KISS FM -juontajalle kova vankeustuomio!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Mixu sanoi:
Ai että mitäkö mä haen? Aika moni on täällä kommentoinu että "Mä en IKINÄ panisi 14-vuotiasta, HYI HELVETTI, siis nehän näyttää ihan vauvoilta, ÄLLÖTTÄVÄÄ, kukaan ei voi luulla 14-vuotiasta täysi-ikäiseksi!" Pyrin kyseenalaistamaan tätä väittämää tällä kuvalla.

just, no se uhri oli 13 ei 14...ja käyppäs kattoo 13 vuotiaiden kuvia ja pastee tänne sun hyvä esimerkki taas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
n00kie sanoi:
Mistä sä tiedät ketä se o pannu ja minkä ikäisiä ne oli. Kyllä mä oon saanut sen kuvan että sen "uhrit" oli alaikäsiä ja vielä reippaan puoleisesti.
Ymmärrän että on niitä hyviä kissoja about 15v mutta 13vee?

Poliisi ei ole antanut ymmärtää, että uhreja olisi enempää, eikä poliisi oleta, että uhreja enää tulisi julkisuuteen, joten tästä päättelen, että alaikäisten seksikumppanien määrä jäi hyvin pieneksi.

n00kie sanoi:
just, no se uhri oli 13 ei 14...ja käyppäs kattoo 13 vuotiaiden kuvia ja pastee tänne sun hyvä esimerkki taas.
Jep, 1 vuosi on elämän pituinen ero tyttöjen kehityksessä. 13-vuotiaat on vauvoja, 14-vuotiaat seksikkäitä kissoja, eikä kukaan 13-vuotias voi olla seksikäs kissa. :rolleyes:

Mixu sanoi:
Jep, 1 vuosi on elämän pituinen ero tyttöjen kehityksessä. 13-vuotiaat on vauvoja, 14-vuotiaat seksikkäitä kissoja, eikä kukaan 13-vuotias voi olla seksikäs kissa. :rolleyes:

en ole noin väittänyt. Yleisesti ottaen molemmat on aivan lapsia, ehkä joitain poikkeuksia löytyy. Mutta onko se niin tässä tapauksessa niin siitä ei tiedetä.

Mixu sanoi:
Poliisi ei ole antanut ymmärtää, että uhreja olisi enempää, eikä poliisi oleta, että uhreja enää tulisi julkisuuteen, joten tästä päättelen, että alaikäisten seksikumppanien määrä jäi hyvin pieneksi.

mäki oletan ja päättelen et oletus o aika päin vittuun.

Mixu sanoi:
...määrä jäi hyvin pieneksi.

haha, ok.

n00kie sanoi:
Helpompi on vaan sanoa pedo. Se on mulle ihan sama.

:offtopic:

Mun mielestä tuontyyppinen asenne on suorastaan pelottavaa. Saman logiikan mukaan voisit sanoa armeijaan menijöitä sotahulluiksi natseiksi, jossain elämänsä vaiheessa huumeita kokeillutta henkilöä narkkariksi, irtosuhteita harrastavia naisia huoriksi, alkoholinkäyttäjiä juopoiksi...jnejne.

Suosittelen oikeasti ajattelemaan asioita, ja jättämään pois "mulle o ihan sama" -asenteen. Onhan se helpomapaa joo, mutta miksi asioiden täytyy olla helppoja? Et sä varmaan salillakaan tee sitä mikä on kaikkein helpointa, vaan sitä mikä on kehittävintä. Sama homma asioiden ajattelussa.

"Liian alaikäisiä panevia" kutsutaan alaikäisiin sekaantuviksi, EI pedofiileiksi. Miten se ei mene jakeluun kun on tässäkin threadissa väännetty rautakangesta jo moneen otteeseen?

S0874 sanoi:
:offtopic:

Mun mielestä tuontyyppinen asenne on suorastaan pelottavaa. Saman logiikan mukaan voisit sanoa armeijaan menijöitä sotahulluiksi natseiksi, jossain elämänsä vaiheessa huumeita kokeillutta henkilöä narkkariksi, irtosuhteita harrastavia naisia huoriksi, alkoholinkäyttäjiä juopoiksi...jnejne.

Suosittelen oikeasti ajattelemaan asioita, ja jättämään pois "mulle o ihan sama" -asenteen. Onhan se helpomapaa joo, mutta miksi asioiden täytyy olla helppoja? Et sä varmaan salillakaan tee sitä mikä on kaikkein helpointa, vaan sitä mikä on kehittävintä. Sama homma asioiden ajattelussa.

"Liian alaikäisiä panevia" kutsutaan alaikäisiin sekaantuviksi, EI pedofiileiksi. Miten se ei mene jakeluun kun on tässäkin threadissa väännetty rautakangesta jo moneen otteeseen?

Olen varmaan sotahullu narkkari juoppo. Joku raja sentään?
Ok, alan kutsumaan timpeä alaikäisiin sekaantuvaksi jos se sun oloa helpottaa...

Jissen sanoi:
Mielestäni Timben tapauksessa hieman turhan ahkeraan mainostetaan tuota pedofiili-termiä. Esim. allaolevassa linkissä pedofiiliksi (termin psykiatrisessa sairausmerkityksessä) mainitaan nimenomaan ALLE MURROSIKÄISEEN LAPSEEN SEKAANTUVAA:

Korjaus: pedofiili on henkilö joka kiihottuu alle murrosikäisistä. Pedofiili voi siis olla täysin Suomen lakia noudattava henkilö, aivan samalla tavoin kuin joku voi olla homo, vaikkei koskaan ole oman sukupuolensa edustajan kanssa ollut petihommissa.

IronMind sanoi:
Korjaus: pedofiili on henkilö joka kiihottuu alle murrosikäisistä. Pedofiili voi siis olla täysin Suomen lakia noudattava henkilö, aivan samalla tavoin kuin joku voi olla homo, vaikkei koskaan ole oman sukupuolensa edustajan kanssa ollut petihommissa.

Hyvin korjattu! Olet aivan oikeassa, käytin väärää ilmaisua. :worship:

reino sanoi:
Siis Erkka80, kumman ajattelu oli kaksinaismoralistista:
- sinun joka opettajan roolissa ajattelit käyttää seksuaalisesti hyväksesi lievästi sakkolihaista oppilastasi
vai
- Seppo Rädyn, joka kertoi rehvakkaan vitsin, josta hyvästä häntä on tälläkin palstalla täysin turhaan pedofiiliksi huudeltu

Vitsit vitseinä, mutta jos halutaan leikkiä sijaisopettajaa, niin sitten ei hekumoida sillä 13-vuotiaan panemisella edes salaisimmissa mielihaluissa!
Tiedän kyllä, että laki lasten kanssa tekemisissä olevien rikostaustojen tarkistamisesta ei ollut voimassa vielä silloin kun sinut päästettiin sijaisopettajaksi, mutta se ei vähennä ajatusrikoksesi vakavuutta!

Jeps, luit aika pirun tyyliin kommenttini..:) Seurustelin tuossa vaiheessa jo nykyisen morsiameni kanssa, joten en ajatellut kuksivani kyseistä neitoa. Kummastelin vaan, kun mieleenjäävän näköinen tyttö ei ollut jäänyt mieleen Syy olikin se ikä, eli koskapa hän vasta ensimmäistä vuottaan kyseisessä koulussa vietti, en ollut tätä ihmistä koskaan aiemmin nähnyt.
Iän paljastuessa lähinnä nauratti, ei niinkään tullut fiilistä että "jumaliste nyt pitää päästä panemaan kun on nuori ja hyvännäkönen.".

IronMind sanoi:

Eiköhän se pedofiilin raja mene kuitenkin siinä toteuttaako ne omat fantasiansa.

Mixu sanoi:
Kaivoin tähän liitteeksi 14-vuotiaan tytön kuvan.

Tosiaan jotkut todella nuoret näyttävät paljon ikäistään vanhemmilta. Itse olisin ainakin erehtynyt näiden
tyttöjen suhteen.

Mixu sanoi:
Kaivoin tähän liitteeksi 14-vuotiaan tytön kuvan.

toi ei näytä yhtään 14-vuotiasta vanhemmalle.

johtaja sanoi:
Eiköhän se pedofiilin raja mene kuitenkin siinä toteuttaako ne omat fantasiansa.

Ei mene. Pedofilia on diagnoosi, alaikäiseen sekaantuminen rikos.

atketaan vuonna 2045 kun pöytäkirjat eivät enää ole salaisia,ok?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom