BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisikö tuosta päätellä, että kannatat systeemiä jossa ei ole kaikille maksutonta peruskoulutusta ja terveydenhuoltoa että pääsisit vähemmällä verojenmaksulla? Tietty kun maksaisi veroja vähemmän niin voisi itse kustantaa menonsa. Mutta vähän heikkoa se on käydä köyhän perheen lapsen peruskouluja siinä tapauksessa.
En vaan otin kantaa siihen ettei ne ole ilmaisia,työssä käyvät Ne maksaa.

No mikä vika Suomi-leijonassa??? Onko mielestäsi väärin olla ylpeä Suomesta tai Suomalaisuudesta,eiköös tämä maa ole antanut meille niin paljon esim. ilmainen peruskoulutus,hyvät terveyspalvelut jne...

Ei kai yhdessä mitään vikaa ole, mutta sanoinkin, että toivottavasti ei tule toista. Minusta kaksi olisi liikaa.
Ja mitä noihin ilmaisiin peruspalveluihin tulee, niin maksan reilut 50 000€ joka vuosi veroja ynnä muita sivukuluja. Julkisia terveyspalveluita en käytä koskaan, vaan firman työterveyttä, joka laskuttaa sekin kyllä ihan isolla kädellä.
En nyt tiedä, mitä edellä kuvatulla vuodatuksellani on tekemistä Suomi-leijonan kanssa, mutta itsepähän aloitit.

En ole kitissyt veroista ja ymmärrän senkin ettei kaikki sisäistä lukemaansa.
Eikä kaikki ymmärrä vaikka heille miten selittää.
Itse otin kantaa tuohon ku tää yks sanoi että ”onhan täällä ilmanen koulutus,terveydenhuolto jne”

Täytyy olle melko tyhmä jos kuvittelee että ne on ilmaisia.maksat niistä joka kuukausi väkisin jos teet töitä.
Niille ne on ilmaisia jotka ei koskaan mene töihin.
Se on totta että täällä on helppo elää,joku maksaa aina eikä kukaan jää kodittomaksi tai kuole
nälkään vaikka sanois suoraan ettei tule koskaan menemään töihin.
Niille täällä on kaikki ilmaista ja sen kustantaa työtä tekevät.

Koittakaa nyt ymmärtää mihin otin kantaa,en jatka tätä
tinkaa tämän enempää ja maksan jatkossakin verot ja verojen verot,mulle täällä ei mikään ole ilmaista.

En ole kitissyt veroista ja ymmärrän senkin ettei kaikki sisäistä lukemaansa.
Eikä kaikki ymmärrä vaikka heille miten selittää.
Itse otin kantaa tuohon ku tää yks sanoi että ”onhan täällä ilmanen koulutus,terveydenhuolto jne”

Täytyy olle melko tyhmä jos kuvittelee että ne on ilmaisia.maksat niistä joka kuukausi väkisin jos teet töitä.
Niille ne on ilmaisia jotka ei koskaan mene töihin.
Se on totta että täällä on helppo elää,joku maksaa aina eikä kukaan jää kodittomaksi tai kuole
nälkään vaikka sanois suoraan ettei tule koskaan menemään töihin.
Niille täällä on kaikki ilmaista ja sen kustantaa työtä tekevät.

Koittakaa nyt ymmärtää mihin otin kantaa,en jatka tätä
tinkaa tämän enempää ja maksan jatkossakin verot ja verojen verot,mulle täällä ei mikään ole ilmaista.

Tuo nyt on ihan täyttä paskaa ettei Suomessa ole kodittomia

Tuo nyt on ihan täyttä paskaa ettei Suomessa ole kodittomia
Miten kodittomaksi joutuu? Minä sain kämpän alle kuukauden varoajalla kun tilillä ei ollut pennin hyrrää intistä päästyäni, ihan hyvin suomen systeemit toimii kun jaksaa tulostaa sen puolensataa sivua hakemuksen liitteiksi

Miten kodittomaksi joutuu? Minä sain kämpän alle kuukauden varoajalla kun tilillä ei ollut pennin hyrrää intistä päästyäni, ihan hyvin suomen systeemit toimii kun jaksaa tulostaa sen puolensataa sivua hakemuksen liitteiksi

Siitä en tiedä kun ei ole lappuja tarvinnu täytellä, mutta kodittomia on paljon, mutta jospa takas killeen, tää menee omaltakin osalta ihan ot linjalle.

Siitä en tiedä kun ei ole lappuja tarvinnu täytellä, mutta kodittomia on paljon, mutta jospa takas killeen, tää menee omaltakin osalta ihan ot linjalle.

Suomessa löytyy tukia ja muita apuja niin, että jokaisella on mahdollisuus halpaan asuntoon, riittävään ruokaan ja terveydenhuoltoon. Nämä, jotka ovat kodittomia ryyppäävät tai käyttävät aineisiin tukirahansa.

Kertokaapas enemmän asiasta perillä olevat henkilöt, että onko tälläinen näinkin pitkä tauko minkä Kille piti viime kisojen jälkeen jonkinlainen normaali käytäntö tuolla Pro puolella? Haetaanko tällä kropan jonkinasteista "freesausta"? vai odotellaanko veriarvojen palautumista tietylle tasolle, ennen kuin treenit laitetaan taas tulille? Vai oliko tähän jokin muu syy mikä mennyt itseltä täysin ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom