BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se ei ole pipon kiristymistä jos joku nyt vaan ei miellytä ja ole jonkun mielestä jees.
Sitäpaitsi Boogien esiintymiset oli ihan eri luokkaa. Hän persoonanakin jo aivan erilainen ym ym.

Mutta alkaa livetä jo ketjun juonesta:offtopic:

Onhan se hyvä, että foorumilla on vilkautta, että ei kuole, mutta tämä jauhaminen on aika lailla ohi asian.

Ei saatana. Kun poistetaan viestejä, niin itketään kun viestejä poistetaan. Kun viestejä ei poisteta, itketään kun niitä ei poisteta. Mitä vittua?

Itkuviesti poistettiin, sain taas moden takia yhden sitkeän vihaajan lisää.

....kun mikään ei joillekin kelpaa...

Koita kestää ja kestätkin kaiken maailma nillittäjiä

Kille piti kisojen jälkeen 8 viikon taukoa salista. Nyt pikkuhiljaa palaillut treenien pariin. Näillä näkymin Kille kilpailee taas loppuvuodesta.

KILLE.png

No mikä vika Suomi-leijonassa??? Onko mielestäsi väärin olla ylpeä Suomesta tai Suomalaisuudesta,eiköös tämä maa ole antanut meille niin paljon esim. ilmainen peruskoulutus,hyvät terveyspalvelut jne...
Ne hermostuu aina joilla on leijona kuva,paita,lippis ja sukat,kotona sama teema ja varastettu lippuki seinällä.
Mieti tuota ”ilmaista” pari kertaa,ne on verovaroin maksettu.äkkiä laskin että maksan veroa palkasta noin 25000€/vuosi.olen uurastanut yli 20 vuotta putkeen eli maksanu näistä sinun ilmaisista huveista saatana yli puolimiljoonaa omaa rahaa,luultavasti sinunki kulut koska näyttää ettet töitä tee kun et edes tiedä miksi ja miten paljon veroja maksetaan.
Jäätävä että joku pitää terveydenhuoltoa ym ilmaisena.maksat vaikket käytä edes!! Sama teevee luvan kans,maksimit joka vuosi väkisin eikä mulla ole ollu edes telkkaria 3 vuoteen.
Kyllä suomi on hieno maan: jos on työtön joka ei edes yritä työllistyä tai pummi niin aina pidetään elossa muiden verorahoilla.
Siksi meillä muilla vituttaa maksaan veroja kun luuseritki pitää elättä jonku .
Toisilleen se on,kuten sanoit, sitten ilmaista

Viimeksi muokattu:
Ne hermostuu aina joilla on leijona kuva,paita,lippis ja sukat,kotona sama teema ja varastettu lippuki seinällä.
Mieti tuota ”ilmaista” pari kertaa,ne on verovaroin maksettu.äkkiä laskin että maksan veroa palkasta noin 25000€/vuosi.olen uurastanut yli 20 vuotta putkeen eli maksanu näistä sinun ilmaisista huveista saatana yli puolimiljoonaa omaa rahaa,luultavasti sinunki kulut koska näyttää ettet töitä tee kun et edes tiedä miksi ja miten paljon veroja maksetaan.

Rajat auki tyyppi tää bob?

Pitäisikö tuosta päätellä, että kannatat systeemiä jossa ei ole kaikille maksutonta peruskoulutusta ja terveydenhuoltoa että pääsisit vähemmällä verojenmaksulla? Tietty kun maksaisi veroja vähemmän niin voisi itse kustantaa menonsa. Mutta vähän heikkoa se on käydä köyhän perheen lapsen peruskouluja siinä tapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom