Kilpaileminen joskus tulevaisuudessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mun ei ole tarkoitus nyt lannistaa ketään, hyvä vaan että jengillä on tavoitteita mutta tuntuu kyllä välillä että täällä on vähän epärealistiset unelmat kun joka toinen jamppa ilmottaa parin vuoden päästä lähtevänsä kisailemaan kansallisella tasolla. Ei varmasti missään suunnistuslankullakaan mainosteta "joo jätkät nähään vuoden 2008 jukolanviestissä, oon tässä nyt 8kk juoksennellu pitkin mettiä ja kunto on kova. ps. mites kompassissa, näyttääks se nuoli mihin suuntaan juostaan?"

Tsemppiä vaan kaikille.

Mun mielestä on vaan hyvä, että junnuilla on tavoitteita. Mä ainakin olen aina ollut sellainen ihminen, että kilpailulliset tavoitteet potkii itseäni perseelle silloin, kun muuten ei treenit luista. Tosin haittapuolena voi sitten tulla niitä pitempiä laskukausia, jolloin tuntuu kaikki niin vaikealta. Loukkaantumiset tms. syö motivaatiota liikaa..

Mä aion myös osallistua joihinkin body-skaboihin, jos tämänhetkinen bulkki tuottaa tulosta tässä kevään mittaan. :)

exitusletalis sanoi:
Mun ei ole tarkoitus nyt lannistaa ketään, hyvä vaan että jengillä on tavoitteita mutta tuntuu kyllä välillä että täällä on vähän epärealistiset unelmat kun joka toinen jamppa ilmottaa parin vuoden päästä lähtevänsä kisailemaan kansallisella tasolla. Ei varmasti missään suunnistuslankullakaan mainosteta "joo jätkät nähään vuoden 2008 jukolanviestissä, oon tässä nyt 8kk juoksennellu pitkin mettiä ja kunto on kova. ps. mites kompassissa, näyttääks se nuoli mihin suuntaan juostaan?"

Tsemppiä vaan kaikille.

siis CCB on natuille kyllä hyvä kilpailu, johon melkein kaikilla treenaajilla on mahdollisuus. tosin jotkut maailman skabat ei oo kaikille tarkotettu.
turhaan yritit lannistaa :D

exitusletalis sanoi:

Tsemppiä vaan kaikille.

Kohta siellä lavoilla vaan ei enää oo ketään. Kiaikki ajattelee että "ei nyt tänä vuonna kehtaa mennä, ens vuonna sitten kun oon isompi tai jotai sinne päin". Jotkut Puotiaiset vie Suomen mestaruudet kun sarjoissa on vaan yks hyyppä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom