille. Ja sitten nauretaan salattujen elimien Kasperille...

VelttoV sanoi:
Jos taas käy niin, että oikeasti on niin tavi, ettei erota 13 vuotiasta täysi-ikäisestä ja tyttö on jopa itse tehnyt aloiteen se on jo eri asia. Jos sen pystyy näyttämään toteen.

Kun lukee näitä juttuja, niin tule kylä mieleen, että on pelimiesopetukset mennyt todella monille hyvin perille. Ja sitten nauretaan salattujen elimien Kasperille...
Olen huomannut että kun ikää alkaa tulemaan, näyttää nuoret naiset luonnollisesti aina vaan nuoremmilta. Olen monesti ajatellut että mikähän 15 vuotias penska tuossa menee, mutta nähnyt saman ihmisen baarissa sitten 22-vuotiaana, siis oikeasti. En siis pysty välttämättä erottamaan 14-24 vuotiaita naisia jos tyyli on sopiva.

Toisaalta eipä ne teinitirmut tälläiselle vanhalle pierulle antaisikaan...

VelttoV sanoi:
Kun lukee näitä juttuja, niin tule kylä mieleen, että on pelimiesopetukset mennyt todella monille hyvin perille.

Täytyyhän sitä yksinäisyyttään jollakin yrittää lakaista maton alle. :jahas:

Edgar sanoi:
En ole varma, mut saattoi olla 4D. Joskus viime vuonna tuli, esitteli eri maiden vankilaoloja.

huoh. :rolleyes: ei ehkä kannata uskoa KAIKKEA mitä teeveestä tulee.
se vantaan palikan kosketusterapia on aika kaukana "vangeille annettavasta hieronnasta".

esim. sörkässä taas vangit toisiaan hierovat, kun siellä järjestetään urheiluhierojakurssi joka vuosi.

mutta kyseinen dokumentti antoi "hieman" ruusuisen kuvan suomen vankiloiden oloista.

Tomi sanoi:
Helvetin hyvä juttu! Toivottavasti Timpe saa sitten vankilassa viattomana heteroseksuaalina oman osansa hellyyttä vankilan karvaisilta nallekarhuilta. :love:

Toivon samaa. Siellä vankilassa se 2in1 saa toivottavasti timpellä ihan muun merkityksen kuin se shampoo+hoitoaine samassa pullossa. :D
--------------
Parhaillaan vankilan omalla keskustelupalstalla "Tulokkaat"-osiossa Timpeä koskevassa viestiketjussa on jo todennäköisesti lukematon määrä näitä täälläkin nähtyjä herttaisia "PANISIN.... JA KOHTA PANEN" -viestejä.

Toivon parasta. :thumbs:

Pari lyhyttä kommenttia.

Olin opettajan sijaisena yläasteella (samassa rakennuksessa myös lukio) ollessani 21-vuotias, ja eräänä päivänä ihmettelin miten en erästä mielestäni lukion kolmasluokkalaista tuntenut vaikka itse samasta lukiosta pari vuotta aiemmin pääsin. Helvetin hyvä, muodokas kroppa ja muutenkin nätti, ajattelin että salettiin muistaisin. Kysyin kaveriltani, joka oli tuolloin abi, että onks se sen luokalla. Ei ollut, vaan seiskalla, eli siis 13-14-vuotias. Erehdyin siis iästä.

Toinen juttu, kun Seppo Räty sanoo nelikymppisenä kesän tavoitteekseen "jos viistoistavuotiasta sais", on se vaan hauskaa. Eipä paljon pedofiiliksi huudeltu. Toki varmaan vitsit vitseinä, mutta silti...ei voi tietää vaikka olis onnistunutkin tavoitteessaan.

En hyväksy Timpen tekoja, mutta aika kaksinaismoralistista tuntuu olevan ihmisen ajattelu.

total13 sanoi:
huoh. :rolleyes: ei ehkä kannata uskoa KAIKKEA mitä teeveestä tulee.
se vantaan palikan kosketusterapia on aika kaukana "vangeille annettavasta hieronnasta".

esim. sörkässä taas vangit toisiaan hierovat, kun siellä järjestetään urheiluhierojakurssi joka vuosi.

mutta kyseinen dokumentti antoi "hieman" ruusuisen kuvan suomen vankiloiden oloista.

Ei varmaan kannata ei, ja siinä dokkarissa selvästi pyrittiin vähän sensaatiohakuisesti antamaan Suomen vankilaoloista täysin päinvastainen kuva niihin muihin maihin verrattuna. Mutta en jaksanut olla tuon lähdekriittisempi, koska mikään hieronta ei nyt ollut se varinainen pointti, vaan se, että pidän Suomen vankilaoloja ruusuisina kyseisessä viestissäni mainitsemiini tekoihin nähden.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom