Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä helvettiä?
Jos juuri sinä et pidä kyseisestä musiikista, niin silloin se on automaattisesti paskaa? M
Tässä tapauksessa on aivan sama kuka pitää ja kuka ei, tuo on automaattisesti aivan absoluuttista paskaa
Ottamatta itse tähän videoon ja siinä esitettävään musiikkiin sen enempää kantaa, on selvää, että kaikenlainen rap-hölinä ja hiphoppailu mädättää nuorisoamme kiihtyvällä vauhdilla.
Itse kyllä pidän nykyräpistä mutta en kuitenkaan ole mädättynyt.Tarkennan vielä sen verran, että NYKYräppi. Hiphop-kulttuurissa tai old school räpissä ei ole mitään vikaa, kun tutustuu taustoihin.
Mutta kyllä, nykymusiikki näin yleisestikin ottaen on kyllä aivan järkyttävää skeidaa, joka aliarvioi kuuntelijaa.
Pitääpä kaivaa "The Bossin" levyt taas naftaliinista tämän keskustelun innoittamana.
Itse kyllä pidän nykyräpistä mutta en kuitenkaan ole mädättynyt.
Ihan samalla tavalla, kun vaikkapa Beatles mädätti nuorisoa aikoinaan keski-ikäisten mielestä. Sama homma ennen ja jälkeen tämän ajan.Ottamatta itse tähän videoon ja siinä esitettävään musiikkiin sen enempää kantaa, on selvää, että kaikenlainen rap-hölinä ja hiphoppailu mädättää nuorisoamme kiihtyvällä vauhdilla.
Musiikki mielestäni kauheaa nykyajan kertakäyttökuraa. Se räpbiisi missä Kille oli joskus aiemmin mukana, oli paljon parempi. Tää oli ehtaa korvien raiskausta, mutta tuskin tuo silti Killeltä on pois Katsomiskertoja sitä kertyy nuille sysipaskoilla biiseille paljon kans, Killelle se meinaa näkyvyyttä.
Ps. Tää ei oo ees mitään oikeata räppiä tai edes hiphoppia, älkää sekoittako näitä nykyajan paskoja räppiin.
Tätä ei pidä sekoittaa räppiin eikä räppiä musiikkiin.Ps. Tää ei oo ees mitään oikeata räppiä tai edes hiphoppia, älkää sekoittako näitä nykyajan paskoja räppiin.
Tätä ei pidä sekoittaa räppiin eikä räppiä musiikkiin.
Jotkut ei vaan ymmärrä Itse kuuntelee metallista räppiin ja melkein kaikkea siltä väliltä. Mutta räp on parasta silti, kun se tehdään oikein.Tätä ei pidä sekoittaa räppiin eikä räppiä musiikkiin.
Jotkut ei vaan ymmärrä Itse kuuntelee metallista räppiin ja melkein kaikkea siltä väliltä. Mutta räp on parasta silti, kun se tehdään oikein.