KISS FM -juontajalle kova vankeustuomio!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Timpen puolustelijat huomio! Mitä jos Timpe olisi homo ja panisi poikia.
Olisivatko silloin nämä 13-15 vuotiaat pojat teidän mielestänne huomionkipeitä rahanahneita teinipatjahuoria? Jotka saivat kunnolla munaa kun sitä itse kerjäsivät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bfr sanoi:
Onneksi suhde sitten lopetettiin niihin aikoihin kun muutuin lain silmissä pedofiiliksi(15v + 16v), muuten olisin todellakin ansainnut linnatuomion tyttöparan traumatisoimisesta.

Hyvä niin sillä muuten sinun pitäisi vielä pelätä muutama vuosi ettei tyttö vain haasta oikeuteen. 10 vuoden vanhenemisaika tästä rikoksesta on sinänsä pelottava jos on erehtynyt esim. 18 vuotiaana kiksauttamaan 15 kesäistä niin öitänsä ei saa nukkua rauhassa pitkään aikaan.

Vaikka tuomiota ei tulisi niin pelkkä syytös pilaa maineen lopullisesti. Saas nähdä tulee tämän Timpe-jutun myötä syytökset lisääntymään.

Siitähän riemu repeää, kun "pikkuhorot" älyävät tämän ja käyttävät tilannetta hyväkseen... Voin hyvinkin kuvitella jonkun 15 vuotiaan likan, jonka joku 18 vuotias sankari on ensin hurmannut ja joskus myöhemmin jättänyt. Vaikka mitään traumoja ei olisi takana, niin saattaa tulla kiusaus ottaa "löysät pois" ja pistää jätkä hikoamaan. Kun sydämmenkin särki...

Osaavat olla vittumaisia moiset pikkulikat perkele! Festareilla alkoivat huutamaan "raiskaus, raiskaus", kun en suostunut juomaa tarjoamaan... Siis ihan ventovieraille ohikulkijoille. Mukava tilanne siinä, kun alkaa ympärillä ihmiset tuijottamaan leirin suuntaan ja ihmettelemään mitä tapahtuu. Pakko siinä oli sitten tytsille vodkaa tarjota, kun eivät muuten lopettaneet :curs: Olisi varmaankin pitänyt juottaa kunnolla ja käyttää tilannetta hyväkseen :lol2:

Mutta näkisin, että näillä syytöksillä saadaan enemmän pahaa, kuin hyvää aikaiseksi. Tuon kaltainen syytös pilaa miehen maineen/elämän pitkäksi aikaa. Ei mitään verrattuna vaikkapa pahoinpitelysyytökseen.

Provo

Olen harrastanut seksiä alaikäisen kanssa täysi-ikäisenä, kuin myös olen ollut itse "hyväksikäytettynä" alaikäisenä täysi-ikäisen naisen toimesta. Pedofiili? Vai vaan onnekas :D

Ps. 25v heppu joka panee tiedostetusti 13v tyttöä ei ole pedofiili, vaan pelkästään vitun tyhmä.

Temp Human sanoi:
10 vuoden vanhenemisaika tästä rikoksesta on sinänsä pelottava jos on erehtynyt esim. 18 vuotiaana kiksauttamaan 15 kesäistä niin öitänsä ei saa nukkua rauhassa pitkään aikaan.

Vaikka tuomiota ei tulisi niin pelkkä syytös pilaa maineen lopullisesti. Saas nähdä tulee tämän Timpe-jutun myötä syytökset lisääntymään.

Hmm, siksihän Timpe on ollut otsikoissa että hän on julkisuuden henkilö. Ja julkisuuden henkilönä saanut pikkutytöiltä pimpsaa. Ei iltalehdet pistä lööppeihin kenenkään tuntemattoman turhiksen kuvia tai nimiä, vaikka 18-vuotiaana olisikin seurusteltu 15-vuotiaan kanssa.

Nicho sanoi:
Ps. 25v heppu joka panee tiedostetusti 13v tyttöä ei ole pedofiili, vaan pelkästään vitun tyhmä.

Menepä lähimmän yläasteen pihalle katsomaan kuinka LAPSIA noi 13v-15v 'teinihorot' oikeasti ovat. Sairas pitää olla, jos aikuinen mies tuollaisten kanssa seksiä edes ajattelee harrastavansa.

bfr sanoi:
Juu tappakkaa timpe, kyllä varmasti on nyt tytön elämä pilalla. vielä kaksykköstä kun on harrastettu, niin ihan varmasti ei ole tiennyt mitä tekee, vaan tämä on selkeä raiskaus.

Itse olen myös harrastanut seksiä 13 vuotiaan kanssa, ja vaikka kyse
ei ollut pedofiliasta koska olin itse 14 on tytölle jäänyt luultavasti kauheat traumat koska hän oli niin nuori. Suhde kesti vielä pari vuotta, eli oikein pidempiaikaisesta kidutuksesta oli kyse. Voi raukkaa. Onneksi suhde sitten lopetettiin niihin aikoihin kun muutuin lain silmissä pedofiiliksi(15v + 16v), muuten olisin todellakin ansainnut linnatuomion tyttöparan traumatisoimisesta.

Jos joku parikymppinen tyttö olisi antanut pimpsaa kun olin 15, hommaisin hänet aivan varmasti nyt vankilaan, sen verran kauheasta asiasta olisi kyse.

edit: En muutenkaan ole koskaan tajunnut miksi helvetissä se seksi on niin tabu, eihän kyse ole mistään kovin ihmeellisestä asiasta. Jos timpe olisi
piessyt nuo tytöt sairaalaan, teko olisi varmaan ollut lievempi kuin tämä niin kauhea ja traumatisoiva seksi. Jotain vitun raamattupelleilyä taas.

edit2: En nyt kuitenkaan tarkoita tällä että kenenkään pitäisi mitään lapsia mennä nussimaan, pointti on vaan se että tuo kypsyys riippuu ihmisestä eikä mistään laeista. Jotkut ovat valmiita ja halukkaita, jotkut eivät. Jos joku haluaa nauttia seksistä jo nuorempana, miksi se pitää kieltää? Ja turha tulla selittämään mitään "15 vuotias ei ole vielä kypsä päättämään tällaisista asioista" paskaa, itse ainakin olin.

Eikö se oleellisin asia ole nyt se, että lakia on rikottu? Eli ei väliä, onko Timple pannut poikia vai tyttöjä, kun siitä on minimi-maksimirangaistus olemassa, niin se tuomio tulee siltä väliltä.

Vai haluatko muuttaa itse lakia? Että tästä lähtien kuka tahansa saa harrastaa 13-vuotiaan kanssa seksiä niin paljon kuin haluaa?

Ajatellaanpa nyt että jos tuomio olisi tässä Timpen tapauksessa automaattisesti 10-20 vuotta linnaa, tuskin tämä rikoksentekijä ihan niinhelpolla jättäisi "todistajia" asialle. Eli jos rangaitukset on tekoon nähden kovempia, on rikollisen otteetkin sitten vastaavasti kovemmat, kun aina on myös mahdollisuus olla jäämättä kiinni. Ajatelkaa joskus järjellä ja jättäkää ne tunteet sivummalle.

matrix sanoi:
Menepä lähimmän yläasteen pihalle katsomaan kuinka LAPSIA noi 13v-15v 'teinihorot' oikeasti ovat. Sairas pitää olla, jos aikuinen mies tuollaisten kanssa seksiä edes ajattelee harrastavansa.

Mene sinä joku perjantai-ilta kaupungille ja katso näyttävätkö ne samat "teinihorot" vielä yhtä nuorilta tupakka hampaissa ja kaljapullo kourassa.

Jos kaikki suomen vastaavanlaisten tapausten naiset olisi yhtä rahan ahneita paskiaisia, niin 20% suomen miehistä joutuisi linnaan!

Timba79 sanoi:
Mene sinä joku perjantai-ilta kaupungille ja katso näyttävätkö ne samat "teinihorot" vielä yhtä nuorilta tupakka hampaissa ja kaljapullo kourassa.

Niinpä, ja vielä pakkelia naamassa centin kerros!

Kyllä ihan kakaroille näyttävät, sitten kun katsoo meininkiä ja kuuntelee sekunnin enemmän niiden fiksuja juttuja niin ei kenelläkään pitäisi olla epäselvää, että missä mennään.

bfr sanoi:
Juu tappakkaa timpe, kyllä varmasti on nyt tytön elämä pilalla. vielä kaksykköstä kun on harrastettu, niin ihan varmasti ei ole tiennyt mitä tekee, vaan tämä on selkeä raiskaus.

Itse olen myös harrastanut seksiä 13 vuotiaan kanssa, ja vaikka kyse
ei ollut pedofiliasta koska olin itse 14 on tytölle jäänyt luultavasti kauheat traumat koska hän oli niin nuori. Suhde kesti vielä pari vuotta, eli oikein pidempiaikaisesta kidutuksesta oli kyse. Voi raukkaa. Onneksi suhde sitten lopetettiin niihin aikoihin kun muutuin lain silmissä pedofiiliksi(15v + 16v), muuten olisin todellakin ansainnut linnatuomion tyttöparan traumatisoimisesta.

Jos joku parikymppinen tyttö olisi antanut pimpsaa kun olin 15, hommaisin hänet aivan varmasti nyt vankilaan, sen verran kauheasta asiasta olisi kyse.

edit: En muutenkaan ole koskaan tajunnut miksi helvetissä se seksi on niin tabu, eihän kyse ole mistään kovin ihmeellisestä asiasta. Jos timpe olisi
piessyt nuo tytöt sairaalaan, teko olisi varmaan ollut lievempi kuin tämä niin kauhea ja traumatisoiva seksi. Jotain vitun raamattupelleilyä taas.

edit2: En nyt kuitenkaan tarkoita tällä että kenenkään pitäisi mitään lapsia mennä nussimaan, pointti on vaan se että tuo kypsyys riippuu ihmisestä eikä mistään laeista. Jotkut ovat valmiita ja halukkaita, jotkut eivät. Jos joku haluaa nauttia seksistä jo nuorempana, miksi se pitää kieltää? Ja turha tulla selittämään mitään "15 vuotias ei ole vielä kypsä päättämään tällaisista asioista" paskaa, itse ainakin olin.

Maailman huonoin posti koskaan, noi sun esimerkit ei liity mitenkään juttuun. Tässä Timpen jutussa äijjä oli jotain 25 ja muija 13...siinä on vissiin pieni ero verrattuna sun 1 vuoteen. :david:

Tomppa85 sanoi:
Eikö se oleellisin asia ole nyt se, että lakia on rikottu? Eli ei väliä, onko Timple pannut poikia vai tyttöjä, kun siitä on minimi-maksimirangaistus olemassa, niin se tuomio tulee siltä väliltä.

Vai haluatko muuttaa itse lakia? Että tästä lähtien kuka tahansa saa harrastaa 13-vuotiaan kanssa seksiä niin paljon kuin haluaa?

Kyllä, haluaisin muuttaa lakia niin, että nuo katsottaisiin tapauskohtaisesti.
Tiukka 16v ikäraja on aivan päätön, monet 16 vuotiaat ovat lapsellisempia kuin toiset 14 vuotiaat, ja tällä "viattomien suojelu" logiikalla kyseisten 16 vuotiaiden pitäisi olla sakkolihaa ja niiden 14 vuotiaiden ei.
Rangaistus silloin kun kyseessä on selkeä hyväksikäyttötapaus, oli ikä sitten mikä hyvänsä. Jos esim. kaksi 15 vuotiasta tyttöä käy kimpassa hoitelemassa 18 vuotiaan pojan, tapauksella tuskin on mitään tekemistä pedofilian kanssa vaikka lakia teknisesti rikotaankin.

Tässä tarkemmin laskettuani tulikin muuten mieleeni, olen ollut tämänhetkisen avovaimoni kanssa 6 vuotta yhdessä, ja hän on syntynyt '83 joulukuussa(itse '81), eli hän on ollut 15 kun aloimme olemaan yhdessä(täytti sinä vuonna 16).
Olen siis PEDOFIILI! Sairas, irstas, likainen, vanha, pieniä, viattomia lapsukaisia nussiva pedofiilisetä! Kenties houkuttelin hänet sänkyyn tarjoamalla karkkia! ja leluja! Vaanin koulun pihalla ja vakoilin häntä välitunnilla! Kun koulu päättyi tarjosin hänelle kyytiä kotiin(tule sedän mopon kyytiin, saat namuja..).
Sitten hän valitettavasti täytti parin kuukauden kuluttua lain määräämän 16, ja minua vitutti suunnattomasti, sillä en saanutkaan enää pienen lapsen tuoretta, koskematonta lihaa :(
Millä nyt tyydytän sairaat mielihaluni *vaanii jo seuraavaa kohdetta*.?

Toivottavasti tämä traumoja kärsinyt tyttöparka nostaa nyt syytteen, sillä LAKIA ON RIKOTTU, JA SE ON AINOA ASIA MILLÄ ON VÄLIÄ, ikäraja on ehdoton! Kyllä laki tietää!

Pitääkin pistää jo yhteinen asunto myyntiin.

rollerghost sanoi:
On totta, että se vaikuttaa päällepäin huvittavalta. Saan kuitenkin sen käsityksen, ettet halua tässä yhteydessä katsoa pintaa syvemmälle ja tuomitset menetelmän lähinnä tunteiden pohjalta. Mitkä ovat järkiperustelut asiaan? Oman ja muiden edun turvaaminen? Taloudelliset syyt?

No taloudellisiin syihin vedottiin vasta-argumentissa, joten niiden pohjalta tuossa lähdin. Mutta nyt kun manitset, minun puolestani huonot vankilaolosuhteet voisi ihan hyvin katsoa myös osaksi rangaistusta.

rollerghost sanoi:
Nuo ovat faktoja, mutta täytyy myös muistaa se, että tälläkin menetelmällä on ilmeisesti saatu hyviä tuloksia, johon voidaan siten myös linkittää nuo samat positiiviset vaikutukset.

Eihän Suomessa ole nykyisen kaltaisen vaurauden aikana edes kokeiltu kovaa linjaa.

Pakkotyö on minunkin mielestäni hyvä idea.

rollerghost sanoi:
Tarkoitatko muuten juuri 4D-dokumenttia? Siinä oli ainakin asiasta juttua ja muistaakseni siinäkin vakuuteltiin tämän suomalaisen menetelmän jopa toimivan. Tietysti siinä oli suuri kontrasti muiden maiden toimintatapoihin verrattuna, mikä saattoi osittain sokaista ihmisiä. 4D-dokumenttien taso ei myöskään ole ehkä sieltä objektiivisimmasta päästä.

En ole varma, mut saattoi olla 4D. Joskus viime vuonna tuli, esitteli eri maiden vankilaoloja.

matrix sanoi:
Kyllä ihan kakaroille näyttävät, sitten kun katsoo meininkiä ja kuuntelee sekunnin enemmän niiden fiksuja juttuja niin ei kenelläkään pitäisi olla epäselvää, että missä mennään.

Kyl se näin menee. Olkoonkin meikit naamassa ja pari bissee huivissa niin eihän se nyt jumalauta anna kenellekkään aikuiselle oikeutta mennä paneskelemaan näitä (IMO edelleen) lapsia.

Eri asia sitten on mitä ne puuhailevat ikäistensä kundien kanssa, sehän kuuluu
nouruuteen siinä kun kaikki muutkin kokeilut, viina, rööki jne.
Mutta näihin touhuihin ei kuulu mitkään 25+ ikäiset äijät, jotka ovat sen elämän vaiheensa eläneet tai jättäneet elämättä jo kymmenen vuotta aikaisemmin.

Ihmeellistä puhetta että nämä tytöt olisi jotenkin omalla käytöksellään/olemuksellaan ansainneet tulla naiduiksi Timben toimesta ja olisivat nyt sitten tälle namusedälle tehneet "oharit".

Tomi sanoi:
Eli ei ole rikos, jos vanki puukottaa toisen vangin kuoliaaksi vaikkapa teroitetulla hammasharjalla tai ihan vaan veitsellä?

Olisi sitten pitänyt lisätä "sellaisia ihmisiä kohtaan, joita ei ole katsottu tarpeen eristää muusta yhteiskunnasta", kuten mielessä kävi.

Elikkä jos vankilassa murhaaja murhaa murhaajan, eipä se minun yöuniani vie.

(Toki sinne edelleenkin joutuu pienemmästäkin, mutta jos ei sinne halua, sopii jättää ne pienemmätkin rikokset tekemättä.)

no-body sanoi:
Hei, mitä jos alettais jakelemaan kuolemantuomioita karkkivarkauksistakin, vähentyisi potentiaaliset rikolliset kummasti! Tai jos vähän ennakoitaisiin ja lahdattaisiin maapallolta kaikki ihmiset, niin ei olisi rikollisuutta enää lainkaan! Jos taas aletaan miettimään myös sellaisia käsitteitä kuin oikeus & kohtuus niin sun ajattelumallillas ei pääse hirveän pitkälle.

Et ole lukenut viestejäni riittävän tarkasti. Lauri Perkele jo viittasi ydinlataukseen sekä universaaliin absoluuttiseen moraaliin. Mutta koska minunkin mielestäni sellaiset käsitteet kuten oikeus & kohtuus ovat ihan vaalimisen arvoisia juttuja, totesin jo, etten kannata sähkötuolia esim. myymälävarkaudesta.

Edgar sanoi:
Et ole lukenut viestejäni riittävän tarkasti. Lauri Perkele jo viittasi ydinlataukseen sekä universaaliin absoluuttiseen moraaliin. Mutta koska minunkin mielestäni sellaiset käsitteet kuten oikeus & kohtuus ovat ihan vaalimisen arvoisia juttuja, totesin jo, etten kannata sähkötuolia esim. myymälävarkaudesta.

Kyllä mä viestisi luin, toi kommenttini oli tarkoituksellisen kärjistetty ja ehkä vähän huonosti kirjoitettu. Yritin koko viestissäni sanoa, että periaatteellisella tasolla on helppo sanoa, että kaikki "riittävän pahat" rikolliset kuten kannibaalimurhaajat ja pedofiiliraiskaajat pitäisi teloittaa, mutta sitten kun aletaan miettimään, miten tämä lakiin kirjoitettaisiin ja miten lakia käytännössä sovellettaisiin, niin ollaan pian huomattavan pahoissa ongelmissa. Mäkin voisin heti listata lehtijuttujen perusteella nipun rikollisia, jotka saisi minun subjektiivisen mielipiteeni mukaan ampua välittömästi (voisin vaikka ampua itse). On kuitenkin oleellisesti vaikeampaa, ellei suorastaan mahdotonta, luoda riittävän oikeudenmukaiset objektiiviset kriteerit rikoksille, joista pääsisi sähkötuoliin, ja kuolemantuomion ottaminen mukaan lainsäädäntöön edellyttäisi juuri tätä. On turha mesoa, että timpet&jammut&virpibuttit pitäisi teloittaa, ellei osaa myös yleisellä tasolla kertoa riittävän yksityiskohtaisesti, mitkä ovat ne rikokset, joista pitäisi päätyä teloitettavaksi.

Tomi sanoi:
Eli ei ole rikos, jos vanki puukottaa toisen vangin kuoliaaksi vaikkapa teroitetulla hammasharjalla tai ihan vaan veitsellä?

Näiden namusetien, murhaajien ja raiskaajien tapauksessa ei. Se on yhteiskunnan saamattomuuden paikkaamista. Siitä pitäisi saada mitali.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom