Kireästä kireämmäksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cji
  • Aloitettu Aloitettu
Kamoon jampat ja mimmit, nythän on perjantai!!! Vähän pipoa löysemmälle!
cji et voi olla tosissas että SELLAISTA IHMISTÄ EI OLEKAAN JOKA EI NÄYTÄ LIIAN LIHAVALTA 15% RASVOISSA!!???

Ajttele beibe ajattele..;)

Yhtä#Hauista sanoi:
Kamoon jampat ja mimmit, nythän on perjantai!!! Vähän pipoa löysemmälle!
cji et voi olla tosissas että SELLAISTA IHMISTÄ EI OLEKAAN JOKA EI NÄYTÄ LIIAN LIHAVALTA 15% RASVOISSA!!???

Tosiaan, jäi siitä se pieni vähemmistö nimeltä "naiset" puuttumaan :)

Hmm... Tosiaan 182 pitkän ja alle 75 kiloisen tyypin jolla jo kylkilihatkin näkyy ei kyllä mielestäni ole mitään järkeä enää kiristellä vaikka kuinka olisi narsisti.

cuscus sanoi:
Onko tuo luonnollinen rasvaprosentti jotain sukua lihavuusgeenille? Eli pitäisikö nyt uskoa, että jos joku on ollut aina lihava, se johtuu vain geeneistä? Samalla tavalla kuin lihavuus, alhainen rasvaprosentti on vain suora seuraus elämäntavoista.

Mä heitän täysin mutuna, että jos otetaan populaatio, jossa treeni on samanlaista ja ruuan makrojakauma on samanlainen, niin siellä on yllättävänkin suurta vaihtelua rasvaprosentissa.

Yhtä#Hauista sanoi:
Joo jos oot alle 75kg niin älä hyvä immeinen ennee laehuta!!! Näytät muuten kohta joltain Ville Valolta:D:D:D

Jep. Ja sitten kukaan misu ei tykkää susta ja joudut seukkaan jonkun ryhävalaan kanssa. Kysy vaikka Villeltä.

http://koti.mbnet.fi/cji/kuva1.JPG

Tuossa on kuvaa, kun muutama sitä pyysi. Pihdeillä tuosta saa 8%, en sitten tiedä kuinka kaukana se on totuudesta. Lihaa tosiaankin on vähän, johtuen siitä etten koko kesänä pahemmin salille päässyt, mutta tiedän voivani kehittyä vaikka en plussalle kaloreita vetäisikään. Kyllä se tästä :)

Heh, en kyllä tiedä mitä cji tarkoittaa lihavalla, mutta 15% rasvoissa oleva ei _VOI_ (ainakaan normaalikäsityksen mukaan) näyttää lihavalta. Itselläni rasvat ovat hieman alle 15% ja vatsapalikatkin näkyvät jotenkuten, mutta en kuitenkaan miellä kuuluvani samaan ryhmään kuin ryhävalas ja Gene Rychlak.

Sinähän olet jo kireä kuin perkele! :thumbs: Eikös natuna ole aika ikävä alkaa tiputtelemaan rasvoja vielä tuosta?

Viimeksi muokattu:
En kyllä näe hirveää eroa tohon Balen kuvaan. Jos olisit ruskeampi näyttäisit jo todella kireältä. Mun mielestä kunto on jo nyt niin kireä, että satsaisin ennemmin massaan kuin laihduttamiseen.

Jüzzi sanoi:
Eikös natuna ole aika ikävä alkaa tiputtelemaan rasvoja vielä tuosta?

Älä viitsi yllyttää :jahas: Kaverihan piti ihan tosissaan tuota kuntoa liian löysänä.

Viimeksi muokattu:
Yhdyn edellisiin, hyvä rusketus pintaan ja oikea valaistus kuviin ja näyttää varmasti paljon vielä kiinteämmältä. Kunnolla treeniä vaan ja maltilla lihaa tuohon lisää, niin hyvä tulee. :thumbs:

Kuvan näkemisen jälkeen sanoisin, että ihan hyvä kunto (ainakin yläkerran perusteella, alakerrasta vois toki laittaa kans kuvia - jottei tarvitse epäillä ikäisillesi tyypillistä rhp-syndroomaa... :jahas: ;)) Mutta en sinuna enää keskittyisi kiristelyyn, vaan keräämään tuohon kaikessa rauhassa lisää piffiä :whip:

Hei, laskin tossa tuon ruokaesimerkkisi mukaan, että saat ravinnosta noin 1200-1300 kcal päivässä.
Taitaa olla vähän liian vähän, kun laskin, että kulutuksesi on noin 2200 kcal päivässä.
Kannattaa varmaan pikkasen lisätä rasvojen ja proteiinin määrää.

Kunto näyttää ainakin yläkropan osalta hyvältä.
IMO olet kyllä jo tarpeeksi kireässä kondiksessa.

Täytyy todeta että hyvä kunto yläkropan osalta ja itse olen tuollaisesta rasva-%:sta kateellinen. :thumbs:
Itse olen pari senttiä pidempi ja painaisin varmasti alle 75 kg jos onnistuisin jostain taikomaan tarpeeksi asennetta rasvojen poistoon.

kohtis sanoi:
Mua kiinnostais kuitenkin tietää, että mitä käytännössä tarkoitetaan kun puhutaan genetiikan vaikutuksesta.

Tässä tapauksessa kyse on aika pitkälti hormonaalisista asioista. Eli se kroppa haluaa "nähdä" tietyn rasvaprosenttitason (leptiiniä erittyy pääosin rasvakudoksesta ja se "kertoo" minkä verran vararavintoa on kropassa) ja kun aletaan mennä sen alapuolelle, niin keho alkaa vastatoimiin. Päämäärähän on pitää kaveri mahdollisimman hyvin hengissä ja se kroppa on helvetin tehokas tässä hommassa.

Mikä se ideaali rasvaprossataso on, riippuu sitten geeneistä. Ravintohommelit siellä kohdussa ollessa vaikuttanevat myös tähän (eli TÄSTÄKIN voi syyttää äitiään), samoin murrosiässä kaiketi tapahtuu jonkunmoista tasojen säätöä ja "etsintää". Ilmeisesti, jos se ideaali rasvaprosenttitaso myöhemmin liikkuu, niin se liikkuu ylöspäin, ei alaspäin.

Joo, lihan saamiseen aion nyt panostaakin enemmän, mutta myös samalla kiristää jos sitä rasvaa on lähteäkseen. Turha sanoa ettei tämä onnistuisi, tiedän että omalla kohdallani ainakin onnistuu.

Ravinnonsaantia on oikeasti todella vaikea lisätä jos meinaa pitää hiilihydraattien saannin alhaisena, vatsalaukkukin on niin pieni että se tulee melkein täyteen pienestäkin ateriasta, mutta pyrin kyllä syömään vähän enemmän kaloreita.

mä en voi sanoa muuta kuin että tekee pahaa katsoa tuota kuvaa. kukin tavallaan, mutta mä en voisi edes koskea noin rasvattomaan kehoon. tosin mä olen 31 v eikä mun tarvitsekaan koskea 17-v kroppaan... joten do as you please :)

Rinkku sanoi:
Jep. Ja sitten kukaan misu ei tykkää susta ja joudut seukkaan jonkun ryhävalaan kanssa. Kysy vaikka Villeltä.

Villen ulkonäön kanssa ei välttämättä heti tule musiikillista lahjakkuutta, maailmanlaajuista kuuluisuutta, rahaa ym. seikkoja, jotka naisia ulkonäön ohella V. Hermanni Valossa kiinnostavat :)

Back
Ylös Bottom