Kilpaileminen joskus tulevaisuudessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Timba79 sanoi:
Hulkkihan se näyttää seuraavissa kisoissa miten sinne mitaleille noustaa. ;)
Tai sitten en. Mitaleista on turha haaveilla kun finaaliinkaan ei ole kauhean realistista odottaa pääsevänsä. Kisoihin on kuitenkin syksyllä tulossa niin helvetisti kovakuntoista porukkaa, että finaalipaikka omassa pituussarjassa alkaa olla jo saman tason saavutus, kuin mitali viime vuonna.

Kyllä mä sanoisin teille nuoret pojat, että kokeilkaapa kolme vuotta näin alkuun tehdä VITUSTI TÖITÄ= TÄYSI satsaus reeniin JA ruokavalioon(sisältää lisäravinnepolitiikka) JA lepoon JA lihashuoltoon, sitten kävelette peilin eteen ja katsotte miltä näyttää. Jos näyttää hyvältä, niin kokeilkaa tota kehonrakennuksen juniori sarjaa, eli -21 v. Sieltä on ÄÄRIMMÄISEN hyvä käydä maistamassa, miltä se diettaus/viimeistelyt/kilpailut maistuu, ja päättää, haluaako tehdä juuri tätä jatkossakin. Ton ikäsellä sitä testoa on ihan omastakin takaa hyvä määrä kierroksessa, että sinne nuoriin kyllä on mahdollista saada sitä pattia kolmessa vuodessa sen verran kasaan, ettei välttämättä sitä piikkiä lihaan tarvi upotella. Jatkossahan tuo classic bb on ihan unelma vaihtoehto, joka vähän rajaa, ettei sinne line uppiin mitään hirmuisia massamonstereita tule vastaan.
Tsemppiä vaan ihan tajuttomasti, ja onnea kisaprojekteihin:thumbs:

kyllä, vois tota alle 21v vai mikä nyt onkaan niin kokeilla, eli se olis 3 vuoden päästä. ja nyt kun on kumminkin treenattu 2v ( tosin siihen lasketaan alku joka oli heikko syömisen takia, 1v masennus ja unettomuus ) niin ainakin tietää miltä se treenaaminen tuntuu. eli nyt aivan SAATANAN MUKAVALTA! että ei oo sellasta 2 viikko treenattu ja kilpailuihin. mikäs se yks jätkä oli 6kk ( väitös ) treenannu ja aivan hullussa kunnossa. sillä varmaan olis ollu mahkut pärjätä kisoissa, jos olis treenannu vielä hetken... mutta joo, nyt tuli toivoo :D

Ite oon kans suunnitellu nuorten sarjaan menemistä, kunhan koulut loppuu eli kolmen vuoden päästä. ei oo vielä täysin varmaa, mutta jos vaan lihaa saadaan tarpeeks niin sit. ;)

KSENA,NGV, miten ois..samoihin kisoihin? :hyper: :rock: :evil:

millaset muuten mahto olla ne classic bb:n pituus/paino rajat?

Vapaasielu sanoi:
Ite oon kans suunnitellu nuorten sarjaan menemistä, kunhan koulut loppuu eli kolmen vuoden päästä. ei oo vielä täysin varmaa, mutta jos vaan lihaa saadaan tarpeeks niin sit. ;)

Sarja alle ja tasan 170 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100 + 2 kiloa
(esimerkki: kilpailija, joka on 170 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 72 kiloa)

Sarja alle ja tasan 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100 + 4 kiloa
(esimerkki: kilpailija, joka on 178 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 82 kiloa)

Sarja yli 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100 + 6 kiloa
(esimerkki: kilpailija, joka on 180 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 86 kiloa)

Sarja nuoret (alle 21 v.): maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100
(esimerkki: kilpailija, joka on 170 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 70 kiloa)

Taidan minäkin kuulua tähän "saa nähdä sitten 3-vuoden päästä jos on lihaa tarpeeksi"-kastiin.

Kuitenkaan ei ole mikään kilpailuvietti enkä alaa harrasta kilpailemisen takia, niin tuskinpa motivaatio / treenisuhde / elämän keskittäminen on tarpeeksi riittävä :)

Ps. ja ihan niinq näyttäisi, että snakelta puuttuu miinukset tuosta listasta.

Joskus oli itelläki tavotteena mennä kisaamaa junnuihin.
Mutta ei riittäny motivaatio painaa täysii ja satsata kunnolla, ni kattoo sitt ku ku on 20 ett jos rahkeet riittää.
Turha stressata.

Itelläkin ois pientä ajatusta lähtee kokeilemaan rahkeita puolentoista vuoden päästä Lahteen joko classicin bb:n nuoriin tai nuorten kehonrakennukseen. Nyt seuraava vuosi on erittäin tärkeä. Nähtäväksi jää että minkälainen kunto on vuoden päästä. Sitten varmaan pitää tehdä jonkunlaisia ratkaisuja että lähteekö vai ollako lähtemättä.

Vapaasielu sanoi:

Se on siinä pojat lähdetään kolmen vuoden päästä junior kisoihin!:D
Saan tietenkin selkää ihan varmasti massasta, mutta sen takaa jo kisoihin lähden niin dietaan vähintään 20 viikoo, toki riippuu minkälaisessa kunnossa olen, mutta sen minkä häviän massassa sen voitan kireydessä, lavakarismassa ja poseerauksessa. Tosin hyvähän sitä nyt on sanoa, kun en täytä mitään noista jutuista, mutta aikaa on. Voisihan sitä 2010 mennä kokeilemaan juniori sarjaa. Tästä tulisi hyvä juttu pakkiksen junnut 2010 junior kisassa, ois aikamoinen sensaatio.

juu voisin määkin ilmottautua tohon kehonrakennusken junnut kisaan 2010 sitten, siellä nähdään sitten :D mutta itse ainakin käyn vetämässä viä salilla kovaa reeniä noin 4-5 vuotta ja sitten palataan astialle. toisaalta olishan tietysti houkuttavaa lähteä aikasemmin vähän haistelemaan, ei kai se mistää kumminkaa pois ole :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itekin oon miettiny että 5-6 vuoden päästä menis tonne nuorten sarjaa. Mut toi classic bb ei taida oikein olla mun juttu kun nytkin on mitat 182cm/93kg

Mäkin oon ajatellu, että vois joskus kisata cbb:ssä. Junnuihin meno taitaa jäädä haaveeks, kun pitäs tässä vähän päälle 2 vuodessa päästä 80 kg kireenä -kuntoon. Nyt painoa on 88 kg todellä löysänä :D .
Kun kerta junnujen sarjassa en millään kerkee kilpailemaan, kisailut lykkääntyykin hyomattavasti, kun pitäis päästä 86 kiloon kireenä.

On myös sellasia päiviä, jolloin tekee mieli vaihtaa voimailuun (kunnes muistaa taas sen tosiasian, että on helvetin heikko).

+ mulla on älytön esiintymispelko, joten tuskin saan itteeni koskaan lavalle.

raato555 sanoi:
itekin oon miettiny että 5-6 vuoden päästä menis tonne nuorten sarjaa. Mut toi classic bb ei taida oikein olla mun juttu kun nytkin on mitat 182cm/93kg

Ja millähän rasvoilla? :jahas:

Painanhan minäkin 104 kiloa 184 senttisenä. Tästä kunnosta voi dietata huoletta 20 kiloa, enkä olisi silloin edes kovin tiukka.

no on rasvoja kyllä mutta ei mitenkään mieletömästi 20 jommalla kummalla puolella arvioin. Et jos mietin paljon vois dietata niin ois se varmaan jos tosi kovaa diettaa 10kg tai vajaa 10kg

kyllä se aika paljon on rasvoista kiinni. ite painan nyt 80kg, eli tästä pitäis ottaa pois 10kg rasvaa ja tilalle 4kg lihaa noin 3v. ei oo hirveen paha tavote mun mielestä. jos kunnolla treenaa ja muutenkin panostaa. kaikki venytykset, palkkarit, ruuat, dieetit, treenit, voimat, massat, kaikki kun pistää kasaan, niin mahiksia on, luulisin... :D

raato555 sanoi:
no on rasvoja kyllä mutta ei mitenkään mieletömästi 20 jommalla kummalla puolella arvioin. Et jos mietin paljon vois dietata niin ois se varmaan jos tosi kovaa diettaa 10kg tai vajaa 10kg

Jos sulla on rasvat 20% ja painoa 93kg, niin tosta läskeineen, nesteineen ja pakollisena lihaskatona lähtee VÄHINTÄÄN 20 kg niin että hailahtaa!

Timba79 sanoi:
Jos sulla on rasvat 20% ja painoa 93kg, niin tosta läskeineen, nesteineen ja pakollisena lihaskatona lähtee VÄHINTÄÄN 20 kg niin että hailahtaa!

Vähintään 20kg ? Nollaanko ne rasvat pudotetaan ?

edit: heh.. ja vasta nyt huomasin että tässä oli kisadieetistä kyse. eli kyllä siitä silloin lähtee aika railakasti painoa.

Lähtee uskomattoman paljon, ei voi laskea että kilo ja %, ei todellakaan. Itsellä oli vuosi sitten tähän aikaan rasvat jossain 20-22% paikkeilla, tiputin 12 kg pois ja rasvat oli tuon jälkeen ehkä 13-14% ja tosta olisi ollut vielä piiiitkä matka kisarasvoihin. Pitää huomioida että sitä lähtee aina muutakin kun pelkkää läskiä kun dieetille lähdetään. Nyt mulla on paino 83 kg ja rasvat ehkä 15%, tästä kisarasvoihin jos vetäisin, niin mentäisiin alle 70 kg:n aika varmasti.

lmk sanoi:
Ps. ja ihan niinq näyttäisi, että snakelta puuttuu miinukset tuosta listasta.

Joo,miinus merkit tuonne satasten eteen.Ite saisin siis painaa korkeintaan 79kg Classic BB kisoissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom