TeHo: ei tredin aloittaja varmaankaan pildeä halua kun hänhän sanoi että ei ole haluja!!??? Vaan oman itsen takia.
Mutta tosiasia on, että on olemassa se hyvän olon prosentti. Itelläni se on 12-15 välillä ja tähän nyt varmasti moni sanoisi että on naiselle epäterveellistä. Noissa lukemissa se kuitenkin on massakaudella, ja saan syödä huoletta ja sikspäkki näkyy 24-7-365.
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Tämä on luonnollinen tila ja kuukautiset tulee normaalisti, painoa mulla kuitenkin on n. 63kg ja pituutta 164. Mitään huonoja tuntemuksia ei ole.
Nyt kuitenkin oon kiristelly kisoja varten ja rasvat alkaa olla siinä about 10, nuo säikeet näkyy olkapäistä ja suonet käsistä. Samoin nivusten seudussa erottuu kaikki mitä siellä on...yhh! Sahalihakset näkyy myös ja kylkiluutkin vähän vilkahtaa. Olo alkaa olla aika kynismäinen:D
Samoin mulla on noita yleisoireita, kuten hermoilua, unettomuutta ja "himoja" (ruuan).
Tosin seksinhimot ei ole vielä ainakaan häipyneet ja menkatkin tulevat mikä on posotiivista. Mun fysiikka ilmeisesti kestää matalammatkin prosentit, kun luonnostaakin fläsää on suht vähän. Mutta silti, huomaa että ei oo ihan terve olo, vaan sellainen "häiriintynyt";)
Kysymykseni sinulle kuuluukin, nautitko elämästäsi? ja onko tuo kehon kanssa taistelu ainut elämäsi sisältö? Noin nuorena"ilman syytä" kova kiristely voi viedä elämänilon pohjamutiin, ja onko laiffi sen arvoista?