Kilpaileminen joskus tulevaisuudessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mietin, että voisin ehkä alkaa kilpailemaan jossain bodausjutussa joskus ( varmaan joskus yli 20v ), mutta en TOSIAAN halua käyttää " roinaa ". olisko mitään mahdollisuutta, että voisin kilpailla jossain sarjassa. pituus on 174, paino tietenkin sarjan mukaan. muistaakseni joku Classic bodybuilding juttu oli, jossain oli pituus ja paino rajat. eli mitä muistan, niin natuna saisin siihen tarvittavan massan, mutta kertokaa, onko natuille mahdollisuutta?

kyllähän sitä kilpailla voi,kilpailihan se...mikä nyt olikaan,sarjassa 70 kg ihan valkoisena ja lihattomana pari vuotta sitten tai vuosi,oli kuva body lehdessä,joku urpo kuitenki...

Tottakai

Toi Classic bodybuilding on varmaan natukoille oikein hyvä sarja. Varsinkin nuoren on siitä hyvä aloittaa. Ei tarvi eikä saakaan olla liikaa lihaa. Esim -05 voittaja Antikainen on rakenteeltaan kadehdittava, mutta ei mikään "möykky". Ei siinä todellakaan ole helppoa pärjätä, varsinkin kun suosio Classic bodybuildingissa on kasvamassa kovaa tahtia.

KSENA sanoi:
Mietin, että voisin ehkä alkaa kilpailemaan jossain bodausjutussa joskus ( varmaan joskus yli 20v ), mutta en TOSIAAN halua käyttää " roinaa ". olisko mitään mahdollisuutta, että voisin kilpailla jossain sarjassa. pituus on 174, paino tietenkin sarjan mukaan. muistaakseni joku Classic bodybuilding juttu oli, jossain oli pituus ja paino rajat. eli mitä muistan, niin natuna saisin siihen tarvittavan massan, mutta kertokaa, onko natuille mahdollisuutta?
Kato äijällä on samat tavoitteet tai unelmat kuin mulla. Mä varmaan ajattelin mennä lavalle vasta joskus 2015-2020 välillä tai jopa 2013 jos massaa on tarpeeksi. Ja uskon, että jo muutaman vuoden päästä Classicissä on pituus sarjat ja itse varmaan menen kisaamaan Classiciin, koska siinä on samat poseeraukset ja sama arvostelu, mutta pituus sarjat ja painot on siinä, kun taas tavallisessa on vain paino sarjat.. Ksena nähdään Classicin lavalla noin kymmenen vuoden päästä.. rolleyes:

Ottakaa nyt huomioon se asia, että on ihan selvää, etteivät classicissakaan kaikki ole puhtaita. Lisäksi toi suosii niitä kilpailijoita jotka ovat ns. perusrakenteeltaan kevyitä, eli suurimpaan sallittuun painoon mahtuu mahdollisimman paljon lihasta. Eli jos olet muutenkin painava kokoosi nähden, niin vaikeaa tulee.

NGV sanoi:
Kato äijällä on samat tavoitteet tai unelmat kuin mulla. Mä varmaan ajattelin mennä lavalle vasta joskus 2015-2020 välillä tai jopa 2013 jos massaa on tarpeeksi. Ja uskon, että jo muutaman vuoden päästä Classicissä on pituus sarjat ja itse varmaan menen kisaamaan Classiciin, koska siinä on samat poseeraukset ja sama arvostelu, mutta pituus sarjat ja painot on siinä, kun taas tavallisessa on vain paino sarjat.. Ksena nähdään Classicin lavalla noin kymmenen vuoden päästä.. rolleyes:

Ja mulla :) Tai no tavotteena ja tavotteena..Jos sitä lihaa on kertyny vuosien päästä paajon et uskaltas osallistua,niin sit tommosta vois harkita.

Kilpaillahan voi aina natuna mutta mitalisijoille voi heittää hyvästit (ellei ole ainoa kilpailija sarjassa).

Eipä tuo kilpaileminen munkaan tulevaisuuden suunnitelmissa mikään poissuljettu juttu ole ;) Tosin siihen on jos on vielä pitkän pitkän matkaa. Kattoo nyt että minne riittää motivaatio ja minne riittää geenit. Se on varma etten mistään mitalisijoista jaksa unelmoidakaan mutten kyllä ihan pouttunakaan sinne kehtais mennä. :D Jos vaan lihaa sattuu joskus olemaan sen verran että lavalle kehtaa mennä niin olisihan se jo kokemuksena itsenään tosi hieno juttu :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos on rakennetta ja lihaa tarttuu helposti niin on mahdollista pärjätä classicissa natuna.´

Mutta jos ette 2 vuoden treenillä 18-v ole pirusti normaalia isompia ja vahvempia niin sitten ei tule ikinä olemaan asiaa tosimielessä lauteille. Eli jos vielä vuoden parin treenillä ja murkkuiän jälkeen homma on sitä että 150 kiloa tuntuu kyykyssä painavalta, tai hauista koitetaan saada 40 senttiin niin kandee unohtaa kaikki mitalitoivot.

RRKalle sanoi:
tai hauista koitetaan saada 40 senttiin niin kandee unohtaa kaikki mitalitoivot.
Toikin vähän riippuu... Tossa mun avatarissa hanska on 43cm, usko tai älä. Eli äijän pituus vaikuttaa.

RRKalle sanoi:
Jos on rakennetta ja lihaa tarttuu helposti niin on mahdollista pärjätä classicissa natuna.´

Mutta jos ette 2 vuoden treenillä 18-v ole pirusti normaalia isompia ja vahvempia niin sitten ei tule ikinä olemaan asiaa tosimielessä lauteille. Eli jos vielä vuoden parin treenillä ja murkkuiän jälkeen homma on sitä että 150 kiloa tuntuu kyykyssä painavalta, tai hauista koitetaan saada 40 senttiin niin kandee unohtaa kaikki mitalitoivot.
Samaa mieltä, et saa kyl oikeesti olla geenit todella kohallaan, jos pärjätä mitaleille meinaa. Itsekin kilpaileminen mielessä pyörii, mut se vaatii sen yhen ison päätöksen vaan...

RRKalle sanoi:
Itellä täytty noi kriteerit jo vuoden treenillä:D Pitää kattoa joskus vuoden päästä että missä kunnossa on, jos vaikka menis häviämään nuorten -80:iin. Onhan tässä vielä pari vuotta aikaa.

No ei noi todellakaan mitään kriteerejä ollut, pointtiani koitin selvittää. Tärkeintä on kuitenkin rakenne, ilman sitä ei auta mikään. Katsokaa vaikka Mentulaa.

Kiitos kaikista negatiivisista ja positiivista palautteista. ite olen ihan samaa mieltä monen muun kanssa täällä, jos ei geenit ole hyvät, niin ei kilpailuihin. eli katson itte ( ja varmaan muidenkin kanssa ) että miltä kroppa näyttää joskus tulevaisuudessa. mutta olen kumminkin kohtalaisen lyhyt, että lihat ainakin näkyy paremmin kuin jollain 190 CM äijillä. tai siis näyttää isommilta. mutta tulevaisuudessa sen näkee, ite mietin vaan, että onko natuille tilaa. vituttaa kun pitää kiskoo jotain saatanan hormooneja että pärjää. voiko tota verrata dopingiin, vai onko doping vielä eri asia? REILU PELI PARAS PELI!

edit: ja kilpailu on tietenkin tärkeintä. ei voitto. mutta olis kiva olla kumminkin hyvässä kunnossa, eikä mennä sinne kilpailee 16 rasvaprosentilla :D

Powerhousu sanoi:
Ottakaa nyt huomioon se asia, että on ihan selvää, etteivät classicissakaan kaikki ole puhtaita.
Tuskin tässä on kukaan etsinytkään kisaa, jossa kaikki kilpailijat olisivat varmasti natuja? Tuohan olisi itsessään jo täysi mahdottomuus, kun nykyisin on täysin mahdollista että jopa yläasteen liikuntatunnilla käydyssä leuanvetokisassa on ollut vastassa ryssiä popsinut tulevaisuuden toivo.

Pointtihan on nimenomaan siinä, että Classic Bodybuildingissa on mahdollista pärjätä myös natuna. Aina löytyy niitä jotka yrittävät huijata sääntöjä ja onnistuvatkin siinä, mutta Classic BB:n pituus/painorajat pitävät huolen siitä että taso ei ole totaalisen järjetön. Tällöin lahjakas, pitkään kunnolla treenannut natikkakin voi seisoa tuolla line-upissa ja näyttää vertailukelpoiselta.
ljp sanoi:
Kilpaillahan voi aina natuna mutta mitalisijoille voi heittää hyvästit (ellei ole ainoa kilpailija sarjassa).
Tuo pitää melko hyvin kutinsa kehonrakennusliiton kisoissa, mutta rohkenen väittää olevan mahdollista päästä mitaleille Classic Bodybuildingissa natuna, vaikka kilpailijoita olisikin enemmän kuin kolme.

Hulkkihan se näyttää seuraavissa kisoissa miten sinne mitaleille noustaa. ;) Eli olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että Classic BB kisoissa voi hyvin pärjätä natikkana ja varmasti tullaan pärjäämäänkin!

Eli ei muuta kun kovaa duunia vain jos sinne kisalavalle pyrkii, se vaatii helvetisti panostusta ja duunia, muttan senhän KSENA varamsti on tiedostanutkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom