Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkähän näyttää tässä posessa varsin hyvältä. Tosi hyviä kuvia olet ottanutTassa viela muutama valokuva jotka otin kisassa
Toivottavasti kehitys jatkuu, että pärjäisi tulevissa kisoissa.
En näe mitään syytä miksi ei jatkuis. Otti kuitenki sen about 15kiloa vuoteen ni eiköhän siel ole viel reilusti kasvuvaraa ku noiki tuli noin "helpolla" ja lyhyessä ajassa.
Poistetaan kaikilta Suomibodareilta painorajojen miettiminen niin huima kehitys alkaa. Not.Ei tarvinut mitään painorajaa miettiä. Eiköhän se siitä suurimmaksi osaksi johtunut. Kyllä ne lisäkilot on kovassa , kun ollaan jo tuossa kunnossa.
Porukka vaan aina ajattelee että vielä tohon 10 kg lisää. Ihan kuin se tulisi tosta vain.
15 kiloa? 95 kiloa puntarilla viimevuonna kisoissa ja nyt torontos 102-103? Meneeks mulla joku ohi.
Ok en tienny et se on käyny Torontossa puntarilla. Tän mukaan painoa ois tullu
View: https://www.instagram.com/p/BjHd17hga1R/?hl=fi&taken-by=kille_kujala_ifbbpro
Kai se sit on tosta viel repiny sen 6-7kg pois Torontoon
Käykö muka avoimen sarjan ukot ees missään puntarilla??15 kiloa? 95 kiloa puntarilla viimevuonna kisoissa ja nyt torontos 102-103? Meneeks mulla joku ohi.
Käykö muka avoimen sarjan ukot ees missään puntarilla??
No en tiedä missä on käynyt puntarilla mut oli siitä jossain että 6-7kg kevyempi ku ny pro.
Käykö muka avoimen sarjan ukot ees missään puntarilla??
Missä?
Kay. Hyva tapa mitata kehitysta.
Missä?
Voi olla että käytäntö muuttunut tai sitten on kisakohtaista, mutta muistelisin parissakin Mr. Olympia kisaajan haastattelussa kuulleeni, että ei ole virallista punnitusta, vaan itse ilmoittavat painonsa. Mistään en siis mitään tiedä, mutta tällainen kuva jäänyt