BB PRO Kille Kujala

Musiikki karseaa ja video vielä pahempi. Se niinkuin, että viitsii tollaseen sontaan lähtee mukaan. Ne ei kaikki esiintymiset vaan nosta arvostusta vaan joskus voi käydä toisinkin päin.
Nämä kyllä maku tms asioita joista nyt turhaa vääntää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huumorillahan tuollaiset videot pitaa ottaa vaikka vahan lapsellinen meinkini onkin. Biisi on kauhea mutta enta sitten. Mun mielesta Killen kannattaa pitaa itseaan esilla mahdollisimman paljon kun ammattikehonrakentajilla harvemmin tulot tulee kisapalkinnoista ja duunia ei paineta 65 vuotiaaksi asti ja jaada elakkeelle. Esimerkkina vaikkapa Bull - rahat pitaa tehda aivan muualta. Mun mielesta taysin oikea veto lahtea tuollaiseen mukaan mutta ymmarran toki kritiikin.

Mitä helvettiä?

Jos juuri sinä et pidä kyseisestä musiikista, niin silloin se on automaattisesti paskaa? Mikä tuosta videosta teki niin pahan, että teillä noin paljon myötähäpeää tuli? Se, että Kille näyttelee videolla? Huumorilla tehty ja sellaiseksi tarkoitettu.

Jos tuo jonkun silmissä muka laski Killen arvostusta, niin se kertoo vain ja ainoastaan kommentin kirjoittajan ahdasmielisyydestä. "Mutta kun se on bodari, niin sen pitäis vaan kulkea huppu päässä ja tehdä hauiskääntöä. Nyt kaikki nauraa vaan meille bodareille!"<

Just.

Tässä tapauksessa on aivan sama kuka pitää ja kuka ei, tuo on automaattisesti aivan absoluuttista paskaa

Perustele. Perusteluksi ei riitä se, että sinä et pidä kyseistä musiikista. Joku toinen saattaa pitää.

Sama asia, kun sinä sanoisit mansikkajäätelöä paskaksi. Toisen mielestä se ei ole.

"Mutta kun pervkeleen pervkele, minä en tykkää mansikan makuisesta jäätelöstä, niin silloin ei saa kukaan muukaan tykätä!"

Ottamatta itse tähän videoon ja siinä esitettävään musiikkiin sen enempää kantaa, on selvää, että kaikenlainen rap-hölinä ja hiphoppailu mädättää nuorisoamme kiihtyvällä vauhdilla.

Tarkennan vielä sen verran, että NYKYräppi. Hiphop-kulttuurissa tai old school räpissä ei ole mitään vikaa, kun tutustuu taustoihin.

Mutta kyllä, nykymusiikki näin yleisestikin ottaen on kyllä aivan järkyttävää skeidaa, joka aliarvioi kuuntelijaa.

Pitääpä kaivaa "The Bossin" levyt taas naftaliinista tämän keskustelun innoittamana.

Tarkennan vielä sen verran, että NYKYräppi. Hiphop-kulttuurissa tai old school räpissä ei ole mitään vikaa, kun tutustuu taustoihin.

Mutta kyllä, nykymusiikki näin yleisestikin ottaen on kyllä aivan järkyttävää skeidaa, joka aliarvioi kuuntelijaa.

Pitääpä kaivaa "The Bossin" levyt taas naftaliinista tämän keskustelun innoittamana.
Itse kyllä pidän nykyräpistä mutta en kuitenkaan ole mädättynyt.:eek:

Ottamatta itse tähän videoon ja siinä esitettävään musiikkiin sen enempää kantaa, on selvää, että kaikenlainen rap-hölinä ja hiphoppailu mädättää nuorisoamme kiihtyvällä vauhdilla.
Ihan samalla tavalla, kun vaikkapa Beatles mädätti nuorisoa aikoinaan keski-ikäisten mielestä. Sama homma ennen ja jälkeen tämän ajan.
Aikojen saatossa nämä nykyräpin kuuntelijat alkavat huolestua nuorison musiikkimausta.
PS. En jaksanut edes avata tuota biisiä, mistä oli puhe.

Musiikki mielestäni kauheaa nykyajan kertakäyttökuraa. Se räpbiisi missä Kille oli joskus aiemmin mukana, oli paljon parempi. Tää oli ehtaa korvien raiskausta, mutta tuskin tuo silti Killeltä on pois :sneaky:Katsomiskertoja sitä kertyy nuille sysipaskoilla biiseille paljon kans, Killelle se meinaa näkyvyyttä.
Ps. Tää ei oo ees mitään oikeata räppiä tai edes hiphoppia, älkää sekoittako näitä nykyajan paskoja räppiin.

Musiikki mielestäni kauheaa nykyajan kertakäyttökuraa. Se räpbiisi missä Kille oli joskus aiemmin mukana, oli paljon parempi. Tää oli ehtaa korvien raiskausta, mutta tuskin tuo silti Killeltä on pois :sneaky:Katsomiskertoja sitä kertyy nuille sysipaskoilla biiseille paljon kans, Killelle se meinaa näkyvyyttä.
Ps. Tää ei oo ees mitään oikeata räppiä tai edes hiphoppia, älkää sekoittako näitä nykyajan paskoja räppiin.

Juuri näin. "Aitopäät" kyllä tietää :cool:

Jotkut ei vaan ymmärrä :cool: Itse kuuntelee metallista räppiin ja melkein kaikkea siltä väliltä. Mutta räp on parasta silti, kun se tehdään oikein.

Kyllä. Tänään soi puntilla Rakimin ja Gang Starrin platat, kovaa kamaa! Tuo Cypressin tuplis oli kans ahkerassa kuuntelussa yläasteaikaan 15 vuotta sitten :) Välillä kyllä kunnon metalli on poikaa, sieltä viimeisimpinä Memphis May Fire ja Veil of Maya ollut nyt reenikavereina.

Ei tarvitse olla huolissaan, niin sanotulla suurella yleisöllä (jos tällä videolla sellaista on) ei ole aavistustakaan siitä kuka se bodari oli. Aikoinaan Boogie Mustonen teki kaikenlaisia hauskoja tempauksia, myös mainoksia tv-yleisön iloksi, mutta silloin porukalla ei pipo niin paljon kiristänytkään kuin nyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom