Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä rautaa olette käyttäneet, tahtovat aiheuttaa erinäisiä vatsavaivoja nuo rautatabut...
^No huh. Mulla se ferritiini oli vaan muistaakseni jotain 30 ja lääkäri sano että hyvä on. Voi käpy mihin tässä uskoa?!
Jep, tarkistin arvonkin niin se oli tasan 30. Sen jälkeen oon yrittänyt syödä vähän enemmän punaista lihaa jne ja hemppa on noussut n. 10 yksikköä. Ferritiinistä ei tietoa. Vähän alkaa vituttamaan, kun tuon lausunnon "hyvällä tasolla on" anto Mehiläisen sisätautien erikoislääkäri :wtf:Yli 18-vuotiaiden naisten viitearvo on 5-100 µg/l eli rautaa napaan.
Jep, tarkistin arvonkin niin se oli tasan 30. Sen jälkeen oon yrittänyt syödä vähän enemmän punaista lihaa jne ja hemppa on noussut n. 10 yksikköä. Ferritiinistä ei tietoa. Vähän alkaa vituttamaan, kun tuon lausunnon "hyvällä tasolla on" anto Mehiläisen sisätautien erikoislääkäri :wtf:
Keskiverto lääkäri ei tiedä ravinnosta, liikunnasta ym. elintapajutuista yhtikäs mitään. Ei kuulu heidän koulutukseen.
Kuullut ihan omin korvin miljoona kertaa.
Eli pari yksittäistä LYHYTTÄ kurssia ja kaikki tieto hanskassa? All right ;).
Et ole vielä esittänyt mitään argumenttiesi tueksi.
Keskiverto lääkäri ei tiedä ravinnosta, liikunnasta ym. elintapajutuista yhtikäs mitään. Ei kuulu heidän koulutukseen.
Näinhän se on. Lääketiede on niin käsittämättömän laaja ala, ettei kukaan voi osata sitä 100-prosenttisesti. Mikä on oikeastaan itsestäänselvää.Kaiken kaikkiaan tämän kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä olen tajunnut sen, että keskiverto lääkäri (etenkin yleislääkärit) eivät ole mitään ihmiselimistön kaikkitietäviä vaan aika inhimillisiä ihmisiä, joiden osaaminen voi tosiaan joidenkin asioiden osalta olla huippua ja toisten asioiden maallikon tasoa. Olen ns. herännyt realismiin aiemman "100 % luottamuksen" jälkeen.