Tomppa85 sanoi:
Eikö se oleellisin asia ole nyt se, että lakia on rikottu? Eli ei väliä, onko Timple pannut poikia vai tyttöjä, kun siitä on minimi-maksimirangaistus olemassa, niin se tuomio tulee siltä väliltä.
Vai haluatko muuttaa itse lakia? Että tästä lähtien kuka tahansa saa harrastaa 13-vuotiaan kanssa seksiä niin paljon kuin haluaa?
Kyllä, haluaisin muuttaa lakia niin, että nuo katsottaisiin tapauskohtaisesti.
Tiukka 16v ikäraja on aivan päätön, monet 16 vuotiaat ovat lapsellisempia kuin toiset 14 vuotiaat, ja tällä "viattomien suojelu" logiikalla kyseisten 16 vuotiaiden pitäisi olla sakkolihaa ja niiden 14 vuotiaiden ei.
Rangaistus silloin kun kyseessä on selkeä hyväksikäyttötapaus, oli ikä sitten mikä hyvänsä. Jos esim. kaksi 15 vuotiasta tyttöä käy kimpassa hoitelemassa 18 vuotiaan pojan, tapauksella tuskin on mitään tekemistä pedofilian kanssa vaikka lakia teknisesti rikotaankin.
Tässä tarkemmin laskettuani tulikin muuten mieleeni, olen ollut tämänhetkisen avovaimoni kanssa 6 vuotta yhdessä, ja hän on syntynyt '83 joulukuussa(itse '81), eli hän on ollut 15 kun aloimme olemaan yhdessä(täytti sinä vuonna 16).
Olen siis PEDOFIILI! Sairas, irstas, likainen, vanha, pieniä, viattomia lapsukaisia nussiva pedofiilisetä! Kenties houkuttelin hänet sänkyyn tarjoamalla karkkia! ja leluja! Vaanin koulun pihalla ja vakoilin häntä välitunnilla! Kun koulu päättyi tarjosin hänelle kyytiä kotiin(tule sedän mopon kyytiin, saat namuja..).
Sitten hän valitettavasti täytti parin kuukauden kuluttua lain määräämän 16, ja minua vitutti suunnattomasti, sillä en saanutkaan enää pienen lapsen tuoretta, koskematonta lihaa :(
Millä nyt tyydytän sairaat mielihaluni *vaanii jo seuraavaa kohdetta*.?
Toivottavasti tämä traumoja kärsinyt tyttöparka nostaa nyt syytteen, sillä LAKIA ON RIKOTTU, JA SE ON AINOA ASIA MILLÄ ON VÄLIÄ, ikäraja on ehdoton! Kyllä laki tietää!
Pitääkin pistää jo yhteinen asunto myyntiin.