No eihän tuo biisi edes ollut mikään huono, kuunnelkaa jotain Maria Mondea niin tiedätte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saatana. Kun poistetaan viestejä, niin itketään kun viestejä poistetaan. Kun viestejä ei poisteta, itketään kun niitä ei poisteta. Mitä vittua?
Itkuviesti poistettiin, sain taas moden takia yhden sitkeän vihaajan lisää.
Toivottavasti ei toista Suomi-leijonaa.Kille kävi ottamassa Sihvosen emännältä tatuoinnin kaulaan. Ei vielä vaan paljastanu että minkälaista :D
Toivottavasti ei toista Suomi-leijonaa.
Ne hermostuu aina joilla on leijona kuva,paita,lippis ja sukat,kotona sama teema ja varastettu lippuki seinällä.No mikä vika Suomi-leijonassa??? Onko mielestäsi väärin olla ylpeä Suomesta tai Suomalaisuudesta,eiköös tämä maa ole antanut meille niin paljon esim. ilmainen peruskoulutus,hyvät terveyspalvelut jne...
Ne hermostuu aina joilla on leijona kuva,paita,lippis ja sukat,kotona sama teema ja varastettu lippuki seinällä.
Mieti tuota ”ilmaista” pari kertaa,ne on verovaroin maksettu.äkkiä laskin että maksan veroa palkasta noin 25000€/vuosi.olen uurastanut yli 20 vuotta putkeen eli maksanu näistä sinun ilmaisista huveista saatana yli puolimiljoonaa omaa rahaa,luultavasti sinunki kulut koska näyttää ettet töitä tee kun et edes tiedä miksi ja miten paljon veroja maksetaan.
Pitäisikö tuosta päätellä, että kannatat systeemiä jossa ei ole kaikille maksutonta peruskoulutusta ja terveydenhuoltoa että pääsisit vähemmällä verojenmaksulla? Tietty kun maksaisi veroja vähemmän niin voisi itse kustantaa menonsa. Mutta vähän heikkoa se on käydä köyhän perheen lapsen peruskouluja siinä tapauksessa.Ne hermostuu aina joilla on leijona kuva,paita,lippis ja sukat,kotona sama teema ja varastettu lippuki seinällä.
Mieti tuota ”ilmaista” pari kertaa,ne on verovaroin maksettu.äkkiä laskin että maksan veroa palkasta noin 25000€/vuosi.olen uurastanut yli 20 vuotta putkeen eli maksanu näistä sinun ilmaisista huveista saatana yli puolimiljoonaa omaa rahaa,luultavasti sinunki kulut koska näyttää ettet töitä tee kun et edes tiedä miksi ja miten paljon veroja maksetaan.